Matactwo

Data: 2010-12-17 12:17:48
Autor: jadrys
Matactwo

Pan Premier zaczyna mataczyæ:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Raport-MAK-ws-katastrofy-jest-bezdyskusyjnie-nie-do-przyjecia,wid,12957256,wiadomosc.html?ticaid=1b6f5

Jak to rasowy kapitalista chce wyolbrzymiæ formê ¿eby zag³uszyæ tre¶æ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-12-17 12:32:41
Autor: Wasz Dobrodziej
Matactwo

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iefgsm$fkf$1news.onet.pl...

Pan Premier zaczyna mataczyæ:

Oczywiscie. Powinien siê przyznaæ, ¿e to on kaza³ lecieæ tym samolotem: prezydentowi, 4 genera³om i szefowi BBN i to on kaza³ l±dowaæ w mleku nad Smoleñskiem.

d.

Data: 2010-12-17 12:54:21
Autor: jadrys
Matactwo
W dniu 2010-12-17 12:32, Wasz Dobrodziej pisze:

[...]

Ale¿ sk±d! - Jego wina jest tylko w tym ¿e nie mia³ odwagi poprosiæ Rosjan o wspólne ¶ledztwo.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-12-17 17:32:50
Autor: ...he®sk...
Matactwo
On Fri, 17 Dec 2010 12:54:21 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>
> d.

Ale¿ sk±d! - Jego wina jest tylko w tym ¿e nie mia³ odwagi poprosiæ Rosjan o wspólne ¶ledztwo.

 naiwny jestes? gdyby to zrobil dopiero prezes PiS i ta cala  zgraja oszolomow mieliby uzywanie.  --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-20 18:37:02
Autor: jadrys
Matactwo
W dniu 2010-12-17 17:32, ...he®sk... pisze:

Ależ skąd! - Jego wina jest tylko w tym że nie miał odwagi poprosić
Rosjan o wspólne śledztwo.
  naiwny jestes? gdyby to zrobil dopiero prezes PiS i ta cala
  zgraja oszolomow mieliby uzywanie.

Raczej daleko mi do naiwniaka. A to z jakiego powodu PiS by wieszał psy na Tusku? Przecież w prawnym widzeniu tej katastrofy, to on mógł tylko poprosić..

Data: 2010-12-20 19:29:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Matactwo

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ieo47k$5qj$1news.onet.pl...
[...]

Mówią, że jak nie urok, to sraczka. Powód do wiaszania psów natchmiast by się znalazł.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-12-21 19:20:04
Autor: jadrys
Matactwo

[...]

Jednak dla człowieka myślącego samodzielnie, - tylko uzasadnione pretensje maja znaczenie.

Data: 2010-12-21 19:36:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Matactwo

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ieqr50$rgd$3news.onet.pl...

[...]

Może jednak powiesz to Jarusiowi. Uzasadnione pretensje? Czy uzasadnionymi pretensjami jest nieoczekiwane wyskakiwanie z sensacyjną informacją, że pochowany martwy Prezydent nie jest jego bratem?
Czy to dowodzi myslenia, czy raczej jakiejÅ› aberracji?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-12-21 20:00:30
Autor: jadrys
Matactwo

[...]

No i Tusk nie powinien reagować na takie zachowanie Kaczyńskiego, bo to niepoważne. A z tego co widzę to on dal się sprowokować i publicznie dał się ponieść emocjom w tej sprawie. - Zachowuje się jak chłystek z boiska.
Czy on naprawdÄ™ nie ma nic do roboty poza atakami na opozycjÄ™?

Data: 2010-12-21 20:03:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Matactwo

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ieqtgq$467$1news.onet.pl...

[...]

A coż takiego Tusk powiedział? Czy ty czasami go nie op...asz, bo wogóle się odezwał? Jaruś mówi - Tusk musi milczeć?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-12-21 21:27:36
Autor: jadrys
Matactwo

[...]

No coś tam chrzanił o Kaczyńskim zamiast wyjaśniać np. sprawy związane z niedomaganiem kolei.

Data: 2010-12-21 22:16:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Matactwo

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ier2kt$n5i$1news.onet.pl...

[...]

Jednak mam racjÄ™. Ty siÄ™ poprostu prz...alasz!

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-12-21 22:22:40
Autor: jadrys
Matactwo

[...]

Mnie, obywatela tego kraju w ogóle nie interesują jego osobiste animozje do jakichś osob spoza jego rzadu, natomiast interesuje mnie bardzo co robi żeby uporządkować ten bałagan na kolei.

Data: 2010-12-21 17:16:36
Autor: {he®sk}
Matactwo
On Mon, 20 Dec 2010 18:37:02 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   naiwny jestes? gdyby to zrobil dopiero prezes PiS i ta cala
>   zgraja oszolomow mieliby uzywanie.

Raczej daleko mi do naiwniaka. A to z jakiego powodu PiS by wiesza³ psy na Tusku? Przecie¿ w prawnym widzeniu tej katastrofy, to on móg³ tylko poprosiæ..

 a wtedy prezes oskarzalby go o zmowe z ruskimi.  jednak naiwny jestes.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-21 19:19:26
Autor: jadrys
Matactwo
W dniu 2010-12-21 17:16, {he®sk} pisze:
[...]

To wtedy on, (Tusk) publicznie nakazałby Prezesowi zapoznać się z konwencją "Chicagowską".. I Prezes wyszedłby na... (powiem to delikatnie) - czlowieka zabireajacego zdanie w sprawach o których nie ma pojęcia.

Data: 2010-12-17 17:32:50
Autor: ...he®sk...
Matactwo
On Fri, 17 Dec 2010 12:17:48 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

[...]

 prezes PiS wypowiedzial sie w temacie: "nie wiem co ON mial na mysli"
 mowiac o PREMIERZE Tusku. Nie przechodzi mu przez gardziolko slowo
 "premier" tak jak i slowo"prezydent".  "pan komorowski", "przypadkowy prezydent". tylko na to go stac.
 nie moze pogodzic sie z kleska. maly, zalosny, przegrany czlowieczek.

 --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-20 18:36:35
Autor: jadrys
Matactwo
W dniu 2010-12-17 17:32, ...he®sk... pisze:
On Fri, 17 Dec 2010 12:17:48 +0100, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

Pan Premier zaczyna mataczyć:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Raport-MAK-ws-katastrofy-jest-bezdyskusyjnie-nie-do-przyjecia,wid,12957256,wiadomosc.html?ticaid=1b6f5

Jak to rasowy kapitalista chce wyolbrzymić formę żeby zagłuszyć treść.
[...]

Zwracanie się w taki grzecznościowy sposób nie jest obowiązkiem.

Data: 2010-12-21 17:16:36
Autor: {he®sk}
Matactwo
On Mon, 20 Dec 2010 18:36:35 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>   "pan komorowski", "przypadkowy prezydent". tylko na to go stac.
>   nie moze pogodzic sie z kleska. maly, zalosny, przegrany czlowieczek.

Zwracanie siê w taki grzeczno¶ciowy sposób nie jest obowi±zkiem.

 jasne. rzniesz glupa czy kombinujesz ?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-21 19:18:58
Autor: jadrys
Matactwo
[...]

Tylko mówię jak się sprawy mają.