Matactwo

Data: 2010-12-17 17:32:50
Autor: ...he®sk...
Matactwo
On Fri, 17 Dec 2010 12:17:48 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Pan Premier zaczyna mataczyć:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Raport-MAK-ws-katastrofy-jest-bezdyskusyjnie-nie-do-przyjecia,wid,12957256,wiadomosc.html?ticaid=1b6f5

Jak to rasowy kapitalista chce wyolbrzymić formę żeby zagłuszyć tre¶ć.

 prezes PiS wypowiedzial sie w temacie: "nie wiem co ON mial na mysli"
 mowiac o PREMIERZE Tusku. Nie przechodzi mu przez gardziolko slowo
 "premier" tak jak i slowo"prezydent".  "pan komorowski", "przypadkowy prezydent". tylko na to go stac.
 nie moze pogodzic sie z kleska. maly, zalosny, przegrany czlowieczek.

Data: 2010-12-20 18:36:35
Autor: jadrys
Matactwo
W dniu 2010-12-17 17:32, ...he®sk... pisze:
[...]

Jak to rasowy kapitalista chce wyolbrzymić formę żeby zagłuszyć treść.
[...]

Zwracanie się w taki grzecznościowy sposób nie jest obowiązkiem.

Data: 2010-12-21 17:16:36
Autor: {he®sk}
Matactwo
On Mon, 20 Dec 2010 18:36:35 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>   "pan komorowski", "przypadkowy prezydent". tylko na to go stac.
>   nie moze pogodzic sie z kleska. maly, zalosny, przegrany czlowieczek.

Zwracanie się w taki grzeczno¶ciowy sposób nie jest obowi±zkiem.

 jasne. rzniesz glupa czy kombinujesz ?

Data: 2010-12-21 19:18:58
Autor: jadrys
Matactwo
[...]