Matka Kurka: Po co nam II kadencja PiS

Data: 2019-09-19 20:53:17
Autor: Trefniś
Matka Kurka: Po co nam II kadencja PiS
Cześć!

https://www.kontrowersje.net/po_co_nam_druga_kadencja_pis

II kadencja, bo:
"Przy zmianie władzy ten proces da się odwrócić jednym posunięciem i nie  ma takiej siły, żeby został utrzymany wiek emerytalny, czy 500+. Albo kasa  dla złodzieja albo dla Polaków, proste do bólu."

Polecam też felieton:
https://www.kontrowersje.net/zamiast_jednego_bronka_mn_stwo_bronk_w_silnych_w_a_o_ci_i_wiruj_cych_razem

"Dwie akcje-kompromitacje odpaliło POKO i choćby nie wiem jak się starać,  nie da się uniknąć skojarzeń z kampanią ,,Bronka", która przeszła już do  klasyki politycznej kompromitacji."

--
Trefniś

Data: 2019-09-19 12:16:30
Autor: Ukryty kontemplator
użytkownik Trefniś napisał:
[...]

Podobno we francji odbierają ludowi socjal, patrz na ruchawki jakie
tam się dzieją.

Data: 2019-09-19 14:07:25
Autor: japanizer
On Thursday, September 19, 2019 at 9:16:31 PM UTC+2, Ukryty kontemplator wrote:
> [...]

Podobno we francji odbierają ludowi socjal, patrz na ruchawki jakie

Socjal drogą do dobrobytu!

Data: 2019-09-19 23:12:59
Autor: u2
W dniu 19.09.2019 o 23:07, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

niemiecka japa zazdrości:)))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-20 09:12:31
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 23:07 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]
> dla złodzieja albo dla Polaków, proste do bólu."

Podobno we francji odbierają ludowi socjal, patrz na ruchawki jakie

Czytaj ze zrozumieniem - Matka Kurka właśnie to napisał:
"Albo kasa dla złodzieja albo dla Polaków, proste do bólu" i to cię boli.

To teraz wiadomo, komu chcecie socjal podnieść, a zatem kim jesteście!
Paremia CONFESSIO EST REGINA PROBATIONUM (przyznanie się do winy to  królowa dowodów) was obnaża.

--
Trefniś

Data: 2019-09-20 02:23:24
Autor: japanizer
On Friday, September 20, 2019 at 9:12:37 AM UTC+2, Trefniś wrote:

> Socjal drogą do dobrobytu!

Czytaj ze zrozumieniem - Matka Kurka właśnie to napisał:
"Albo kasa dla złodzieja albo dla Polaków, proste do bólu" i to cię boli.

A wiadomo coś o profilu na instagramie, obserwowanym przez 50 osób za - bagatela - 20 mln zł?
Siedzi już ktoś, czy może skoro PiSda, to złodziej?

Data: 2019-09-24 07:37:46
Autor: Pisiorowy Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

A wiadomo coś o profilu na instagramie, obserwowanym przez 50 osób za - bagatela - 20 mln zł?
Siedzi już ktoś, czy może skoro PiSda, to złodziej?

teraz to nie jest złodziej
tylko gorący pisotriota

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-09-24 07:36:47
Autor: Pisiorowy Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

"Albo kasa dla złodzieja albo dla Polaków, proste do bólu" i to cię boli.

to musi boleć chyba tylko jakiś trefniaków wciąż wierzących w "nas okradali"

Data: 2019-09-19 22:59:00
Autor: u2
W dniu 19.09.2019 o 21:16, Ukryty kontemplator pisze:
[...]

nie pracują na Rotszyldów, obijają się, więc im Makarony zabierają:))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-20 09:42:55
Autor: Runt
Matka Kurka: Po co nam II kadencja PiS
W dniu 2019-09-19 o 20:53, Trefniś pisze:
Cześć!

"Dwie akcje-kompromitacje odpaliło POKO i choćby nie wiem jak się starać, nie da się uniknąć skojarzeń z kampanią ,,Bronka", która przeszła już do klasyki politycznej kompromitacji."

Wobec zbliżającego się kryzysu gospodarczego staranie się PO by wygrać wybory byłoby typowym strzałek w kolano. Inflacja galopuje, PO styczniu kiedy wzrosną ceny prądu wystrzeli w kosmos, a to oznacza niezły dym i wywiezienie PiS-u na taczkach.

--
Runt

Data: 2019-09-20 10:00:55
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 09:42 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

[...]

Po raz pierwszy PO wykazuje resztki rozsądku.
Zakładają, że PiS ma szanse przejść przez kryzys - niewielkie, ale jednak  ma.
PO wyraźnie pogodziło się ze swoim nieudacznictwem zwłaszcza, że teraz  Niemcy pewnie nie będą ich wspomagać, bo i po co...

--
Trefniś

Data: 2019-09-21 09:35:14
Autor: Zenek Kapelinder
Matka Kurka: Po co nam II kadencja PiS
To ze bedzie swiatowy kryzys jest wrozeniem z palca. Ale jak by byl to dobrze zarzadzana Polska moze bardzo lagodnie go odczuc. Polska to duzy kraj. Mamy stosunkowo nieduze dlugi. Jestesmy niezalezni energetycznie. Braki wynikajace z zalamania eksportu mozemy w duzej czesci pokryc popytem wewnetrznym.

Data: 2019-09-21 19:22:20
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 18:35 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Ależ światowy kryzys można bezkarnie prognozować zawsze w trakcie wzrostu.  Bo taki też _zawsze_ następuje.
Nie istnieje zjawisko bezkońcowego wzrostu. Za badania nad cyklami  koniunkturalnymi Nobla z ekonomii otrzymali Prescott i Kydland.

Można jedynie mówić o sztucznym tworzeniu cykli, przez generowanie  kolejnych baniek spekulacyjnych.
Obecnie wg ekonomistów mamy na horyzoncie trzy bańki - Bitcoin, handel  przez internet i bankową.
To lekko dyskusyjne, widzę większe problemy tylko zahaczające o ekonomię.

--
Trefniś

Data: 2019-09-21 12:56:21
Autor: Zenek Kapelinder
Matka Kurka: Po co nam II kadencja PiS
Jesli przychodzi kryzys to najwazniejsze jest utrzymanie stanu posiadania. Czy banka finansowa zwiazana z kryptowalutami moze nas wylozyc? Nie moze bo to za mala skala. Do tego w kryptowaluty wdali sie spekulanci. Jesli bedzie przepadal majatek to bedzie to prywatny majatek. Czy handel minternetowy moze nas wykonczyc w kryzysie. On nam moze pomoc przetrwac trudny okres bo opiera sie na minimalnej ilosci posrednikow . Do tego jest tanszy od stacjonarnego. A jego najwazniejsza cecha jest to ze najczesciej zaplata nastepuje przed otrzymaniem towaru. Dystrybutor i producent ma w ten sposob dostep do ktrotkoterminowego nie oprocentowanego kredytu. Oczywiscie w sytuacji kryzysu  do rzadu nalezy takie zorganizowanie handlu zeby w minimalnym stopniu opieral sie na imporcie. W kryzysie nalezy przede wszystkim dbac zeby wlasny pieniadz nie opuszczal kraju. Handel internetowy to w dalszym ciagu handel. Nie podoba sie bankom i dotychczasowym posrednikom bo eliminuje posrednikow a banki sprowadza jedynie do taniego posrednictwa w obrocie pienieznym. Jedyne co o ograniczonym zakresie zaszkodzic to wysoka cena ropy podnoszaca koszty transportu. Energetycznie jestesmy samowystarczalni. Zywnosciowo tez nikt nam nie podskoczy bo wlasnego gazu mamy wiecej niz potrzeba do produkcji nawozow sztucznych. Poza tym ile moze zdrozec ropa? Sto procent? To dojdzie do poziomu na jakim juz byla i nic sie nie zawalilo. Jesli tylko bedziemy dobrze zarzadzani, co wyklucza rzady czerwonej bandy i stworzonej i oplacanej przez nich opozycji to nic nam nie grozi i po kazdym swiatowym kryzysie bedziemy coraz mocniejsi.

Data: 2019-09-21 22:01:39
Autor: u2
[...]

ale ale to samo było n.p. w przypadku Amber G. jest spora grupa naganiaczy reklamujących kryptowaluty, jak i sporo użytecznych idiotów uważających kryptowaluty za zbawienie świata, liczy się skala zjawiska, jak oszuka się dziesiątki tysięcy osób to będzie zwykła afera, a jak setki tysięcy to powstanie nowa sekta religijna:)

--
I love love

Data: 2019-09-21 15:33:08
Autor: Zenek Kapelinder
Matka Kurka: Po co nam II kadencja PiS
Bamber gold i kryptowaluty w Polsce to nie ta skala co by zachwiala gospodarka i doprowadzila do kryzysu. Poza tym rola panstwa jest zabezpieczenie ciulaczy zeby im spekulanci kasy nie ukradli, panstwo nie znosi konkurencji. Ludzie glupi jak buty i szybko zapominaja. Na 10 lat nauki po bamber gold wystarczy. Za 10 lat moze byc po wojnie atomowej, moga obcy wyladowac, moze byc po epidemi co zabije 95% ludzi. Mam wyjebane co bedzie za 10 lat bo nie mam na to zadnego wplywu. Chwilowo spie we wlasnym lozki i jem codziennie minimum trzy posilki. Mam lepiej niz 1/3 ludzi na Ziemi. Na dodatek nikt do mnie nie strzela. I to ostatnie jest najwazniejsze. Spokojnie moge zrezygnowac z jednego posilku zeby tylko nikt do mnie nie strzelal. W zyciu najwazniejsze nie sa pieniadze a ze sie zyje.

Data: 2019-09-22 00:47:43
Autor: u2
Matka Kurka: Po co nam II kadencja PiS
Bamber gold i kryptowaluty w Polsce to nie ta skala co by zachwiala gospodarka i doprowadzila do kryzysu.

no wiesz, takich bamber g. za pełomafii było sporo, a John Vincent R. bez pesel bezradnie rozkładał rynce i mówił, piniędzy ni było, ni ma i nie byndzie:)))))))

--
I love love

Data: 2019-09-21 16:21:09
Autor: Zenek Kapelinder
Matka Kurka: Po co nam II kadencja PiS
Nalezy sie cieszyc ze chwilowo takich vincentow nie ma. Smucic ze w pierdlach nie siedza.

Data: 2019-09-22 12:18:43
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 00:33 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Bamber gold i kryptowaluty w Polsce to nie ta skala co by zachwiala  gospodarka i doprowadzila do kryzysu.
(...)

Polska nie jest wyizolowana z gospodarki światowej, zatem domniemana bańka  będzie miała wpływ także na nas. Do tego nie jesteśmy w stanie się bronić.
Zwłaszcza, że za kryptowaluty biorą się ogólnoświatowe korporacje:
Libra - kryptowaluta Facebooka;
Litecoin - druga po bitcoin, powołana przez byłego pracownika google;
chainlink - wspierana przez google kryptowluta do tworzenia aplikacji  blockchain/cloud,
CryptoKit - SDK na iOS do obsługi kryptowalut;

--
Trefniś

Data: 2019-09-22 12:03:58
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 21:56 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Jesli przychodzi kryzys to najwazniejsze jest utrzymanie stanu  posiadania. Czy banka finansowa zwiazana z kryptowalutami moze nas
(...)

Wycinam, bo to droga na manowce.
Pisałem, że to wg ekonomistów, którzy moim zdaniem mają mocno zawężony  ogląd całości.
Dlatego dodałem "to lekko dyskusyjne, widzę większe problemy tylko  zahaczające o ekonomię."

Moim zdaniem stoimy w głębokim kryzysie cywilizacyjnym, którego ważnym  elementem jest degradacja demokracji. Bańki finansowe, w dużym stopniu  IMHO świadomie sterowane, tylko nałożą się na przetasowania, których  jesteśmy świadkami.
Niestety, finanse są po stronie próbujących "poprawiać" cywilizację.

--
Trefniś

Data: 2019-09-21 03:14:34
Autor: Ukryty kontemplator
użytkownik Runt napisał:

Wobec zbliżającego się kryzysu gospodarczego staranie się PO by wygrać wybory byłoby typowym strzałek w kolano.

W takim razie głosujta na Kaczora, niech i on posmakuje kryzysa w 2020r.
Pisy + kryzys = jakaś szansa dla peło:)

Masz łeb i chuj to kombinuj.
(przysłowie nowozelandzkie)

Data: 2019-09-21 13:26:31
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 12:14 Ukryty kontemplator <detlef.detlefruser@gmail.com>  pisze:

użytkownik Runt napisał:

[...]

Spokojnie. I tak zagłosują.

Masz łeb i chuj to kombinuj.
(przysłowie nowozelandzkie)

Nieprawda. To staropolskie przysłowie (w wersji "głowę i chuj"), pewien  sierżant LWP powtarzał do znudzenia - on pewnie nie wiedział nawet, gdzie  Nowa Zelandia leży.

Powtarzał też inne przysłowie:
"Słabej tancerce to i kutas w tańcu przeszkadza" - zaskakująco prawdziwe!

--
Trefniś

Data: 2019-09-24 07:36:09
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

trefne bajdurzenia

po obniżeniu wieku emerytalnego emerytury zostały jednocześnie obcięte o 400zł
to żaden problem, bo kasa ta sama a kit obywatelom już wciśnięto

Data: 2019-09-24 09:59:38
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 07:36 Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

[...]

Cytat, mały idioto!

--
Trefniś

Data: 2019-09-24 19:49:42
Autor: Pisiorowy Escobar
Matka Kurka: Po co nam II kadencja PiS
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> trefne bajdurzenia

Cytat, mały idioto!

jaki cytat, ciotko ?

Data: 2019-09-24 22:11:22
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 19:49 Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> trefne bajdurzenia

Cytat, mały idioto!

jaki cytat, ciotko ?

Nie widzisz cudzysłowu, wdupębiorco?

--
Trefniś

Data: 2019-09-24 22:24:45
Autor: Pisiorowy Escobar
Matka Kurka: Po co nam II kadencja PiS
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> jaki cytat, ciotko ?

Nie widzisz cudzysłowu, wdupębiorco?

czyli jednak potwierdzasz, żeś debil januszowaty spod lidla
i nie umiesz czytać

ale za co ciotkowaty januszu umiesz wycinać