"Materiały słabej jakości"

Data: 2011-09-06 20:11:00
Autor: u2
"Materiały słabej jakości"
... tak jak Donek i Bronek :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/14229-posel-adamczyk-zlozyl-doniesienie-ws-budowy-autostrady-a4-na-podkarpaciu-materialy-slabej-jakosci

Poseł PiS Andrzej Adamczyk złożył we wtorek w krakowskiej Prokuraturze
Okręgowej zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przy
budowie autostrady A4 w rejonie Ropczyc na Podkarpaciu.

Według posła przy budowie używane są materiały słabej jakości.

    "Otrzymałem także informacje o szeregu wątpliwości co do
podpisywania umów i co do rozliczeń pomiędzy generalnym wykonawcą a
podwykonawcami angażowanym do budowy autostrady" -  powiedział PAP Adamczyk.

O słabej jakości materiałów używanych przy budowie tego odcinka
autostrady poseł Adamczyk mówił podczas sejmowej debaty 29 sierpnia.

    "GDDKiA zarzuciła mi w mediach kłamstwo, twierdząc, że takie
materiały nie są zabudowywane. 2 września pojechałem na miejsce budowy i
stwierdziłem, że iły i gliny są zabudowywane w ogromnych ilościach.
Nabrałem więc przekonania, że najlepiej będzie, jeśli wyjaśnieniem tej
sprawy zajmie się prokuratura" - oświadczył Adamczyk.

O szczegółach sprawy poseł chce poinformować na konferencji prasowej w
środę w Krakowie.
(PAP)/Sil

"Materiały słabej jakości"