Materiał/izolacja dźwiękochłonna.

Data: 2017-04-21 04:57:23
Autor: LinFanQri
Materiał/izolacja dźwiękochłonna.
W drzwiach i klapie bagażnika pouzupełniałem spinki od boczków bo plastiki latały każdy w swoj± stronę. Wszystko mam na wierzchu także dobrze byłoby wymienić sparciał± od upływu czasu izolację między drzwiami a plastikiem.

Oczywi¶cie mogę podjechać do sklepu "tunning of car" kupić specjalne arkusze tłumi±ce dĽwięk, zostawić pół wypłaty... ale nie tędy droga :)

Czy pianka która l±duje pod panelami podłogowymi to dobry pomysł na "wyciszenie" samochodu? Może jaki¶ inny materiał?

Data: 2017-04-21 15:27:01
Autor: t-1
W dniu 2017-04-21 o 04:57, LinFanQri pisze:
[...]

Szukaj "mata bitumiczna".

Data: 2017-04-21 16:00:39
Autor: adam
W dniu 2017-04-21 o 15:27, t-1 pisze:
[...]

Żeby ¶mierdziało?

Pianka może skrzypieć.

Data: 2017-04-21 20:29:53
Autor: Uncle Pete
Materiał/izolacja dźwiękochłonna.
Szukaj "mata bitumiczna".

Żeby ¶mierdziało?

Piszesz z autopsji? Bo przez kilka lat miałem pod biurkiem komputer od ¶rodka poobklejany takimi matami, zero jakiegokolwiek zapachu.

Data: 2017-04-22 09:53:11
Autor: sirapacz
Materiał/izolacja dźwiękochłonna.

Piszesz z autopsji? Bo przez kilka lat miałem pod biurkiem komputer od
¶rodka poobklejany takimi matami, zero jakiegokolwiek zapachu.

ale po co?:)
poza tym biurko nie stoi w +50

a na poważnie to na pocz±tku może klepać ale bardzo krótko - w samochodzie wysmrodziło się błyskawicznie wręcz.

Data: 2017-04-22 11:14:33
Autor: Uncle Pete
Materiał/izolacja dźwiękochłonna.
ale po co?:)

Bo buczała - od wibracji dysków twardych (mimo że to był jaki¶ wypasiony CoolMaster za kupę forsy), a ja chciałem mieć komputer prawie niesłyszalny.

poza tym biurko nie stoi w +50

No +50 tam nie było, ale zimno też nie - to były czasy, kiedy podstaw± wyciszania było jak najmniej otworów w obudowie.

Data: 2017-04-23 14:43:35
Autor: LinFanQri
Materiał/izolacja dźwiękochłonna.
W dniu 21.04.2017 o 15:27, t-1 pisze:

Szukaj "mata bitumiczna".

Jaki¶ konkretny "model" możesz polecić? Jaka grubo¶ć powinna wystarczyć? 2,4,6,8... mm?

Data: 2017-04-26 14:10:13
Autor: adam
W dniu 2017-04-23 o 14:43, LinFanQri pisze:
W dniu 21.04.2017 o 15:27, t-1 pisze:

Szukaj "mata bitumiczna".

Jaki¶ konkretny "model" możesz polecić? Jaka grubo¶ć powinna wystarczyć?
2,4,6,8... mm?

Ja bym nie pakował się w bitumiczne. W zamkniętej przestrzeni o małej kubaturze bym nie ryzykował, choć dużo tego nie będziesz kładł. Ale jest tyle innych materiałów dĽwiękochłonnych. Ja mam całe auto wyłożone piank± do gło¶ników, grubo¶ć około 10 mm. Szukaj mata akustyczna/dĽwiękochłonna lub co¶ takiego.

Data: 2017-04-27 10:20:18
Autor: Konrad
W dniu niedziela, 23 kwietnia 2017 14:43:37 UTC+2 użytkownik LinFanQri napisał:
W dniu 21.04.2017 o 15:27, t-1 pisze:

> Szukaj "mata bitumiczna".

Jaki¶ konkretny "model" możesz polecić? Jaka grubo¶ć powinna wystarczyć? 2,4,6,8... mm?

Ja mam na drzwiach taki zestaw (AB-25 + pianka 6mm):
https://www.bitmat.pl/Wygluszanie-drzwi-w-samochodzie

i w pełni polecam (sam montowałem). Zwróć uwagę, że na drzwiach musi to być materiał wodoodporny, aby nie zbierał wigoci i nie gnił.

Konrad

Data: 2017-04-27 12:08:12
Autor: przemek.jedrzejczak
Materiał/izolacja dźwiękochłonna.