Matka Stanisława Pyjasa: Dajcie już spokój, pros zę.

Data: 2010-03-21 10:53:21
Autor: .he®sk.
Matka Stanisława Pyjasa: Dajcie już spokój, pros zę.
On Sun, 21 Mar 2010 09:31:36 +0100, "najgorsze wyrazy wspólczucia"
<brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote:

Pani Stanisława po porannej krz±taninie po domu położyła się, żeby na chwilę odpocz±ć. Wł±czyła telewizor i zobaczyła portret syna. I ludzi mówi±cych o jego ekshumacji. Oniemiała... [...]

 zamiast grzebac w prochach niech prezes PiS wezmie za leb kiszczka...

--

 HeSk

Data: 2010-03-21 11:12:46
Autor: u2
Matka Stanisława Pyjasa: Dajcie już s pokój, proszę.
W dniu 2010-03-21 10:53, .he®sk. pisze:
On Sun, 21 Mar 2010 09:31:36 +0100, "najgorsze wyrazy wspĂłlczucia"
<brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote:

Pani Stanisława po porannej krzątaninie po domu położyła się, żeby na chwilę odpocząć. Włączyła telewizor i zobaczyła portret syna. I ludzi mówiących o jego ekshumacji. Oniemiała... [...]

 zamiast grzebac w prochach niech prezes PiS wezmie za leb kiszczka...

Znowu pleciesz trzy po trzy. Od wymierzania sprawiedliwości jest wymiar
sprawiedliwości, a nie partie polityczne :]

Data: 2010-03-21 12:13:12
Autor: .he®sk.
On Sun, 21 Mar 2010 11:12:46 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

Znowu pleciesz trzy po trzy.

 ja ? czyzbym byl szefem ipn, sluzacym prezesa ?

Od wymierzania sprawiedliwo¶ci jest wymiar
sprawiedliwo¶ci, a nie partie polityczne :]

 wiec po jaka cholere prezes pogania kurtyke ?

--

 HeSk

Data: 2010-03-21 14:04:26
Autor: u2
W dniu 2010-03-21 12:13, .he®sk. pisze:

 ja ? czyzbym byl szefem ipn, sluzacym prezesa ?

Zero dowodów, tylko ściema. To właśnie cechuje lodziarnię z peło :]
Kiedy znajdują się materiały kompromitujące TW Bolka to zamiata się je
pod dywan.

 wiec po jaka cholere prezes pogania kurtyke ?

Gdzie pogania ?

Data: 2010-03-21 14:21:31
Autor: u2
Matka Stanisława Pyjasa: Dajcie już s pokój, proszę.
W dniu 2010-03-21 12:13, .he®sk. pisze:

 ja ? czyzbym byl szefem ipn, sluzacym prezesa ?

Zero dowodów, tylko ściema. To właśnie cechuje lodziarnię z peło :]
Kiedy znajdują się materiały kompromitujące n.p. TW Bolka to zamiata się
je pod dywan.