"Matka Boska zwymiotowała"

Data: 2017-04-01 10:15:04
Autor: boukun
"Matka Boska zwymiotowała"
Janusz Palikot znany jest z kontrowersyjnych wypowiedzi i wpisów. Tym razem na swoim blogu opisał "spotkanie z Matką Boską". Nawet jeśli miał to być prima aprilsowy żart, to internautom nie przypadł do gustu.

Swój wpis polityk zatytułował: "Wróciłem na łono Kościoła", co już może zastanawiać, bo w czasie swojej politycznej kariery, Palikot był przeciwnikiem kleru. "Widziałem wczoraj Matkę Boską na stacji paliw pod Radomiem. Mówiła mi, że to nieprawda, że Karol Wojtyła jest w niebie, ale za to mój kolega z klasy już tak, choć jeszcze żyje. Nie zdziwiłem się. Spytałem o Sobecką, ale Matka Boska zwymiotowała i znikła. Wtedy zacząłem się modlić, bo zrozumiałem, że ona naprawdę istnieje. Teraz codziennie jeżdżę pod Radom i tam tankuję" - napisał.

Wacław
9 min. temu

Nie korzystam z daunobooków typu Face, Twitter, ale dla przeczytania takich wpisów byłbym w stanie za to płacić. Panie Palikot, nigdy nie wątpiłem, że jest Pan Wielkim Człowiekiem. Teraz życie jezusolubnych nabierze sensu na pewno na kilkanaście godzin.

Krzysiek
15 min. temu

Kolega opowiadał, jak Rysiu w hotelu sejmowym przytulał skąpo ubraną Joasię i wołał do niej "Matko Boska" daj wylizać. A potem było mru mru i stęki.

"Matka Boska zwymiotowała"