Materiał na koszulke

Data: 2009-07-21 02:10:30
Autor: Mxer
Materiał na koszulke
Tak sobie mysle co by nie zmontowac prv koszulki.
Ze wzgledu iz jestem nie proporcjonalny, chcial bym sobie /zapewne tez
i innym chetnym/ zmontowac "koszulki na wymiar".

Zaklad ktory to zszyje juz mam, potrzebny jest tylko material.

Myslalem zeby wybrac cos z oferty Vitesse:
http://vitesse.bikekatalog.pl/?do=pokazArtykul&nid=25&lang=pl&expand=1

ale moze ktos ma inne doswiadczenia i pomogl by doradzic.

Jakie koszulki ? z krotkim rekawikiem, 3 kieszenie z tylu, srodkowa
zapinana na zamek, wylozona wodoszczelna wysciolka /zeby wozic
elektronike w czasie deszczu czy dokumenty/.

Material, napewno cos  dobrze oddychajacego.

Sugestie ?

Mx

Data: 2009-07-21 12:50:46
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Materiał na koszulke
Dnia 21.07.2009 11:10 użytkownik Mxer napisał :
[...]

Zdecydowanie polecam Vitesse. Materiały maj± doskonałe. Od paru lat jeżdżê w ich ciuchach i nigdy nic lepszego nie miałem.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-07-22 13:11:16
Autor: Mxer
Materiał na koszulke
Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisał w wiadomo¶ci news:75jgj6-vo3.ln1menek.one.pl...
[...]

-- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Spojrz na metke z jakiego matrailu masz ta koszulke.
Oni standradowo uzywaja w lepszych modelach biodry a w standardowych modelach mikro. Moze masz z czegos innego ?

Michal

Data: 2009-07-22 15:09:05
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Materiał na koszulke
Dnia 22.07.2009 13:11 użytkownik Mxer napisał :
[...]

Koszulki mam z bioactive dry. Wydaje mi siê, że w ubiegłych latach ten materiał jako¶ inaczej siê nazywał, ale nie dam głowy. W każdym razie wygl±da i funkcjonuje tak samo.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-07-22 14:56:06
Autor: Mxer
Materiał na koszulke
On 22 Lip, 15:09, "MikoƂaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
Dnia 22.07.2009 13:11 uĆŒytkownik Mxer napisaƂ :

> [...]

> Oni standradowo uzywaja w lepszych modelach biodry a w standardowych
> modelach mikro. Moze masz z czegos innego ?

Koszulki mam z bioactive dry. Wydaje mi się, ĆŒe w ubiegƂych latach ten
materiaƂ jakoƛ inaczej się nazywaƂ, ale nie dam gƂowy. W kaĆŒdym razie
wygląda i funkcjonuje tak samo.

-- http://miki.menek.one.plm...@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

thx