Matematyka przecietnego wyborcy...

Data: 2014-11-28 10:59:54
Autor: Budzik
Matematyka przecietnego wyborcy...
Znalazlem pod jednym z artykułów dotyczących wyborów głos człowieka niezadowolonego z wyników. Brzmiał mniej więcej tak:

Frekwencja trzydziesci pare procent, 20% glosów nieważnych, więc tak naprawde wyboru dokonało tylko kilkanascie procent obywateli...

Rece opadają... Czy tylko mnie przeraża poziom inteligencji narzekacza?

Data: 2014-11-28 14:06:23
Autor: Mark_Woydak
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA3F379C546E61budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Logika PiS-owców jest porażająca. Prezes temu ciemnemu ludkowi wciska w łeb banialuki, że wybory sfałszowano a prawdan jest taka, że król jest nagi! ÓSMY raz PiS przerypał wybory. Czy jakakolwiek partia może sobie pozwolić na to by rządził nią nieudacznik?

MW

Data: 2014-11-28 19:59:53
Autor: Budzik
Matematyka przecietnego wyborcy...
Użytkownik Mark_Woydak marek.woydak@forest.gmx.de ...

[...]

PiS wygrał...
Tylko ze racji tego, iż nikt nie chce miec z nimi nic wspolnego, to i tak prawie nigdzie nie rządzą.
Ale głosów zdobyli najwiecej.

Matematyka przecietnego wyborcy...