Mateusz Morawiecki w Nowym Jorku

Data: 2018-10-04 21:00:36
Autor: boukun
Mateusz Morawiecki w Nowym Jorku
Premier Mateusz Morawiecki otworzył sesje nowojorskiej giełdy, na której promował polską gospodarkę. "Polska jest tu odbierana jako gospodarczy tygrys, któremu przyglądają się inwestorzy z całego świata. Jesteśmy już w elitarnym gronie rynków rozwiniętych i mądrze gonimy liderów" - mówił Morawiecki. Wizycie premiera przyglądał się Tomasz Machała.

https://wiadomosci.wp.pl/mateusz-morawiecki-w-nowym-jorku-6302418237994625v

boukun

Data: 2018-10-04 12:41:21
Autor: japanizer
On Thursday, October 4, 2018 at 9:00:41 PM UTC+2, boukun wrote:
[...]

No i nowojorska giełda spadła w tym samym dniu o 1%, przypadek?

Data: 2018-10-05 11:41:52
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> https://wiadomosci.wp.pl/mateusz-morawiecki-w-nowym-jorku-6302418237994625v

No i nowojorska giełda spadła w tym samym dniu o 1%, przypadek?

Znaczy 1% piniendzy z NY wycofany z zamiarem inwestycji w PL łośku.
Nie tak jak za Bolka Kłamliwego: przyjeżdżajta do Pl robić geszeft
na brakach i głupocie:
https://youtu.be/I-uho1f5ofc?t=126

Data: 2018-10-05 12:30:58
Autor: Bruno Brunowski

Nocniczku, WIG od tygodnia leci w dół, a wczoraj to już wogóle na pysk padł: https://www.bankier.pl/inwestowanie/profile/quote.html?symbol=WIG

--
Bruno

Data: 2018-10-05 15:29:16
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu piątek, 5 października 2018 21:30:59 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> Nie tak jak za Bolka Kłamliwego: przyjeżdżajta do Pl robić geszeft
> [...]

W jajco to pan możesz robić japagłupka, wystarczy kliknąć na max
żeby zobaczyć górkę w 2007r później jebut i znów leci do góry od
poczatku 2009 z niewielkimi dołkami w okresach przedwyborkowej
niepewności.

Data: 2018-10-06 09:11:53
Autor: Pajdak
pajac <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

No i nowojorska giełda spadła w tym samym dniu o 1%, przypadek?

Znaczy 1% piniendzy z NY wycofany z zamiarem inwestycji w PL łośku.

Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie, to RAUS!!!
--
Pajdak

Data: 2018-10-06 04:26:38
Autor: Zenek Kapelinder
Mateusz Morawiecki w Nowym Jorku
Gdyby nie to ze ci pizdziak w dupe butelka od mleka z luzem wchodzi mozna by powiedziec ze zwieracze ci puszczaja. Bo jak inaczej wytlumaczyc ze wkurwiony uzywasz jezyka swoich niemieckich panow?

Data: 2018-10-07 13:27:06
Autor: Pajdak
Mateusz Morawiecki w Nowym Jorku
kundel  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:e87e22be-329d-4530-9f1a-fda268320ff0googlegroups.com...
Gdyby nie to ze mi w dupe butelka od mleka z luzem wchodzi mozna by powiedziec ze zwieracze mi puszczaja. Bo jak inaczej wytlumaczyc ze wkurwiony uzywam jezyka swoich niemieckich panow? Tylko zwiazkami z burdelem dla niemieckich nazistów.

--

Co prawda to prawda. Jesteś genetycznym idiotą.

--
Pajdak

Data: 2018-10-05 12:28:55
Autor: japanizer
On Friday, October 5, 2018 at 8:41:53 PM UTC+2, bytomir.kwasigr...@gmail.com wrote:

Znaczy 1% piniendzy z NY wycofany z zamiarem inwestycji w PL łośku.
Nie tak jak za Bolka Kłamliwego: przyjeżdżajta do Pl robić geszeft
na brakach i głupocie:
https://youtu.be/I-uho1f5ofc?t=126

No, leć już po maść na ból dupy:

https://www.fakt.pl/pieniadze/biznes/spadek-inwestycji-zagranicznych-w-polsce-o-56-procent/6teyhjs

  Narodowy Bank Polski opublikował najnowszy raport dotyczący inwestycji   zagranicznych do Polski. Obejmuje on 2017 rok i pokazuje, że poziom napływu   zewnętrznego kapitału nad Wisłę spadł aż o 56 proc.! To najgorszy wynik od   2013 roku, gdy zagraniczni inwestorzy wydali w Polsce tylko 11,5 mld zł.

Data: 2018-10-05 15:23:05
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Mateusz Morawiecki w Nowym Jorku

Obejmuje on 2017 rok i pokazuje, że poziom napływu   zewnętrznego kapitału nad Wisłę spadł aż o 56 proc.!

No tak, ale wydarzenie z 2018 (Moraw w NY) nie może wpływać na wydarzenie
z 2017r (56%), toż to dzióbku elementarne jest:)

Cienko z logikom u ciebie:)

Data: 2018-10-05 15:45:36
Autor: japanizer
On Saturday, October 6, 2018 at 12:23:06 AM UTC+2, bytomir.kwasigr...@gmail..com wrote:

> [...]

No tak, ale wydarzenie z 2018 (Moraw w NY) nie może wpływać na wydarzenie
z 2017r (56%), toż to dzióbku elementarne jest:)

Miszczu, skoro wydumałeś coś takiego:

   Znaczy 1% piniendzy z NY wycofany z zamiarem inwestycji w PL łośku. To można wydumać, że Jaki studiował w Barcelonie, czy to, że Morawiecki walczył w stoczni z komunistami, jak miał 8 lat.

Data: 2018-10-04 13:39:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 4 października 2018 21:00:41 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Pięć dych, siedem, albo stówkę komuś proponował?

--
Bruno

Data: 2018-10-05 07:35:56
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:pp5o0m$ftd$1gioia.aioe.org...
Premier Mateusz Morawiecki otworzył sesje nowojorskiej giełdy,

Przed nim robiła to m.in. B.Szydło. Koniec jej jako premiera był żałosny.

--
Pajdak

Data: 2018-10-05 02:26:30
Autor: japanizer
On Friday, October 5, 2018 at 7:36:02 AM UTC+2, Pajdak wrote:
> [...]
> Premier Mateusz Morawiecki otworzył sesje nowojorskiej giełdy,

Przed nim robiła to m.in. B.Szydło. Koniec jej jako premiera był żałosny.

Hue hue, Morawiecki ma moc! Otworzył sesję w USA, a tu taka klapa:

https://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/miliarderzy-najbogatsi-czarny-czwartek-akcje,1,0,2417921.html

  "Czarny czwartek" dla najbogatszych biznesmenów. W jeden dzień stracili 63 mld   dolarów

  Wystarczy, że na giełdzie akcje spadną średnio o niecały 1 proc. i najbogatsi   ludzie świata liczą straty w dziesiątkach miliardów dolarów. Czwartek był dla   nich najgorszym dniem w ostatnich 6 miesiącach. Mocno oberwało się m.in.   szefowi Amazona i właścicielowi Louis Vuitton.

Data: 2018-10-05 19:51:11
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:726ea9ae-4bdb-4401-ac68-e7b976426f55googlegroups.com...
> [...]

Hue hue, Morawiecki ma moc! Otworzył sesję w USA, a tu taka klapa:

 "Czarny czwartek" dla najbogatszych biznesmenów.

No paczpan jaki zdolniacha. Gdzie się nie POjawi coś spartoli. "Grzeczny chłopczyk".

--
Pajdak

Mateusz Morawiecki w Nowym Jorku