Materace

Data: 2009-03-11 12:00:21
Autor: Kajetana Kinga
Materace

Użytkownik "charwel (Oo)==:::" <charwel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gp840r$jnn$1inews.gazeta.pl...
Cześć.
Doradźcie jakiś porządny materac proszę.
Wybór jest bardzo duży, a ja kompletnie się na tym nie znam.
Dla dwóch osób o w przedziale wagi 50-80 kg raczej twardszy niż miękki.
Ikea się reklamuje z materacami Sułtan ale jakoś nie mam zaufania dla ich produktów.
Mam Sułtana trzeci rok, sprężyny kieszeniowe, opcja lato zima.
Zapłaciłam prawie 1 000 zł ale warto było
Twardość średnia.
W ogóle uważam że o ile w innych rzeczach IKEA mogłaby poprawić na jakości o tyle sofy i materace mają niezłe pod względem funkcjonalności użytkowania i wygody.

pozdrawiam
charwel
Kaja

Data: 2009-03-11 12:44:56
Autor: charwel \(Oo\)==:::
Materace

[...]

Dzięki Kaja.
Pojadę i potestuję.
A jaki konkretnie model kupiłaś?
Bo z tego co widziałem to mają ich kilka.

pozdrawiam
charwel

Data: 2009-03-12 13:00:19
Autor: Kajetana Kinga

[...]