Mateuszek kłamczuszek znów musi przepraszać

Data: 2018-10-30 03:58:01
Autor: Bruno Brunowski
Mateuszek kłamczuszek znów musi przepraszać
"Sąd Apelacyjny w Krakowie uznał, że premier musi sprostować słowa o tym, że w sprawie smogu "ci, którzy rządzili tym miastem, nie zrobili nic lub prawie nic". Tym samym zmienił decyzję, która zapadła w sądzie pierwszej instancji.
(...)
Sąd Apelacyjny zakazał szefowi rządu rozpowszechniania nieprawdziwych informacji w tej sprawie. Nakazał też zamieścić sprostowanie w czasie do 48 godzin od momentu wydania postanowienia. Sprostowanie ma pojawić się na antenie telewizji TVP INFO i Polsat News przed głównymi wydaniami serwisów informacyjnych, na głównej stronie profilu Prawa i Sprawiedliwości na Facebooku, oraz w Gazecie Krakowskiej, Dzienniku Polskim i Gazecie Wyborczej." Czytaj więcej: https://dziennikpolski24.pl/premier-mateusz-morawiecki-przegral-z-prezydentem-jackiem-majchrowskim-w-trybie-wyborczym/ar/13627992l5

--
Bruno

Data: 2018-10-30 12:09:13
Autor: Zenek Kapelinder
Mateuszek kłamczuszek znów musi przepraszać
Oczywiscie ze cos zrobili. Teraz w tv mowia ze przewodniczaca od ochrony srodowiska w Krakowie dostala 100% dotacji na wymiane zrodla ciepla w jej piecset (500) metrowym domu.

Data: 2018-10-30 12:51:54
Autor: japanizer
On Tuesday, October 30, 2018 at 8:09:15 PM UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
Oczywiscie ze cos zrobili. Teraz w tv mowia ze przewodniczaca od ochrony srodowiska w Krakowie dostala 100% dotacji na wymiane zrodla ciepla w jej piecset (500) metrowym domu.

No widzicie pisiorki, kłamaliście jak Kaczyński, łgaliście ile wlezie w innych miastach, i nikt wam nie uwierzył, dostaliście totalne KO, nie nauczyło was to nic? Drugą turę w Krakowie też przegracie, bo dalej kłamiecie każdego dnia.

Data: 2018-10-30 20:34:27
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Oczywiscie ze cos zrobili. Teraz w tv mowia ze przewodniczaca od ochrony srodowiska w Krakowie dostala 100% dotacji na wymiane zrodla ciepla w jej piecset (500) metrowym domu.

ktoś tu goebbelsa słucha !
dobrze jara to mózg ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-31 11:53:47
Autor: Pajdak

No paczpan, wystarczy byc z PiS i juz https://tinyurl.com/y8628rma !

--
Pajdak

Data: 2018-10-30 18:26:27
Autor: t-1
W dniu 2018-10-30 o 11:58, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Niech się premier w końcu nauczy z kim ma do czynienia.
Nie wolno posługiwać się skrótami myślowymi w tym towarzystwie.
Nic nie zrobił to nie to samo co nic nie robił, choć sąd też nie widzi różnicy.
Nie powinien więc mówić, że nic nie zrobili.
Powinien raczej powiedzieć, że robili bardzo dużo i to
bardzo kosztownych prac, które jednak niewiele pomogły w sprawie smogu.

Data: 2018-10-30 21:14:59
Autor: Lord Donald
[...]

Sprawę znamy, jest przejrzysta, nie wiem czym się tu podniecasz srajdaczku. Nie było w jego wypowiedzi żadnego kłamstwa. To że macie kilka jeszcze mafijnych struktur w sądach, które już znikają to nie powód do radości. To jedynie znaczy srajdaczku że jeszcze kilku POsrańców w sądach jest, trzeba jak najszybciej reformować i ich wypierdzielić. Ostatecznie srajdaczku to będzie miło jak twoi POsrańcy znajdą się tam gdzie powinni za kratkami. W drugim etapie trzeba wziąć się za więziennictwo, aby nie karmić POsranych darmozjadów, tylko w wagon bydlęcy i spuścić w szyb kopalni, w zamian za urobek wlewać zupę taką jaką kiedyś POsrany śmieć Kuroń chciał karmić głodujących za POsrańców Polaków.

Data: 2018-10-30 13:59:02
Autor: Bruno Brunowski
Mateuszek kłamczuszek znów musi przepraszać
Lordzik wydumał: "Sprawę znamy, jest przejrzysta" Tu się zgodzę. Mateusz znów nałgał i znów musi odszczekiwać.

--
Bruno

Data: 2018-10-30 15:15:04
Autor: Zenek Kapelinder
Mateuszek kłamczuszek znów musi przepraszać
Na twoja zgode to on ma wyjebane. Cienko wroze Krakowowi jak laska nie wygra.

Data: 2018-10-31 03:02:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 października 2018 23:15:05 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Na twoja zgode to on ma wyjebane. Cienko wroze Krakowowi jak laska nie wygra.

Co nadal nie zmienia faktu, że znowu Mateusz nałgał i znowu musi publicznie odszczekiwać.

--
Bruno

Data: 2018-10-31 20:53:10
Autor: Lord Donald
[...]

Srajdaczku, fakty są takie, że byle debilek taki jak ty dojdzie do tego że nie nałgał. To że wasz sędzia powiedział że 2x2=5 nie znaczy, że to jest niezaprzeczalna prawda. Po prostu oznacza to że z sądami jest jeszcze wiele do zrobienia aby zlikwidować wasze mafijne struktury w sądownictwie. Wywalić waszych sędzi na telefon typu Tuleja, Gersdorf, itp...

Data: 2018-10-31 13:30:09
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 31 października 2018 20:53:11 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> Srajdaczku, fakty są takie, że
Mateuszek Kłamczuszek po raz kolejny musiał prostować swoje łgarstwa.
Sprostowanie trafiło do Suwerena dzisiaj w godzinach porannych wraz z prasą i wieczorem wraz głównymi wydaniami programów informacyjnych.

--
Bruno

Data: 2018-11-01 00:05:45
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

To że wasz sędzia powiedział że 2x2=5 nie znaczy, że to jest niezaprzeczalna prawda.

a bolszewizm masz nabyty czy jaruś ciebie wytresował ? :DDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-01 16:59:36
Autor: Pajdak
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Kapelinder napisał:
Na twoja zgode to on ma wyjebane. Cienko wroze Krakowowi jak laska nie
wygra.

Co nadal nie zmienia faktu, że znowu Mateusz nałgał i znowu musi
publicznie odszczekiwać.

Srajdaczku,

To Bruno też srajdak? Aj waj! Aj waj! Sami UB-ecy! ;-))

fakty są takie,

Tym gorzej dla "faktów" ;-)))

że byle debilek taki jak ty

Debila to ty widzisz w swoim lusterku ;-)))

dojdzie do tego że nie nałgał.

NIEZAWISŁY SĄD stwierdził, że NAŁGAŁ!

To że wasz sędzia

Jaki wasz! Sąd jest niezwisły i nie waszych czy naszych! Tak POwiedział
właściel kota i ja mu wierzę! ;-)))

powiedział że 2x2=5

27: 1 to totalne zwycięstwo! 70% to już nokaut łódzki. ;-)))

nie znaczy, że to jest niezaprzeczalna prawda.

Jeżeli czarne jest czarne, a białe to białe to dlaczego myszki w twoim łbie
są szare? ;-)))

Po prostu oznacza to że z sądami jest jeszcze wiele do zrobienia

Dół z wapnem? Przecięcie ścięgien? Masz jakies jeszcze UB-eckie POmysły?

aby zlikwidować wasze

Nie wiedziałem, że Zbynio i Patryk sa nasi! ;-)))

mafijne struktury w sądownictwie.

POwiedz jak to jest, kilka dni temu pisałes, że POsrańcy pozamykali do
więzień POsrańców. To jak to, swoi zamknęli swoich? Mafia zamyka mafię?;-)))

Wywalić waszych sędzi na telefon typu Tuleja, Gersdorf, itp...

A powołać miernych ale wiernych synów partii, Torunia i gorłiwych katolików
typu Stacho Piotrowski, bohater naszych czasów za PRL przymusem wcielony do
PZPR, zapisany przemocą do egekutywy i z obrzydzeniem przyjmujący medale za
wierność od PZPR-PRL-owskiej władzy.

No już! Dawaj! Dawaj! Od "szwabskich dziwek" po twoje ulubione POzycje! ;-))))
--
Pajdak

Data: 2018-10-31 12:05:33
Autor: Pajdak
psina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:73c6d962-fd45-454f-91d3-bdc20306e00fgooglegroups.com...
Na twoja zgode to on ma wyjebane. Cienko wroze Krakowowi jak laska nie wygra.

To tak jak w Łodzi. Macie "wyj...ne" jak ruszycie Zdanowska czy jak jej tam. Pójdziecie na taczki albo na gałęzie.

--
Pajdak

Data: 2018-10-31 04:59:44
Autor: Zenek Kapelinder
Mateuszek kłamczuszek znów musi przepraszać
Pozyjemy zobaczymy.

Data: 2018-10-31 20:49:46
Autor: Lord Donald
Mateuszek kłamczuszek znów musi przeprasz ać
Na twoja zgode to on ma wyjebane. Cienko wroze Krakowowi jak laska nie wygra.

Ja tam nawet wróżę Kakowowi jak i w Warszawie aby POsrańcy zostali przy korycie. Zawsze ładowali w nich jak w kaczą dupę, a tam POsrańcy kradli najbardziej. W sumie jak będą tam dalej rządzić POsrańcy to nie ma sensu niczego tam, dawać tylko wysłać tam prokuraturę aby patrzeli im na ręce. POsrańcy to taka czarna dziura finansowa, odciąć ich od łupów sami zdechną, i tak co tam się włoży zostanie rozkradzione. Te mekki POsrańców należy na razie odciąć od koryta a zacząć finansować resztę Polski, rozwijać regiony. Dzięki temu, że Warszawa, Gdańsk, a może Kraków odpadnie to rozwiną się inne regiony szybciej. A oni są sami sobie winni, skoro postawili złodziei to niech ich teraz finansują, nie ma mowy aby za nasze podatki budować złodziejskie mekki POsrańców.

Data: 2018-10-31 13:53:25
Autor: Zenek Kapelinder
Mateuszek kłamczuszek znów musi przepraszać
Ty wrozysz a ja trzymam kciuki za to ze wygraja starzy prezydenci ze starego ukladu. Z powodu jaki opisales.

Data: 2018-11-01 16:51:57
Autor: Pajdak
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:8fd5b702-1413-4313-b360-3eec20b5efb5googlegroups.com...
Ty wrozysz a ja trzymam kciuki za to ze wygraja starzy prezydenci ze starego ukladu. Z powodu jaki opisales.

koguciku, mozesz sobie tam ściskać z żalu co tam chcesz by mieć ładne POśladki. W dużych miastach PiS dostał manto. Litościwie o Łodzi nie wspomnę! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-01 00:06:52
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

bla bla bla bla bla - płacz starego ubeka widzę :DDDD
kwicz, kwicz :DD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-01 16:41:29
Autor: Pajdak
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:prd10o$10tm$1gioia.aioe.org...
Na twoja zgode to on ma wyjebane. Cienko wroze Krakowowi jak laska nie wygra.

Ja tam nawet wróżę Kakowowi jak i w Warszawie aby POsrańcy zostali przy korycie.

Twoje marzenie się spełni ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-31 12:45:04
Autor: Pajdak
W dniu 30.10.2018 o 11:58, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Ty się POdniecasz? ;-))

srajdaczku.

No paczpan, same "srajdaczki". Bruno też "srajdaczek"?
Uwielbiasz skatologię czy co? ;-)))

Nie było w jego wypowiedzi żadnego kłamstwa.

No pacz, a sąd uznał że było! Komu ach komu wierzyć?!

To że macie kilka jeszcze mafijnych struktur w sądach,

No paczcie, Zbynio jest wszędzie!

które już znikają

Nie bój, nie nie bój! Na ciebie znajdzie się sędzia.

Ostateczny. Już wkrótce.
Jutro sobie POogladaj miejsce pod płotem. ;-)))

to nie powód do radości.

Tylko nie rycz! ;-)

To jedynie znaczy srajdaczku że jeszcze kilku POsrańców w sądach jest,

Ach jak boli... ach jak boli... ;-)))

trzeba jak najszybciej reformować i ich wypierdzielić.

Reformować czy wypierdzielić?  Metoda stalinowska?

Ostatecznie srajdaczku

Masz z tego jakąś przyjemnośc? ;-)))

to będzie miło jak twoi POsrańcy znajdą się tam gdzie powinni za kratkami.

A ty na gałęzi! ;-)))

W drugim etapie trzeba wziąć się za więziennictwo,

No to się bierz! Zaostań klawiszem! ;-)))

>aby nie karmić POsranych darmozjadów,

No pacz! Sędziowie od "POsrańców" POzamykali "posrańców".
Nikt z PiS nie gnije w więzieniach! Coś z logika u ciebie be jest!

tylko w wagon bydlęcy i spuścić w szyb kopalni,

Obyś ty tak skończył komuszy skurwysynu!

w zamian za urobek wlewać zupę

Czy to prawda, że wyżerasz kotu z kuwety? ;-)))

taką jaką kiedyś POsrany śmieć Kuroń

Chamie komuszy!  Obyś zdychał zgłodu!

chciał karmić głodujących za POsrańców Polaków.

Kto doprowadził do tego głodu? Twoi kolesie z PZPR!

--
Pajdak

Data: 2018-10-31 11:52:38
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f584e8c-362e-463f-b4ee-2ac3c48f6eaegooglegroups.com...
[...]

Ciekaw jestem jak tym razem Pinokio wyłga sie od osobistego sprostowania.

--
Pajdak

Data: 2018-11-01 00:07:32
Autor: Pisiorowy Escobar
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> napisał(-a):

Ciekaw jestem jak tym razem Pinokio wyłga sie od osobistego sprostowania.

znowu każe lordowi dildo czytać za niego na antenie :D

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Mateuszek kłamczuszek znów musi przepraszać