Matka Gosiewskiego napisała list otwarty do Komorowskiego

Data: 2010-08-24 10:24:16
Autor: awe
Matka Gosiewskiego napisała list otwarty do Komorowskiego
Data: 2010-08-24 10:31:27
Autor: PesTYcyD
Matka Gosiewskiego napisała list otwarty do Komorowskiego
W dniu 2010-08-24 10:24, awe pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Matka-Gosiewskiego-napisala-list-otwarty-do-Komorowskiego,wid,12597067,wiadomosc_prasa.html

Widać po tym liście, że głupota jest genetyczna.

Data: 2010-08-24 10:51:22
Autor: mkarwan
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i50011$udv$2news.onet.pl...
W dniu 2010-08-24 10:24, awe pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Matka-Gosiewskiego-napisala-list-o
twarty-do-Komorowskiego,wid,12597067,wiadomosc_prasa.html
Widać po tym liście, że głupota jest genetyczna.

Biorąc pod uwagę to co piszesz, nieciekawie wyrażasz się o swojej rodzinie.

Data: 2010-08-24 12:37:29
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5016b$53k$1news.onet.pl...
[...]

Czego ty jesteś taki głupi?

boukun

Data: 2010-08-24 13:08:53
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-08-24 12:37, boukun pisze:
Biorąc pod uwagę to co piszesz, nieciekawie wyrażasz się o swojej
rodzinie.

Czego ty jesteś taki głupi?

Po co mi tego genetycznego kretyna z KFa wyciągasz? Gówno jak śmierdzi to trzeba obejść szerokim łukiem, to samo z trollami

Data: 2010-08-24 17:29:33
Autor: cyc

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i507mb$hpi$1mx1.internetia.pl...

[...]

To , jak sie wydaje , powszechna w pisie przypadlosc .

cyc

Data: 2010-08-24 10:54:15
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4vvir$vqo$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Matka-Gosiewskiego-napisala-list-otwarty-do-Komorowskiego,wid,12597067,wiadomosc_prasa.html

Proponuje by matka Gosiewskiego zapytała o to prezesa PiS. On zna odpowiedź. Pytanie pomocnicze: dlaczego wybudowano peron we Włoszczowej skoro rodzina pochodzi z zapadłej wioski koło Zambrowa?

--

Zahir

Data: 2010-08-24 11:18:45
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c7388b7$0$20996$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Gosiewscy to baradzo stara rodzina i nie pochodza z Zambrowa glabie
awe

Data: 2010-08-24 11:22:58
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-08-24 11:18, awe pisze:

Gosiewscy to baradzo stara rodzina i nie pochodza z Zambrowa glabie
awe

No proszę, czyli ta głupota u nich już od pokoleń.

Data: 2010-08-24 12:38:09
Autor: awe

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i5031j$ai3$1news.onet.pl...
W dniu 2010-08-24 11:18, awe pisze:

Gosiewscy to baradzo stara rodzina i nie pochodza z Zambrowa glabie
awe

No proszę, czyli ta głupota u nich już od pokoleń.
-- -- -- -- -- -- -
Gosiewskiego pra pra ..dziad w linii prostej byl hetmanem glupolu. twoj pasl swinie
awe

Data: 2010-08-24 12:38:27
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i507ck$nht$1news.onet.pl...

[...]

Ze szlachty mojżeszowej...

boukun

Data: 2010-08-24 13:30:02
Autor: Zahir
[...]

Tak, tak. W linii prostej pochodzi od Piastów. Tak jak prezes PiS i ty. Fornalu!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 11:25:02
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i502oj$9oe$1news.onet.pl...

[...]

Sam jesteś GŁĄB i to nie kapuściany,a  umysłowy. Potrafisz rozumieć tekst pisany?! No to czytaj GŁĄBIE: "Aktualnie Jadwiga Gosiewska szykuje Izbę Pamięci Przemysława Gosiewskiego. Robi to w miejscowości Kołaki Kościelne koło Zambrowa (woj. podlaskie). Dlatego, iż te tereny są rodzinnymi stronami jej męża - czytamy na łamach "Polski The Times"." No i co GŁĄBIE? Napisałem: rodzina pochodzi z zapadłej wioski koło Zambrowa. Z wioski koło Zambrowa, a nie z Zambrowa GŁĄBIE! Zobacz: http://mapa.edu.pl/gmina/kolaki-koscielne.htm i zwróć uwagę na "Gosie Małe". Rozumiesz teraz GŁĄBIE skąd pochodzą Gosiewscy? Z chłopstwa!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 11:26:54
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-08-24 11:25, Zahir pisze:
[...]

Dladego gosiu był niziołkiem, żeby bliżej mu było do kartofli.

Data: 2010-08-24 12:39:00
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c738fee$0$22811$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
nie ty jestes glab, a umiesz to czytac? http://pl.wikipedia.org/wiki/Wincenty_Korwin_Gosiewski
awe

Data: 2010-08-24 13:33:09
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i507e6$nmk$1news.onet.pl...

[...]

GŁABIE, mamusia Gosiewskiego chyba wie co mówi! Nie wspomina o jakimś Korwinie tylko mówi wprost: rodzinne strony P.Gosiewskiego to jakaś wioska koło Zambrowa! Katopisy na siłe szukają przodków wśród szlachetnych rodów by dorównać HRABIEMU Komorowskiemu!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 06:51:41
Autor: DJ MC Donald Musk
On Aug 24, 1:33 pm, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i507e6$nmk$1news.onet.pl...

> [...]

koło Zambrowa! Katopisy na siłe szukają przodków wśród szlachetnych rodów by

TY GLABIE szlachta w dworach siedziala a nie smierdzacych miastach.
Tam mieszkali szewcy, kowale i swiniopasy - dlatego, to normalne, ze
sztalchta siedziala w swoich dobrach...

dorównać HRABIEMU Komorowskiemu!

"hrabia" co ruskim czerwonoarmiejcom pomniki stawia.
tfu!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 15:54:26
Autor: u2
W dniu 2010-08-24 15:51, DJ MC Donald Musk pisze:
"hrabia" co ruskim czerwonoarmiejcom pomniki stawia.
tfu!

Ruski "hrabia" czyli typowa matrioszka :)

Data: 2010-08-24 15:56:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:87a83a2e-5b39-4388-8e23-27dab441587ag6g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

sztalchta siedziala w swoich dobrach...

dorównać HRABIEMU Komorowskiemu!

"hrabia" co ruskim czerwonoarmiejcom pomniki stawia.

I tak ma być. Zmarłym należy się szacunek.

Data: 2010-08-24 07:00:34
Autor: DJ MC Donald Musk
On Aug 24, 3:56 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:87a83a2e-5b39-4388-8e23-27dab441587ag6g2000yql.googlegroups.com....
> [...]

"hrabia" co ruskim czerwonoarmiejcom pomniki stawia.
tfu!

I tak ma być. Zmarłym należy się szacunek.

zmarlym mordercom nalezy sie nagrobek, mogila.
bo na sdzacunek to trzeba sobie zasluzyc!
a nie pomniki!
Czy ktos hitlerowi pomnik postawil?

Data: 2010-08-24 16:02:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:0d4ecf8a-6f82-453a-a095-f6a955132d9fg17g2000yqe.googlegroups.com...

zmarlym mordercom nalezy sie nagrobek, mogila.
bo na sdzacunek to trzeba sobie zasluzyc!
a nie pomniki!
Czy ktos hitlerowi pomnik postawil?

============================

Zmarłym należy się szacunek.

Data: 2010-08-24 07:07:23
Autor: DJ MC Donald Musk
On Aug 24, 4:02 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:0d4ecf8a-6f82-453a-a095-f6a955132d9fg17g2000yqe.googlegroups.com....

zmarlym mordercom nalezy sie nagrobek, mogila.
bo na sdzacunek to trzeba sobie zasluzyc!
a nie pomniki!
Czy ktos hitlerowi pomnik postawil?

===========================>
Zmarłym należy się szacunek.

a ktos im na groby nasral?
szacunek byl i jest
ale szacunek to nie to samo co pomnik.

Data: 2010-08-24 16:14:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:65c050a4-4642-4091-8aaf-88ca7652b470i13g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

===========================

Kto mówi o pomnikach?
Zmarłym należy się szacunek.

Data: 2010-08-24 07:19:53
Autor: DJ MC Donald Musk
On Aug 24, 4:14 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:65c050a4-4642-4091-8aaf-88ca7652b470i13g2000yqd.googlegroups.com....
> [...]

> --
> J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
> "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

==========================>
Kto mówi o pomnikach?
Zmarłym należy się szacunek.

PAP tak mowi
"W niedzielę w Ossowie, w miejscu gdzie w 2008 r. odkryto mogiłę 22
żołnierzy Armii Czerwonej poległych w 1920 roku, zostanie odsłonięty
pomnik symbolicznie upamiętniający miejsce ich pochówku - poinformował
PAP szef ROPWiM Andrzej Kunert.W niedzielę w Ossowie, w miejscu gdzie
http://info.wiara.pl/doc/609724.Pomnik-na-grobie-zolnierzy-radzieckich

Data: 2010-08-24 16:54:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:b4a3d2d5-4994-4922-b88f-
[...]

Synku. Musk ci się lasuje, bo picowski.
Gdy mówię "piłka" - zgadnij, co mam na myśli?

Gdy umrze mi krewny i postawię mu pomnik, to co w istocie będzie stało na cmentarzu? Pomnik, czy nagrobek?

Data: 2010-08-24 08:37:56
Autor: D.J.MC Donald Musk
ich pochówku - poinformował PAP szef ROPWiM Andrzej Kunert."http://info.wiara.pl/doc/609724.Pomnik-na-grobie-zolnierzy-radzieckich

Synku. Musk ci się lasuje, bo picowski.
Gdy mówię "piłka" - zgadnij, co mam na myśli?

Gdy umrze mi krewny i postawię mu pomnik, to co w istocie będzie stało na
cmentarzu? Pomnik, czy nagrobek?

jesli bedzie to lezalo "na grobie" to bedzie to nagrobek i
jednoczesnie pomnik umamietniajacy tego krewnego
jesli bedzie to stalo gdzies obok to nie bedzie nagrobek bo nie bedzie
stalo "na grobie" czyli bedzie to pomnik
(upamietniajacy krewnego) - dokladnie jak w tym przypadku i jak
wlasciwie nazwal to PAP.
Wy komuchy macie te problemy chyba genetycznie uwarunkowane, nie
rozumiecie prostych rzeczy...

Data: 2010-08-24 18:46:20
Autor: awe

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:f810ef3c-12ec-4da1-9b5d-341b6c1889ces9g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --
Bogus po pijaku robiony wiec co sie czepiasz kaleki
awe

Data: 2010-08-24 16:11:44
Autor: u2
Matka Gosiewskiego napisała list otwarty do Komorowskiego

I tak ma być. Zmarłym należy się szacunek.

Ale nie najeźdźcom. Im wystarczy krzyż.

Data: 2010-08-25 00:13:12
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c73d32a$0$27045$65785112news.neostrada.pl...

I tak ma być. Zmarłym należy się szacunek.

Ale nie najeźdźcom. Im wystarczy krzyż.
-- -- -- -- -- -- --
mam relacje wujka - jak w 1939 roku wkraczali ruskie. Co prawda to prawie 20 lat pozniej niz w na poczatku lat 20 ale jedno sie nie zmienilo - chodzili boso
awe

Data: 2010-08-24 15:33:46
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c73adf6$0$20988$65785112news.neostrada.pl...

[...]

siurak Gosiewscy pochodza z Gosie niedaleko Różana
awe

Data: 2010-08-24 11:26:41
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 24 Aug 2010 10:24:16 +0200, awe napisał(a):

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Matka-Gosiewskiego-napisala-list-otwarty-do-Komorowskiego,wid,12597067,wiadomosc_prasa.html

Odpowiedź jest prosta i oczywista:

Z tymi drzwiami od stodoły to jednak nie prawda.

Matka Gosiewskiego napisała list otwarty do Komorowskiego