Matka Boska Lewandowska

Data: 2012-03-01 08:13:00
Autor: danpe_
Matka Boska Lewandowska
Coz za zalosna kadra PZPN, po meczu ktorej, od kazdego slysze, ze brak
jednego zawodnika powoduje zupelna niemoc zespolu i sie nie da wygrac.

Smieszne byly pomylki Szpaka - jak zwykle. Za cos takiego na maturze pale
by dostal.
Beznadziejny doping, Malyszowo-Stoch(uj)owo pelna geba. No ale tego chce
PZPN, kibice Wenty dopisali. Nawet j..c PZPN jakos tak srednio wyszlo.

Gra - srednia. Portugalia spacerujac po boisku miala sporo dobrych
sytuacji.
Na ME bylby pogrom wiekszy, niz za Engela. Widac, ze sa jednym z kandydatow
do gry w finale. Przydalaby sie moim zdaniem jeszcze jedna proba przed ME - z zespolem takim
jak Grecja, grajacym zupelnie inna pilke.

Stadion sie spisal, autobusy przyjechaly i odjechaly,sprzedawcow wuwuzeli
nie bylo, mozna z czystym sumieniem przyznac premie.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-03-01 08:44:12
Autor: DysoN
Matka Boska Lewandowska
Ja to juz sie chyba wyzbylem resztek emocji zwiazanych z kibicowaniem
reprezentacji narodowej :( Juz bardziej mnie ruszal niedawny ligowy mecz Milan
- Juventus. Ja wiem ze to tylko sparing, ale nawet gdyby to byl mecz o stawke
to wiem ze i tak bym sie jaral tylko troche wiecej. Mecz ogladnalem glownie by zobaczyc jak wyglada stadion i to musze przynac
bylo jak najbardziej w porzadku (ogladalem na TVP HD). Moze sama realizacja
telewizyjna meczu nie byla na najwyzszym poziomie ale dalo sie na to patrzec :)
Doping byl beznadziejny, ale brak synchornizacji to nie wszystko. Po prostu
nie ma prawie zadnych przyspiewek na meczach narodowej. Jest hymn, "Polska
Bialo-Czerwoni" i to chyba wszystko ? Nie licze "my chcemy gola" czy "jebac pzpn".
Mimo wszystko brawa dla tych co probowali organizwac doping, jakies proby na
dwie strony byly ("kto wygra mecz?") ale wiecej nie kojarze.

Gra pilkarzy jakas zla nie byla, potrafili nawet wymienic kilka podan ale
zastanawiam sie jak to bedzie wygladac jak przeciwnik krocej pokryje srodek
boiska i bedzie gral bardziej twardo. Portugalia zdecydowanie za duzo
pozwalala w srodku pola.

Data: 2012-03-01 08:47:38
Autor: Cavallino
Matka Boska Lewandowska
Uzytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:1khxg45o63kbd.id0c6r6wqd5r.dlg40tude.net...
[...]

Slyszales gdzie nadziejny przy 50 tys luda na stadionie?
To sie po prostu nie udaje, za duze odleglosci.

Data: 2012-03-01 13:39:13
Autor: Fedor
Matka Boska Lewandowska
W dniu 2012-03-01 08:47, Cavallino pisze:
Slyszales gdzie nadziejny przy 50 tys luda na stadionie?
To sie po prostu nie udaje, za duze odleglosci.

Co by daleko nie szukac, np. mecz z Portugalia 2-0 w Chorzowie

Wieksze odleglosci miedzy trybunami, fatalna akustyka, +/- tyle samo osob - a porownujac do wczorajszego meczu, to w dopingu niebo a ziemia.

Zreszta o czym my mowimy, dopingu teraz nie ma, w ogole. Fatalnie to sie oglada. Bez jakiejkolwiek atmosfery, emocji, fanatyzmu.

Jak wysiadam 40min przed meczem Legii na przystanku na Trasie Lazienkowskiej, to ryk Zylety zapelnionej w polowie z duzej odleglosci jest o wiele lepiej slyszalny, niz 'doping' obecnych kibicow reprezentacji na stadionie.

Data: 2012-03-01 13:55:05
Autor: Cavallino
Matka Boska Lewandowska
Uzytkownik "Fedor" <nie@mam.ru> napisal w wiadomosci news:jinqlk$341$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-03-01 08:47, Cavallino pisze:
Slyszales gdzie nadziejny przy 50 tys luda na stadionie?
To sie po prostu nie udaje, za duze odleglosci.

Co by daleko nie szukac, np. mecz z Portugalia 2-0 w Chorzowie

Nie wiem, jak bylem kilka lat wczesniej na Norwegii i bylo równie przefatalnie jak wczoraj.

Data: 2012-03-01 17:12:33
Autor: danpe_
Matka Boska Lewandowska
Dnia Thu, 1 Mar 2012 08:47:38 +0100, Cavallino napisał(a):

[...]

Rzadko ogladam LM, ale nie raz, na MS to samo. Bardziej skoordynoany.
Zawsze bylo tak, ze doping prowadzili na jednej z trybun tubylcy, ale ponoc
sie to zmienia w zwiazku z walka z kibolia.
danpe_
gg:827748

Data: 2012-03-01 09:52:19
Autor: G B
Matka Boska Lewandowska
Ogolnie to nie wina oniesmielonego Darka z tonowanymi komentami jak wyszlo.
Tudzież fachowo zmonotwany Hymn nie przygaszany lekko na mixerze, synchronizacja brzmiala jak Edyta Gorniak vs. Mazurek Dabrowskiego w Korei.
Dopingowalem do konca kierowniczke przy konsolecie . no nic .
Do pelni klimatu z siatkowki i tak brakowalo glosnych dzingli z magnetofonu w czasie pauz meczu (nie przerwy).
Dobrze,ze dach nie zamkneli przy bezdezczu , to chociaz na prawdziwa siatkonoge sobie popatrzalem .
Czar gospodarza, obecnosc tylu naszych mediow
zniwelowal jakos zgrozenie chociaz przez jedna polowe
przeciwnika i marnowal swoje .

Rywal nadęcił nas zamiast skonsolidować jeszcze bardziej zespół.
klepanie na treningu moze zgrywac, porozumiec ich , a ich to jakby meczy, jak bieganie po drzewach.
albo za bardzo zaptrzeni sa na sukces wlasny albo porazke , a to bez znaczenia co.
Podania , celnosc wazne, radosc z wrzawy na stadionie.
Braklo takiego tumultu, juz nie pisze o jakis dopingujacych benbnach, konfetti,
bo wogole bez witalnosci widownia. Nasi podobno rozgrzewke mieli. Mecz dla nich sie zaczal jak trener zdjal Ronaldo i zabraklo czasu zeby sie rozkrecili.
Rezultat dobry na ćwierćfinał, emocje z dogrywką a może i awans po karnych .
Taką obroną moze selekcjoner grać w Gdańsku, ale żeby chociaz wyjsc z grupy już w Warszawie trzeba pokazac klase .
Rybusowi nie daje sie pilek jakby mial miec precyzyjnie 2 metry.
Juz niech nie beda tacy dokladni bez potrzeby . Rownie dobrze można nieco nizej centrować , byle doszlo bez przeciecia
(nie przesadzic).
Nie wiem co Jeleń takiego rozmyslał jak kopnie koło słupka,
ale mogl niezauwazyc przez to wychodzącego Obraniaka.
Chyb nie myslal co zrobic ,
bo wygladaloby to jakby nigdy nie mial takiej sytuacji.
Raczej być może prowadził w umysle jakąś dyskusje na temat
ewentualnych mozliwości ,lecz drugiej strony odpowiedzi ...
Dobrze , ze udalo mu sie nie zapomniec , ze jest przy pilce i trafil w nią .

Obraniak też miał okazje pozniej, wiec żadna strata dla Obranika .
Ale co to mialoby byc za tłumaczenie Irka.
Latwo gadac o jednej akcji, ale w meczu jest kilka ,
nie ma czasu na takie refleksje.
Przed meczem mozna rozwazac , nie jest to trudne i po,
 ale jak widac powolania, szanse na wygranie w grupie sa na te~raz jak wylosowani kibice w klubie (PZPN) reprezentcji.
Asystment zbiera kadre zkads, a reszte co zostanie kreuje Franciszek Smuda .
powinno być , ze pol stadionu moze byc dobierana państwowo-zwiazkowo, komputerem i kasą ,
a polowa ulgowo wchodzi zangazowaniem nonstop, artyzmem i decybelami .
No, ale jak na charytatywny to okazuje sie za maly ten stadion .
Telebimy kwadro wypas. Wypromowaly sie, w Porto tego nie maja .

Grzegorz Brzeczyszczykiewicz <leaguew soccer>

Data: 2012-03-01 10:10:32
Autor: troleibus
Matka Boska Lewandowska
zuwazylem , ze im spokojniej Szpakowski do mikrofonu tym bardzioej go bylo slychac w słuchawkach,
jakby w studio telewizyjnym analizowali automatyczną aplikacje akustyki.
Początkowo myslalem , ze może wóz transmisyjny sie pali, ale o tym bysmy chyba wiedzieli publicznie.

Data: 2012-03-01 10:51:55
Autor: prolegomena
Matka Boska Lewandowska
zwarcie instalacji sprzętu przy operowaniu to obciach  --

Data: 2012-03-01 12:03:04
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Matka Boska Lewandowska
Pewna osoba, czyli  prolegomena
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

zwarcie instalacji sprzętu przy operowaniu to obciach

Powiedz: lekarstwa są drogie?
31.61.128.245
31.61.128.248 x 2
Nie ma tańszych zamienników?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2012-03-01 17:19:09
Autor: paralamentarzysta
Matka Boska Lewandowska
parzy :D

Data: 2012-03-01 17:39:41
Autor: outres
Matka Boska Lewandowska
nawarstwienie przykrego napięcia,
stan występujący przy niemozności naprzyklad oplacenia rachunkow za wszystkie tablety w domu (inny do maili, inny dla gości, futerkowy internet)
moze prowadzic do różnych form dysfunkcji.

Dobrze jest rozejrzec sie za lepiej platnym zajeciem  albo czesciej uzywac glowy kiedy nagromadzaja sie problemy ktore samemu sie stwarza.
moga wynikac z przeladowania na dwa etaty.
a kiedy pojawi sie , ze po pracy myslimy , ze dalej jestesmy w robocie,
odstawic komputer --

Data: 2012-03-01 11:30:43
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Matka Boska Lewandowska
Pewna osoba, czyli danpe_
oswiadczyla nam oto tak, jak widac ponizej:

Coz za zalosna kadra PZPN, po meczu ktorej, od kazdego slysze, ze brak
jednego zawodnika powoduje zupelna niemoc zespolu i sie nie da wygrac.

Wlasnie, zawodnika...
Niech mi ktos logicznie wytlumaczy co daje zmiana zawodnika w 90 minucie?
Chodzi mi o Mile; pogral 3 minuty i szychta.
Wejscie po premie?;-)"

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2012-03-01 07:09:14
Autor: ligwan
Matka Boska Lewandowska
> [...]

Niech mi ktos logicznie wytlumaczy
co daje zmiana zawodnika w 90 minucie?
Chodzi mi o Mile; pogral 3 minuty i szychta.

Mnie ciekawi jedno czemu do ku*wy nędzy nie trenujemy stałych
fragmentów gry? Przecież to chyba najprostszy element do wytrenowania.
Walenie piłek byle do przodu, na walkę jeszcze przy Lewandowskim ma
sens ale przy Grosickim? Smuda w Lenczyka się bawi grając bez ataku?
Taka Grecja stałymi fragmentami gry zdobyła ME, a u nas podchodzi do
piłki Błaszczykowski wali w obrońcę i kontra rywala gotowa. Kuba
powinien mieć zakaz podchodzenia do stojącej piłki, ostatnie podanie
to jego najsłabsza strona.

Data: 2012-03-01 16:56:45
Autor: Fedor
Matka Boska Lewandowska
W dniu 2012-03-01 16:09, ligwan pisze:
Mnie ciekawi jedno czemu do ku*wy nędzy nie trenujemy stałych
fragmentów gry? Przecież to chyba najprostszy element do wytrenowania.

Bo to bedzie nasza tajna bron na Euro a Smuda nie chce zdradzac tajemnic ;)

Data: 2012-03-01 18:13:54
Autor: yamma
Matka Boska Lewandowska
ligwan wrote:

Mnie ciekawi jedno czemu do ku*wy nędzy nie trenujemy stałych
fragmentów gry? Przecież to chyba najprostszy element do wytrenowania.

To ci się tylko tak wydaje. Owszem, ustawienie zespołu jest łatwe do opanowania ale najważniejsze, to jednak tę piłke w odpowiedni sposób wrzucić w pole karne. I tutaj zaczynają się schody, bo nie każdy piłkarz to potrafi. Piłka musi mieć i odpowiednią rotację i odpowiednią siłę. Są piłkarze, którzy się z tym urodzili a są też tacy, którzy do końca kariery będą walić na oślep. My tak właściwie takich piłkarzy nie mamy. Niby jest Obraniak, jest Rybus ale z regularnością mają duże problemy.
yamma

Data: 2012-03-01 09:33:40
Autor: ligwan
Matka Boska Lewandowska
On 1 Mar, 18:13, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
ligwan wrote:
> [...]

na oślep. My tak właściwie takich piłkarzy nie mamy. Niby jest Obraniak,
jest Rybus ale z regularnością mają duże problemy.

Z regularnością? Oni są regularni, kopią na krótki słupek i obrońca
bez problemu wybija. Spróbują mocniej to piłka leci na przeciwległy
aut. To samo rzuty wolne albo w mur albo w pierwszego lepszego
obrońce. Czy tak trudno jebnąć ostrą, dochodzącą na długi słupek
piłkę? Jak na zawodowego (przepłacanego) piłkarza to niezbyt duże
wymagania.
O zobacz jakie bramki Legia traciła w ostatnich meczach.

Data: 2012-03-01 21:54:15
Autor: yamma
Matka Boska Lewandowska
ligwan wrote:

[...]

Bardzo trudno. Spróbuj kiedyś. :-) Tylko pamiętaj: duża siła i duża rotacja, żeby napastnik dostał piłkę z odpowiednim pędem (tak to się chyba fachowo nazywa).

O zobacz jakie bramki Legia traciła w ostatnich meczach.

Zgadza się. Zarówno Fernandez jak i Magiera (z całym szacunkiem dla porównania) słyną ze świetnych wrzutek w pole karne. Talent do takich uderzeń ma również Patejuk z Podbeskidzia o czym już kilka zespołów się przekonało. Z kadrowiczów, to chyba tylko Mila potrafi regularnie wrzucić. Rybusowi czasami wyjdzie ale to tylko czasami.
yamma

Data: 2012-03-01 22:44:43
Autor: grzeda
Matka Boska Lewandowska
W dniu 2012-03-01 21:54, yamma pisze:

Bardzo trudno. Spróbuj kiedyś. :-) Tylko pamiętaj: duża siła i duża
rotacja, żeby napastnik dostał piłkę z odpowiednim pędem (tak to się
chyba fachowo nazywa).

No ok, jest trudno, ale jezeli ktos 10 lat trenuje pilke to moglby sie nauczyc. Moja kariera pilkarska zaczela sie i skonczyla na przyszkolnym asfalcie, wiec nie probowalem ostrych wrzutek na 20 metrow, ale wydaje mi sie to do wyuczenia. Nikt Ci nie przeszkadza, bijesz z miejsca, dokladnie tak jak na treningu.

Ped to masa razy predkosc wiec niekoniecznie. Masa pilki sie nie zmienia, wiec to nie ped ;) Bardziej popęd w momencie kopniecia.

pozdr
PG

Data: 2012-03-01 23:08:45
Autor: yamma
Matka Boska Lewandowska
grzeda wrote:
[...]

No, nie bardzo jak na treningu, bo masz w nogach parę kilometrów i 55 tys. ludzi na trybunach, którzy się na ciebie patrzą. :-)

Ped to masa razy predkosc wiec niekoniecznie. Masa pilki sie nie
zmienia, wiec to nie ped ;) Bardziej popęd w momencie kopniecia.

Pewnie masz rację. Konkretnie chodzi o to, aby napastnik nie musiał wkładać zbyt dużo siły w uderzenie, tylko po prostu zmienił kierunek lotu piłki.
yamma

Data: 2012-03-02 03:01:36
Autor: ligwan
Matka Boska Lewandowska

No, nie bardzo jak na treningu, bo masz w nogach parę kilometrów i 55 tys.
ludzi na trybunach, którzy się na ciebie patrzą. :-)

Ja tam w piłkę już długo nie grałem ale bez jaj. Twoje posty aż
przerażają.  To u nas w okręgówce takie usprawiedliwienie byłoby
żałosne.
Czy to co piszesz wyżej ma taki wpływ brak jakości wrzutek dla
zawodowego kopacza? Z Portugalią w 5 min czy 85 wyglądały tak samo
albo nie dolatywała do 1 słupka albo bramkarz łapał taką lekką
zawiesinkę.
Dobra ja już wolę wierzyć że to zasłona dymna Smudy, jak ktoś wyżej
napisał

> [...]

zbyt dużo siły w uderzenie, tylko po prostu zmienił kierunek lotu piłki.

Już tak nie komplikuj, niech biją nawet bez rotacji byleby piłka szła
w światło bramki z odpowiednią siłą. To samo z rogów, może akurat
kogoś w głowę trafi i wpadnie.

Data: 2012-03-02 13:36:54
Autor: ique
Matka Boska Lewandowska
Portugalczycy chcieli nam strzelic odrazu z rogu jak im Deyna, ale to jeszcze nie te umiejetnosci.
Medialnosc to nie wszystko.
Gralismy z mocna ekipa, ale legendy o tym ,ze sciany nie pomagaja sa przesadzone.
Nie taka Polska bedzie cienka jak sie widzi portflele

Data: 2012-03-03 09:05:52
Autor: cudoziemiec
Matka Boska Lewandowska
ique <ique.CUT@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

ale motywowac trzeba, chocby nie wszystkich sie tyczy,

Data: 2012-03-01 21:55:03
Autor: CC
Matka Boska Lewandowska

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl>

[...]

Błaszczykowski ostatnio bije wszystkie stałe fragmenty w Borussii - i wychodzi mu to DUŻO lepiej niż wczoraj.

CC

Data: 2012-03-01 11:33:21
Autor: Cavallino
Matka Boska Lewandowska
Uzytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisal w wiadomosci news:jinj5a$agk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Spytaj Smudy, od kiedy pamietam ma tego typu odjazdy.

Data: 2012-03-01 13:34:19
Autor: Gil
Matka Boska Lewandowska
Henryk \Plumski\ Plumowski <usenet@kihltd.eu> napisał(a):
Wlasnie, zawodnika...
Niech mi ktos logicznie wytlumaczy co daje zmiana zawodnika w 90 minucie?

Łatwiej trafić do "klubu wybitnego reprezentanta" - potrzeba 60 spotkań.

Data: 2012-03-01 18:23:31
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Matka Boska Lewandowska
W dniu 2012-03-01 08:13, danpe_ pisze:
Coz za zalosna kadra PZPN, po meczu ktorej, od kazdego slysze, ze brak
jednego zawodnika powoduje zupelna niemoc zespolu i sie nie da wygrac.

Nie masz większych zmartwień niż Smuda i jego zbieranina?

Matka Boska Lewandowska