Mateusz Kijowski pobity na Dworcu Centralnym! "Dz iwne, że nikt nie chciał mi pomóc”

Data: 2016-06-27 21:51:36
Autor: Lord Donald
Mateusz Kijowski pobity na Dworcu Centralnym! "Dz iwne, że nikt nie chciał mi pomóc”
Mateusz Kijowski pobity na Dworcu Centralnym! "Dziwne, że nikt nie chciał mi pomóc"

- Nagle otrzymałem dwa czy trzy ciosy w kark i głowę - mówi lider KOD Mateusz Kijowski, który w sobotę 25 czerwca został zaatakowany na Dworcu Centralnym w Warszawie. Jak twierdzi, to dziwne, że nikt nie chciał mu pomóc.

http://newsweb.pl/2016/06/27/mateusz-kijowski-pobity-na-dworcu-centralnym-dziwne-ze-nikt-nie-chcial-mi-pomoc/

Gdzie było jego 200tys? Ci to się nacierpią, tylko nie dla narodu tylko przez naród, bo Polacy mają dość tych POsrańców.

Data: 2016-06-27 22:07:03
Autor: Pajdak
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:nks047$1qt3$1gioia.aioe.org...
[...]

Przestań pierdzielic ty mała komusza kanalio! Kiedyś udławisz się ta swoją nienawiścią! Pfu!

--
Lepudruk

Mateusz Kijowski pobity na Dworcu Centralnym! "Dz iwne, że nikt nie chciał mi pomóc”