Materac - spręzyny czy pianka wysokoelastyczna?

Data: 2009-10-18 14:39:05
Autor: jQ
Materac - spręzyny czy pianka wysokoelastyczna?
Przymierzam się do zakupu łóżka do sypialni - rama, stelaże, materac.
Przymierzałem się już do kilku materaców, ale nadal nie mogę się do końca
zdecydować. W jednym ze sklepów - nota bene z bardzo miłą obsługą -
polecono mi materace piankowe. Przymierzyłem się do Hildinga - bodaj numer
4007, faktycznie, leżało mi się na nim bardzo wygodnie. Kolega z pracy ma
taki i sobie chwali. Sprzedawca zachwalał też je pod tym kątem, że nie ma
tam miejsca na roztocza. Mam troszkę awersję do sprężyn, bo dotychczas
spałem na materacu ze sprężynami bonelowskimi (nie w kieszonkach) i po
kilku latach było już sprężyny czuć, poza tym nieprzyjemny efekt falowania. Ale przymierzyłem się do materaca z Koła, ze sprężynami kieszonkowymi i
wkładem z lateksu, i też był wygodny. I teraz nie wiem, co wybrać. Bardziej
skłaniam się ku piance, ale słyszałem i czytałem różne opinie na jej temat.
Może ktoś z Was podzielić się swoimi doświadczeniami?

Data: 2009-10-18 16:55:26
Autor: Prawusek
Materac - spręzyny czy pianka wysokoelastyczna?

Twardy.

Data: 2009-10-18 18:03:58
Autor: Artur Lew
jQ wrote:
taki i sobie chwali. Sprzedawca zachwalał też je pod tym kątem, że nie ma
tam miejsca na roztocza. Mam troszkę awersję do sprężyn, bo dotychczas
Czesto ludzie myla materac antyalergiczny z uczuleniem na roztocza.
Wez pod uwage ze roztoczom to wszystko jedno czy to to materac z pianki
czy lateksu. One zeruja na martwym naskorku ludzkim.
Co wiecej roztocza nie uczulaja tylko ich odchody a dokladnie bialko w
nim zawarte. A to oznacza ze dowolny materac jest do dup... gdy nie
mozesz z niego zdjac pokrowca i go wyprac.
Antyalergiczonosc materaca oznacza ze do pianki nie uzywa sie materialow
powszechnie uwazanych za uczulajace (kjakies rozposzczalniki czy
spieniacze). I nic wiecej.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

Data: 2009-10-19 15:35:47
Autor: Kazik
jQ pisze:
Przymierzam się do zakupu łóżka do sypialni - rama, stelaże, materac.

Przyjrzyj sie materacom Tempur - uzywam i bardzo sobie chwale.

Data: 2009-10-20 05:23:31
Autor: jQ
On 19 Paź, 15:35, Kazik <ka...@localhost.localnet> wrote:
jQ pisze:

> Przymierzam się do zakupu łóżka do sypialni - rama, stelaże, materac.

Przyjrzyj sie materacom Tempur - uzywam i bardzo sobie chwale.
Sorry, ale nie stać mnie na materac za 10 000 PLN :(

Data: 2009-10-20 08:53:30
Autor: jagr
Użytkownik "Kazik" <kazik@localhost.localnet> napisał w wiadomości
Przyjrzyj sie materacom Tempur - uzywam i bardzo sobie chwale.

Chwilowo nie mam kasy, bo wydałem na kryształową wannę i złote krany.

Materac - spręzyny czy pianka wysokoelastyczna?