Materac Estrella Lux Limited

Data: 2009-05-29 08:20:27
Autor: McBeth
Materac Estrella Lux Limited
Aktualnie poszukuje materaca do sypialni. Ostatnio pojawił się materac estrella lux limited w dość atrakcyjnej cenie. Mam pytanie czy ktoś miał styczność z tym materacem i mógłby coś napisać na jego temat?
Szukam materaca o średniej twardości.
Moje bonelle z kokosem się zużyły, więce na początku roku kupowałem materace (2x90). Najpierw kupiłem 7-strefowy latex za ponad 1200zł. (Sendar) Niby super pokrowiec itd. Okazało się, że śpi mi się na nim tragicznie. Marna wentylacja i położenie stref zupełnie nie odpowiada moim wymaganiom. Przecież każdy człowiek jest inny a strefy wymagają chyba standaryzacji rozkładu mas ciała ;-). W końcu kupiłem coś, co się nazywa Estrella Kokos. Nie ma tego w normalnej ofercie producenta, ale rozprowadza to jakaś warszawska sieć (również wysyłkowo). Materac ten to konstrukcja kieszeniowa z płytą kokosową i na tym lateks 3cm. Materac dwustronny. Jak dla mnie jest bardzo wygodny i przewiewny. Brak stref to dla mnie zaleta - nie musze się martwić, czy jestem do niego dopasowany w każdej pozycji, bo inaczej kręgosłup siądzie.

Pozdrawiam
Adam

Materac Estrella Lux Limited