Matematyków z IdeaBanku

Data: 2012-06-20 08:46:04
Autor: mohonk
Matematyków z IdeaBanku
Izydor <izydor@wp.pl> napisał(a):
Otoż dla infolinijnych matematyków z IdeaBanku różnica między 6.4% a 8.1% dla kwoty 9500zł to "parę złotych". Przy załozeniu że okres oszczędzania wynosi 4 miesiące

Rozumiem, że była to reakcja owego matematyka na twój argument, dlaczego nie przedłużasz u nich lokaty ale przenosisz pieniądze do Deutsche Banku? :)

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-20 11:34:08
Autor: bzdreg
Matematyków z IdeaBanku
W dniu 2012-06-20 10:46, mohonk pisze:

Rozumiem, że była to reakcja owego matematyka na twój argument, dlaczego nie
przedłużasz u nich lokaty ale przenosisz pieniądze do Deutsche Banku? :)

A dokładniej - dokąd (na co) w tym DB?

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Bzdreg.

Data: 2012-06-20 11:10:25
Autor: mohonk
Matematyków z IdeaBanku
bzdreg <bzdreg@null.pl> napisał(a):

A dokładniej - dokąd (na co) w tym DB?

Konto Oszczędnościowe 24h - 8,1% dla kwoty do 10 000 zł:

https://www.deutsche-bank-
pbc.pl/index.php/l1/konta/l2/db_konto_oszczednosciowe_24h Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-20 13:34:05
Autor: --=olo=--
Matematyków z IdeaBanku
Konto Oszczędnościowe 24h - 8,1% dla kwoty do 10 000 zł:

https://www.deutsche-bank-
pbc.pl/index.php/l1/konta/l2/db_konto_oszczednosciowe_24h

dla kwoty czy do kwoty? co jak wpłacę 10 000 i naliczą mi odsetki następnego dnia? już wskakuję na te małe %?

-- =olo=--

Data: 2012-06-20 13:10:41
Autor: TrzyLinie
Matematyków z IdeaBanku
> https://www.deutsche-bank-
> pbc.pl/index.php/l1/konta/l2/db_konto_oszczednosciowe_24h

dla kwoty czy do kwoty? co jak wpłacę 10 000 i naliczą mi odsetki następnego dnia? już wskakuję na te małe %?

Do 10 tys. Optymalnie wpłacić 9937 i raz w miesiącu obniżać
saldo do tej wysokości.

Data: 2012-06-22 10:04:29
Autor: --=olo=--
Matematyków z IdeaBanku

Użytkownik "TrzyLinie" <trzylinie.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrsi4h$l39$1inews.gazeta.pl...
> [...]

dnia? już wskakuję na te małe %?

Do 10 tys. Optymalnie wpłacić 9937 i raz w miesiącu obniżać

a czemu 9937 bo z tej kwoty to wychodzi parę zł nad 10000

-- =olo=--

Data: 2012-06-22 13:32:10
Autor: TrzyLinie
Matematyków z IdeaBanku

> Do 10 tys. Optymalnie wpłacić 9937 i raz w miesiącu obniżać
> saldo do tej wysokości.

a czemu 9937 bo z tej kwoty to wychodzi parę zł nad 10000

Wg moich obliczeń start z 9937 daje maksymalne odsetki (1,79zł), a wyskok
ponad 10 tys. następuje po 36 dniach (rok 365 dni, zaokrąglenia okołobelkowe
w górę) więc można obniżać w cyklu miesięcznym bezpłatnie.

Data: 2012-06-22 15:43:08
Autor: --=olo=--
Matematyków z IdeaBanku

Użytkownik "TrzyLinie" <trzylinie.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:js1s4q$2jd$1inews.gazeta.pl...

> [...]

ponad 10 tys. następuje po 36 dniach (rok 365 dni, zaokrąglenia okołobelkowe
w górę) więc można obniżać w cyklu miesięcznym bezpłatnie.

no tak - ja policzyłem jeszcze starym kalkulatorem bez belki

-- =olo=--

Data: 2012-06-20 18:13:22
Autor: lolekanabolek
Matematyków z IdeaBanku
W dniu 2012-06-20 13:10, mohonk pisze:
[...]

z tego co widzę, to można 3 takie konta otworzyć
i na każdym można trzymać do 10 tysi na 8,1%??

Marcin

Data: 2012-06-20 12:29:44
Autor: Izydor
Matematyków z IdeaBanku
On 2012-06-20 10:46, mohonk wrote:
Rozumiem, że była to reakcja owego matematyka na twój argument, dlaczego nie
przedłużasz u nich lokaty ale przenosisz pieniądze do Deutsche Banku? :)

W istocie :) Pozostałe argumenty to to że zmarnowany czas, i że przelew trzeba zrobić, i generalnie że "po co Pan to robi, zostaw niech leżą".

Matematyków z IdeaBanku