Mateuszek kłamczuszek przeprosi w TVP Info i TVN

Data: 2018-09-26 09:30:29
Autor: Bruno Brunowski
Mateuszek kłamczuszek przeprosi w TVP Info i TVN
"Premier Morawiecki będzie musiał sprostować w wyemitowanym w telewizji oświadczeniu swoje słowa o tym, że "w ciągu jednego do półtora roku wydawana jest przez nas większa suma na drogi lokalne, niż za czasów koalicji Platformy Obywatelskiej i Polskiego Stronnictwa Ludowego w ciągu ośmiu lat" - zdecydował w środę Sąd Apelacyjny." https://www.tvn24.pl/premier-bedzie-musial-sprostowac-swoje-slowa,871350,s.html

Przeprosiny mają się pojawić w TVP Info i TVN przed głównymi wydaniami programów informacyjnych "Wiadomości" i "Fakty".

--
Bruno

Data: 2018-09-26 22:54:40
Autor: Zenek Kapelinder
Mateuszek kłamczuszek przeprosi w TVP Info i TVN
Nie przeprosiny tylko sprostowanie matole.

Data: 2018-09-26 23:14:29
Autor: japanizer
On Thursday, September 27, 2018 at 7:54:42 AM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
Nie przeprosiny tylko sprostowanie matole.

Matołusz Krzywousty sprostuje, że 2 + 2 to nie 3, jak przekonywał Wolaków.

Data: 2018-09-27 09:04:09
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
On Thursday, September 27, 2018 at 7:54:42 AM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
> Nie przeprosiny tylko sprostowanie matole.

Matołusz Krzywousty sprostuje, że 2 + 2 to nie 3, jak przekonywał Wolaków.

Czemu drogi u niemca są darmowe dla osobówek, a w PL są płatne?

Data: 2018-09-27 13:45:47
Autor: japanizer
On Thursday, September 27, 2018 at 6:04:10 PM UTC+2, bytomir.kwasigr...@gmail.com wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Czemu drogi u niemca są darmowe dla osobówek, a w PL są płatne?

....bo w Niemczech podatek jest wliczony w cenę paliwa, ot, cała tajemnica, poszukiwaczu spisków z pisiorską sraczką w głowie.

Data: 2018-09-27 19:56:44
Autor: Pajdak
cienias <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:3586e4bf-207d-433b-b554-3e019f333ab9googlegroups.com...
> [...]

Matołusz Krzywousty sprostuje, że 2 + 2 to nie 3, jak przekonywał Wolaków.

Czemu drogi u niemca są darmowe dla osobówek, a w PL są płatne?

"Nieprawdziwe są informacje podane przeze mnie w dniu 15 września 2018 r. podczas wiecu wyborczego komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w Świebodzinie, że w ciągu jednego do półtora roku wydawana jest przez nas większa suma na drogi lokalne, niż za czasów koalicji PO i PSL w ciągu ośmiu lat. Mateusz Morawiecki, premier rządu Rzeczpospolitej Polskiej"

--
Pajdak

Data: 2018-09-27 00:59:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 27 września 2018 07:54:42 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Nie przeprosiny tylko sprostowanie matole.

Nałgał i musi odszczekać.

Data: 2018-09-27 04:10:06
Autor: Zenek Kapelinder
Mateuszek kłamczuszek przeprosi w TVP Info i TVN
Najgorszy sabotaz to zaszkodzic sobie. Pelo i reszta zwiazanego z nim dziadostwa na zadna litosc ze strony pisu juz liczyc nie moze. Niejaki a moze juz nijaki Schetyna robiac z przejezyczenia, moze i celowego, Morawieckiego afere poglebil dol na wapno i dokupil zyletek do podcinania sciegien swoim.

Data: 2018-09-27 05:45:23
Autor: Bruno Brunowski

Data: 2018-09-27 19:53:01
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:d94d4c1b-2479-4ac8-b8ec-d687685446b3googlegroups.com...
[...]

UB-ek zenus i tak bedzie twierdzil, ze winny jest Schetyna albo ktokolwiek inny ale nie Pinokio.

--
Pajdak

Data: 2018-09-27 11:30:45
Autor: Zenek Kapelinder
Mateuszek kłamczuszek przeprosi w TVP Info i TVN
Schetyna i jego towarzystwo wzajemnej adoracji sami wykopali dla siebie dol na wapno. Jak on z kumplami sa politykami to ja jestem papiezem.

Data: 2018-09-28 15:04:12
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

[...]

nie znęcaj się już nad głupiutkim zenkiem
facet i tak cierpki na wyparcie

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-27 19:51:46
Autor: Pajdak
ciul "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:71efdfd9-04f6-4e7b-b999-1da1e0e28145googlegroups.com...
Najgorszy sabotaz to zaszkodzic sobie.

nie mow zenek ze juz kupiles nafte i zapałki! co bedziesz POpalac? moze zacznij od siebie?

Pelo i reszta zwiazanego z nim dziadostwa

Dziadostwo jest w PiS. Chłopstwo z łbami przepalonymi gorzałą, lumpy z małych miasteczek i moherowe bractwo otępiałe od koscielnego kadzidła czyli ogólnie motłoch.

na zadna litosc ze strony pisu juz liczyc

czekaj kogucie, trafisz do dołu z wapnem ;-)))

nie moze. Niejaki a moze juz nijaki Schetyna robiac z przejezyczenia,

Osliznął ci się język kiedy penetrowałes krocze lordzika?

moze i celowego, Morawieckiego

Pinokio ;-)))

afere poglebil dol na wapno i dokupil zyletek do podcinania sciegien swoim.

czekaj ty skurwysynu z UB. doczekasz sie naleznego ci losu. kundle beda szczaly na twoj grob pod płotem.

--
Pajdak

Data: 2018-09-26 23:26:53
Autor: t-1
W dniu 2018-09-26 o 18:30, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Tekst oświadczenia świadczy o bystrości Sędzi.
Premier powinien po tym nakazanym oświadczeniu uściślić dane i podać tym razem prawdziwą liczbę lat. Wiemy już, że 1,5 nieprawda.
Jaka jest właściwa liczba?  Można przecież sądzić, że bliżej 1,5 niż 8.

Data: 2018-09-27 06:29:49
Autor: Pajdak

Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:64432f34-b249-4727-8131-ac28b8135968googlegroups.com...
[...]

ProPOnuję by zrobił to w pozycji POkornej czyli takiej jak w czasie wizyty u Trampa.

--
Pajdal

Data: 2018-09-27 09:03:05
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Przeprosiny mają się pojawić w TVP Info i TVN przed głównymi wydaniami programów informacyjnych "Wiadomości" i "Fakty".

Kiedy tefaueny zaczną płacić podatki w PL?
https://demotywatory.pl/4856885/Podatki-TVN-vs-Polsat

Data: 2018-09-28 15:05:19
Autor: Pisiorowy Escobar
"Pajdak" <runt@anekumena.org> napisał(-a):

[...]

pinokia tak upokorzono, że ponoć sekretarkę wysłał do odczytywania :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-29 07:30:54
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:sn9sqd5pa3aus52jmoms24okj4u63mf46o4ax.com...
[...]

A POwinien osobiście!

Zgodnie z prawem odczytanie przez piszczący głos "automatycznej sekretarki" nie jest ważne.

Na miejscu PO traktowałbym odczytanie jako niezgodne z wyrokiem i zwrócił się do sądu (nawet PiS-owskiego) o zmuszenie Pinokio do osobistego kajania się przed kamerami.

--
Pajdak

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

potępiającej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie".

- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Mateuszek kłamczuszek przeprosi w TVP Info i TVN