Mataczenia prokratora z Wo³omina cd.

Data: 2019-01-09 13:23:26
Autor: Stokrotka
Mataczenia prokratora z Wo³omina cd.
Poni¿szy tekst, który moment temu wys³a³am do prokuratury opisuje szczegó³y techniczne jak prokurator mataczy.

Prokuratura w Wo³ominie
Prokurator Bezczelny Rados³aw K³os

    W dniu dzisiejszym odebra³am listem poleconym informacjê do mnie, ¿e mój
mejl z dnia 17 grudnia 2018 - "Skarga na Prokuraturê w Wo³ominie i w
Warszawie" zosta³ potraktowany jako odwo³anie w sprawie dotycz±cej
fa³szowania dokumentacji medycznej i nieudostêpnienia mi dokumentacji
medycznej. Jest to sprawa numer PR1 DS 1121.2018. Moje odwo³anie w tej
sprawie napisane listem poleconym i prokuratura wo³omiñska otrzyma³a je 18
wrze¶nia 2018 (wed³ug internetowego systemu ¶ledzenia przesy³ek pocztowych).
Na odwo³anie to nie otrzyma³am dot±d ¿adnej odpowiedzi, a je¶li jest to
odpowied¼ odmowna, powinna byæ z s±du, poniewa¿ odwo³anie zaadresowa³am do
s±du za po¶rednictwem prokuratury.

    Otrzyma³am natomiast ponown± odmown± odpowied¼ z prokuratury z bezczeln±
zmian± numeru sprawy na PR1 DS. 1438.2018, w celu mataczenia, przeci±g³o¶ci,
dzia³ania na moj± szkodê.
W sprawie tej , nowej , wyprodukowanej przez prokuraturê  w celu szkodzenia
mi, nie pisa³am ¿adnego odwo³ania i nie bêdê pisaæ, bo nie znam tej sprawy,
i nie wiem jaki wstêp do niej wyimaginowa³ sobie prokurator. Nie wiem, wiêc
nawet na co mia³abym pisaæ odwo³anie.

Ixxxx Sxxxxxxxxx
adres do korespondencji:
xxxxxx