Matka Teresa od kotów

Data: 2010-10-21 17:38:12
Autor: szparag
Matka Teresa od kotów
Nie podobał mi się ten film; ciężki, Ľle zrealizowany, w formie retrospekcji, aż pogubiłem się ile to czasu minęło, no i do tego ta bezsensowna zbrodnia bez żadnego motywu. Mam dwa pytania w tym temacie; podobno historia wydarzyła się naprawdę, nic nie znalazłem w internecie, kiedy to było i jak nazywali się zabójcy? Ten starszy psychol studiował jaki¶ dziwny kierunek, w filmie to padło, ale już nie pamiętam, psychologia asymilacyjna(?).

Matka Teresa od kotów