Mateusz przyznaje że sp... i jedzie na osiągnięciach poprzedników.

Data: 2020-02-06 14:13:15
Autor: Bruno Brunowski
Mateusz przyznaje że sp... i jedzie na osiągnięciach poprzedników.
"Premier @MorawieckiM: Warto, by Polacy zrozumieli, że owoce wzrostu rosną czasem dłużej niż jeden rok, niż jedną kadencję. Te inwestycje trzeba zasiać, by potem wyrosły. Musimy mieć cierpliwość dla planu, dla strategii, dla ich realizacji."
https://twitter.com/PremierRP/status/1225138659206320129

--
Bruno

Data: 2020-02-06 14:42:28
Autor: japanizer
On Friday, February 7, 2020 at 7:13:16 AM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
[...]

cyt.

4 stadiony na Euro, największy przyrost sieci dróg w historii Polski, kilka tysięcy Orlików, Gazoport, modernizacja kolei (Pendolino), postawienie na nogi LOT i wiele innych. To rządy P.O w czasach dwóch potężnych kryzysów. Co PIS wybudował w czasie koniunktury ? Adresy proszę.

Data: 2020-02-07 00:22:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 6 lutego 2020 23:42:30 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

4 stadiony na Euro, największy przyrost sieci dróg w historii Polski, kilka tysięcy Orlików, Gazoport, modernizacja kolei (Pendolino), postawienie na nogi LOT i wiele innych. To rządy P.O w czasach dwóch potężnych kryzysów. Co PIS wybudował w czasie koniunktury ? Adresy proszę.

Pomniki, Plac Józefa Piłsudskiego Warszawa, 2szt.
Ławeczki niepodległości, cała Polska - lokalizacja bliżej nie znana, 100 szt.

--
Bruno

Data: 2020-02-07 03:25:08
Autor: Jacek Bialy
Mateusz przyznaje że sp... i jedzie na osiągni ęciach poprzedników.
   -- - 4 stadiony na Euro

Po to prezydent Kaczyński wywalczył Euro-2012, żeby stadiony były budowane. Jednak przylazło PO i oczywiście spieprzyło - Narodowy bez bieżni dla lekkoatletów (pewnie brakło im na to 'piniędzy').

   -- -, największy przyrost sieci dróg w historii Polski

Zbudowanych rękoma oszukanych wykonawców? Oto gospodarczy cud Platformy Obywatelskiej - budujemy nie wydając publicznego grosza..
Buuu ha-ha!

   -- - , kilka tysięcy Orlików

Chwalić Partię, że słońce rano wstaje..

   -- - , Gazoport

Po to prezydent Kaczyński zainicjował budowę tego gazoportu, aby był gotów za dwa lata. Jednak przylazło PO i zaczęło robić wszystko, żeby towarzysz Putin na nich się nie obraził, więc ukończenie tego gazoportu zaczęli odkładać/ przekładać. Przestraszyli się po wygranej Dudy, ale ukończyć nie zdążyli.

   -- - , modernizacja kolei (Pendolino)

Jechałem tym g... - niczym nie różni się od polskich składów. Ale nazywa się Pierdolino, co miejscowych lemingów powinno budować..  Buu ha-ha!

         , postawienie na nogi LOT

Za pomocą niemieckiej linii dumpingowej OLT Express Poland?

   -- - i wiele innych. To rządy P.O w czasach dwóch potężnych kryzysów.

Otóż rządy PO same w sobie były jak dotąd największym polskim kryzysem w XXI wieku. I niech tak pozostanie przynajmniej do jego końca.

JB

Data: 2020-02-07 04:47:45
Autor: japanizer
On Friday, February 7, 2020 at 8:25:09 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
-- - 4 stadiony na Euro

Po to prezydent Kaczyński wywalczył Euro-2012

Napisz coś więcej, proszę. Bo jednak oficjalnie, to przez PiS niemal Euro-2012 się nie odbyło u nas:

cyt.

   PiS opowiada się za bojkotem meczów Euro2012 rozgrywanych na Ukrainie Ale wy tam macie dojścia do ubecji, w końcu tylu ich wylądowało w PiS - może wiecie coś więcej? Bojkot Euro-2012 przez PiS był jednak chytrym planem PiS na zdobycie Euro-2012 przez Polskę? Wy tam w PiS ogarniacie w ogóle, co wypisujecie?

Data: 2020-02-07 05:27:46
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Strachy na lachy:
 https://www.rmf24.pl/news-europejscy-politycy-rozwazaja-bojkot-euro-2012-na-ukrainie,nId,602877

Sprawa Euro2012 nieźle się przyłożyła no ukraińskiego Majdanu. Ukraińcy zobaczyli, że Janukowycz się boi, bo świat stoi po ich stronie. Pomysł wspólnych mistrzostw w Polsce i na Ukrainie to był strzał w dziesiątkę!

JB

Data: 2020-02-07 05:34:12
Autor: Jacek Bialy
[...]

Gdyby Euro 2012 nie odbyło się wtedy na Ukrainie, to mielibyśmy tam Majdan już latem tego roku.   A Euro odbyło się rok później - już bez Janukowycza.

JB

Data: 2020-02-07 07:26:54
Autor: Runt
Mateusz przyznaje że sp... i jedzie na o siągnięciach poprzednikĂłw.

N i c ;-)))

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-07 07:26:25
Autor: Runt
W dniu 2020-02-06 o 23:13, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Tak kiedyś "prawili" I sekretarze KC/KW/KP/KM/POP PZPR.