Mata masująca Shatsu

Data: 2011-12-08 23:02:08
Autor: Arekmet
Mata masująca Shatsu
Kupiłem już mate HoMedics SBM-500 jest Ok ale Beurer MG 250 jest w masowaniu trochę lepsza.
Potrzebuję kupić jeszcze jedną matę i troszkę mi brakuje do Beurer, znalazlem alternatywę
w postaci mat sprzedawanych pod nazwą VASTER-TEAM np:
http://tylkotutaj.istore.pl/pl/01-mata-masujaca-shiatsu-z-regulowanym-masazem-karku-tylko-teraz-50-taniej.html
http://tylkotutaj.istore.pl/pl/mata-masujaca-shiatsu-z-masazem-karku-fotel-masujacy.html

Obie mają opcję masażu karku, czy warto się w to pchac czy lepiej kupić coś bardziej markowego np tego bauera ?

Data: 2011-12-09 17:53:36
Autor: Arekmet
Mata masująca Shatsu

Użytkownik "Arekmet" <arekm@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jbrc33$n2l$1@newsread1.aster.pl...
[...]

Nie aktualne , wziąłem Beurer MG 250 za 599 zł

Data: 2011-12-11 09:36:31
Autor: ZS
Mata masująca Shatsu

[...]

A ja mam pytanie. Czy działają wam te maty? Jak ktoś ma ciągłe problemy z "krzyżem"? Warto w to zainwestować? Czy to tylko takie zabawki?

Data: 2011-12-12 09:45:15
Autor: Arekmet
Mata masująca Shatsu

Użytkownik "ZS" <as@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jc1q22$7co$1@news.dialog.net.pl...

[...]

Mi na jakiś czas pomaga szczególnie na okolice miednicy ale jak byś sie zdecydował kup coś z masażem shiatsu
nie wibracyjny najlepiej tego beurer, ja kupiłem za 599 zł.

Mata masująca Shatsu