Matka Kurka podsumowuje powrót Owsiaka. ,,M

Data: 2019-01-20 00:25:48
Autor: Lord Donald
Matka Kurka podsumowuje powrót Owsiaka. ,,M
Matka Kurka podsumowuje powrót Owsiaka. ,,Mógłbym teraz triumfować, ale to było banalne do przewidzenia. O Owsiaku wiem wszystko"

,,Mógłbym teraz zrobić buhahaha albo w inny sposób triumfować, ale to po pierwsze było banalne do przewidzenia, po drugie to styl Owsiaka. Proszę Państwa o Owsiaku wiem wszystko, o jego zachowaniach również" - napisał na Twitterze Piotr Wielgucki, znany jako bloger Matka Kurka.

https://nczas.com/2019/01/19/matka-kurka-podsumowuje-powrot-owsiaka-moglbym-teraz-triumfowac-ale-to-bylo-banalne-do-przewidzenia-o-owsiaku-wiem-wszystko/?fbclid=IwAR2nRTt-6YffhfGYH-vXRc8okUGvEh0mYr_S6UFmw59wb7f9c9JALhScYdw

Data: 2019-01-20 02:23:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 00:25:52 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
Matka Kurka podsumowuje powrót Owsiaka.

A co? Poprzedni wyrok już spłacił i ma wolną gotówkę?

--
Bruno

Data: 2019-01-20 13:11:38
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 00:25:52 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
Matka Kurka podsumowuje powrót Owsiaka.

A co? Poprzedni wyrok już spłacił i ma wolną gotówkę?

Owsiak miałby nie mieć?

--
A. Filip

Data: 2019-01-20 04:17:05
Autor: japanizer
On Sunday, January 20, 2019 at 9:11:39 PM UTC+9, A. Filip wrote:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> A co? Poprzedni wyrok już spłacił i ma wolną gotówkę?

Owsiak miałby nie mieć?

Owsiak przegrał jakiś wyrok z tym głupkiem, serio? Czy miałeś dzisiaj mokry sen, równie głupi naziolku?

Data: 2019-01-20 13:52:23
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Owsiak miałby nie mieć?

Owsiak przegrał jakiś wyrok z tym głupkiem, serio? [...]

Owsiak wygrał _w kluczowych elementach_ proces który sam wytoczył[A]?
Nie zauważyłem, by raczył dostarczyć dokumenty o które poprosił w tym
celu Wysoki Sąd. Dlaczego zdecydował się przegrać w tych punktach
walkowerem proces który sam wtoczył na wokandę?
Kto podjudził do czynów opisanych w linku [B]?  Jak "mowa miłości" się
do tego przyczyniła?

[A] https://www.kontrowersje.net/prawomocny_wyrok_owsiak_doi_kas_z_wo_p_ale_nie_wolno_o_nim_m_wi_hiena_bo_to_kosztuje_5_tys
luty 26, 2015 12:04 /Matka Kurka
Prawomocny wyrok! Owsiak doił kasę z WOŚP, ale nie wolno o nim mówić
"hiena", bo to kosztuje 5 tys.!
[Zawiera link na pełne uzasadnienie wyroku w formacie PDF]

[B] http://www.kontrowersje.net/owsiak_wyt_umacz_swoim_fanatykom_bandziorom_e_masz_problem_ze_mn_nie_z_moj_rodzin
Owsiak wytłumacz swoim fanatykom-bandziorom, że masz problem ze mną
nie z moją rodziną
Grudzień 23, 2018 16:57 /Matka Kurka

--
A. Filip

Data: 2019-01-20 04:59:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 13:53:11 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
japanizer@japanizer.org pisze:

> Owsiak przegrał jakiś wyrok z tym głupkiem, serio? [...]

Owsiak wygrał _w kluczowych elementach_ proces który sam wytoczył[A]?

"Prawomocny wyrok zapadł w czwartek we Wrocławiu. Piotr W. znany jako bloger Matka Kurka, został uznany winnym naruszenia dóbr osobistych Jerzego Owsiaka poprzez zarzucanie mu oszustwa i nieprawidłowego wykorzystywania darów przekazanych na rzecz Fundacji WOŚP. - Sąd nakazał blogerowi usunięcie oszczerczych publikacji, opublikowanie na swojej stronie przeprosin, wypłacenie finansowego zadośćuczynienia w kwocie 10 tys. PLN, oraz zwrot kosztów postępowania sądowego. W sumie koszt kłamstw na temat Jurka Owsiaka będzie dla blogera wynosił około 20 tys. PLN - informuje biuro prasowe fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy."
https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/525168,bloger-przegral-z-owsiakiem-matka-kurka-musi-zaplacic-szefowi-wosp.html

Na mój gust przegrana to to nie jest.

--
Bruno

Data: 2019-01-20 14:15:30
Autor: A. Filip
Bezkarna mowa nienawiści Jerzego Owsiaka? Czy mamy obywateli równiejszych wobec prawa?
https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/515153,jerzy-owsiak-matka-kurka-bloger-proces-wosp.html
9.03.2016, 14:31 | Aktualizacja: 09.03.2016, 14:32
[...] nagraniem, które Owsiak umieścił na swoim videoloblogu w którym
nazwał Piotra Wielguckiego "nierobem", "oszołomem" i "głęboko
upośledzonym nienawiścią człowiekiem". [...]
[Wysoki Sąd]  że te określenia nie miały na celu znieważenia blogera,

Ale taka "hiena" to najwspanialszego Owsiaka znieważyła na 5_000?

--
A. Filip

Data: 2019-01-21 13:00:56
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]
> [Wysoki Sąd]  że te określenia nie miały na celu znieważenia blogera,

Ale taka "hiena" to najwspanialszego Owsiaka znieważyła na 5_000?

to matka przegrał czy nie bo coś bełkoczesz ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-20 05:16:57
Autor: japanizer
On Sunday, January 20, 2019 at 9:53:11 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

walkowerem proces który sam wtoczył na wokandę?
Kto podjudził do czynów opisanych w linku [B]?  Jak "mowa miłości" się

Z tych bredni, które wklejasz, wynika, że "Matka Kurka" wygrał, jak PiS wygrał 27:1... I jeszcze te 20 tys. zł do zapłacenia.

Matka Kurka podsumowuje powrót Owsiaka. ,,M