Materialy o amortyzacji

Data: 2010-06-20 20:58:36
Autor: Sws
Materialy o amortyzacji
Szanowni grupowicze

Pisze prace magisterska dotyczaca amortyzacji srodkow trwalych i wartosci niematerialnych i prawnych oraz jej wplyw na finanse firmy.
W zwiazku z tym mam pytanie czy ktos z grupowiczow podal by mi moze namiary na materialy najlepiej w postaci elektronicznej dotyczace amortyzacji a konkretnie tematyki polityki amortyzacyjnej w firmie (plan amortyzacji, ocena amortyzacji). Wsrod ksiazek jakie posiadam poruszana jest jedynie podstawowa teoria dotyczaca amortyzacji i nic wiecej.

Za wszelkie informacje serdecznie dziekuje.

Z powazaniem
M.K.

Materialy o amortyzacji