Matka Boska Lewandowska

Data: 2012-03-01 11:30:43
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Matka Boska Lewandowska
Pewna osoba, czyli danpe_
oswiadczyla nam oto tak, jak widac ponizej:

Coz za zalosna kadra PZPN, po meczu ktorej, od kazdego slysze, ze brak
jednego zawodnika powoduje zupelna niemoc zespolu i sie nie da wygrac.

Wlasnie, zawodnika...
Niech mi ktos logicznie wytlumaczy co daje zmiana zawodnika w 90 minucie?
Chodzi mi o Mile; pogral 3 minuty i szychta.
Wejscie po premie?;-)"

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2012-03-01 07:09:14
Autor: ligwan
Matka Boska Lewandowska
> [...]

Niech mi ktos logicznie wytlumaczy
co daje zmiana zawodnika w 90 minucie?
Chodzi mi o Mile; pogral 3 minuty i szychta.

Mnie ciekawi jedno czemu do ku*wy nędzy nie trenujemy stałych
fragmentów gry? Przecież to chyba najprostszy element do wytrenowania.
Walenie piłek byle do przodu, na walkę jeszcze przy Lewandowskim ma
sens ale przy Grosickim? Smuda w Lenczyka się bawi grając bez ataku?
Taka Grecja stałymi fragmentami gry zdobyła ME, a u nas podchodzi do
piłki Błaszczykowski wali w obrońcę i kontra rywala gotowa. Kuba
powinien mieć zakaz podchodzenia do stojącej piłki, ostatnie podanie
to jego najsłabsza strona.

Data: 2012-03-01 16:56:45
Autor: Fedor
Matka Boska Lewandowska
W dniu 2012-03-01 16:09, ligwan pisze:
Mnie ciekawi jedno czemu do ku*wy nędzy nie trenujemy stałych
fragmentów gry? Przecież to chyba najprostszy element do wytrenowania.

Bo to bedzie nasza tajna bron na Euro a Smuda nie chce zdradzac tajemnic ;)

Data: 2012-03-01 18:13:54
Autor: yamma
Matka Boska Lewandowska
ligwan wrote:

Mnie ciekawi jedno czemu do ku*wy nędzy nie trenujemy stałych
fragmentów gry? Przecież to chyba najprostszy element do wytrenowania.

To ci się tylko tak wydaje. Owszem, ustawienie zespołu jest łatwe do opanowania ale najważniejsze, to jednak tę piłke w odpowiedni sposób wrzucić w pole karne. I tutaj zaczynają się schody, bo nie każdy piłkarz to potrafi. Piłka musi mieć i odpowiednią rotację i odpowiednią siłę. Są piłkarze, którzy się z tym urodzili a są też tacy, którzy do końca kariery będą walić na oślep. My tak właściwie takich piłkarzy nie mamy. Niby jest Obraniak, jest Rybus ale z regularnością mają duże problemy.
yamma

Data: 2012-03-01 09:33:40
Autor: ligwan
Matka Boska Lewandowska
On 1 Mar, 18:13, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
ligwan wrote:
> [...]

na oślep. My tak właściwie takich piłkarzy nie mamy. Niby jest Obraniak,
jest Rybus ale z regularnością mają duże problemy.

Z regularnością? Oni są regularni, kopią na krótki słupek i obrońca
bez problemu wybija. Spróbują mocniej to piłka leci na przeciwległy
aut. To samo rzuty wolne albo w mur albo w pierwszego lepszego
obrońce. Czy tak trudno jebnąć ostrą, dochodzącą na długi słupek
piłkę? Jak na zawodowego (przepłacanego) piłkarza to niezbyt duże
wymagania.
O zobacz jakie bramki Legia traciła w ostatnich meczach.

Data: 2012-03-01 21:54:15
Autor: yamma
Matka Boska Lewandowska
ligwan wrote:

[...]

Bardzo trudno. Spróbuj kiedyś. :-) Tylko pamiętaj: duża siła i duża rotacja, żeby napastnik dostał piłkę z odpowiednim pędem (tak to się chyba fachowo nazywa).

O zobacz jakie bramki Legia traciła w ostatnich meczach.

Zgadza się. Zarówno Fernandez jak i Magiera (z całym szacunkiem dla porównania) słyną ze świetnych wrzutek w pole karne. Talent do takich uderzeń ma również Patejuk z Podbeskidzia o czym już kilka zespołów się przekonało. Z kadrowiczów, to chyba tylko Mila potrafi regularnie wrzucić. Rybusowi czasami wyjdzie ale to tylko czasami.
yamma

Data: 2012-03-01 22:44:43
Autor: grzeda
Matka Boska Lewandowska
W dniu 2012-03-01 21:54, yamma pisze:

Bardzo trudno. Spróbuj kiedyś. :-) Tylko pamiętaj: duża siła i duża
rotacja, żeby napastnik dostał piłkę z odpowiednim pędem (tak to się
chyba fachowo nazywa).

No ok, jest trudno, ale jezeli ktos 10 lat trenuje pilke to moglby sie nauczyc. Moja kariera pilkarska zaczela sie i skonczyla na przyszkolnym asfalcie, wiec nie probowalem ostrych wrzutek na 20 metrow, ale wydaje mi sie to do wyuczenia. Nikt Ci nie przeszkadza, bijesz z miejsca, dokladnie tak jak na treningu.

Ped to masa razy predkosc wiec niekoniecznie. Masa pilki sie nie zmienia, wiec to nie ped ;) Bardziej popęd w momencie kopniecia.

pozdr
PG

Data: 2012-03-01 23:08:45
Autor: yamma
Matka Boska Lewandowska
grzeda wrote:
[...]

No, nie bardzo jak na treningu, bo masz w nogach parę kilometrów i 55 tys. ludzi na trybunach, którzy się na ciebie patrzą. :-)

Ped to masa razy predkosc wiec niekoniecznie. Masa pilki sie nie
zmienia, wiec to nie ped ;) Bardziej popęd w momencie kopniecia.

Pewnie masz rację. Konkretnie chodzi o to, aby napastnik nie musiał wkładać zbyt dużo siły w uderzenie, tylko po prostu zmienił kierunek lotu piłki.
yamma

Data: 2012-03-02 03:01:36
Autor: ligwan
Matka Boska Lewandowska

No, nie bardzo jak na treningu, bo masz w nogach parę kilometrów i 55 tys.
ludzi na trybunach, którzy się na ciebie patrzą. :-)

Ja tam w piłkę już długo nie grałem ale bez jaj. Twoje posty aż
przerażają.  To u nas w okręgówce takie usprawiedliwienie byłoby
żałosne.
Czy to co piszesz wyżej ma taki wpływ brak jakości wrzutek dla
zawodowego kopacza? Z Portugalią w 5 min czy 85 wyglądały tak samo
albo nie dolatywała do 1 słupka albo bramkarz łapał taką lekką
zawiesinkę.
Dobra ja już wolę wierzyć że to zasłona dymna Smudy, jak ktoś wyżej
napisał

> [...]

zbyt dużo siły w uderzenie, tylko po prostu zmienił kierunek lotu piłki.

Już tak nie komplikuj, niech biją nawet bez rotacji byleby piłka szła
w światło bramki z odpowiednią siłą. To samo z rogów, może akurat
kogoś w głowę trafi i wpadnie.

Data: 2012-03-02 13:36:54
Autor: ique
Matka Boska Lewandowska
Portugalczycy chcieli nam strzelic odrazu z rogu jak im Deyna, ale to jeszcze nie te umiejetnosci.
Medialnosc to nie wszystko.
Gralismy z mocna ekipa, ale legendy o tym ,ze sciany nie pomagaja sa przesadzone.
Nie taka Polska bedzie cienka jak sie widzi portflele

Data: 2012-03-03 09:05:52
Autor: cudoziemiec
Matka Boska Lewandowska
ique <ique.CUT@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

ale motywowac trzeba, chocby nie wszystkich sie tyczy,

Data: 2012-03-01 21:55:03
Autor: CC
Matka Boska Lewandowska

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl>

[...]

Błaszczykowski ostatnio bije wszystkie stałe fragmenty w Borussii - i wychodzi mu to DUŻO lepiej niż wczoraj.

CC

Data: 2012-03-01 11:33:21
Autor: Cavallino
Matka Boska Lewandowska
Uzytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisal w wiadomosci news:jinj5a$agk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Spytaj Smudy, od kiedy pamietam ma tego typu odjazdy.

Data: 2012-03-01 13:34:19
Autor: Gil
Matka Boska Lewandowska
Henryk \Plumski\ Plumowski <usenet@kihltd.eu> napisał(a):
Wlasnie, zawodnika...
Niech mi ktos logicznie wytlumaczy co daje zmiana zawodnika w 90 minucie?

Łatwiej trafić do "klubu wybitnego reprezentanta" - potrzeba 60 spotkań.

--

Matka Boska Lewandowska