Matka do SD do pendrajwu

Data: 2016-12-05 22:16:15
Autor: Gil
Matka do SD do pendrajwu

Jaki jest najlepszy uchwyt, obejma, matka karty SD do zrobienia pendrajwa?
Miałem Micromate SanDisk sprzedawany z karta. Była niezła ale nie szybka. Ale mi sie rozwaliła. Jakieś tanie Kazki wynalazki po 10 zł w przezroczystych obudowach to zupełna porażka. Działaja jak USB 1.1 choć sa niby 2.0
Drobna rzecz ale niezwykle użyteczna. Nigdy nie zrzucam np. 20 GB z kamery sportowej czy aparatu przez podłączanie urządzenia bo nieraz potrzeba deajwerów i porty sie wycieraja. Wolę wyjąć kartę i włożyć do matki czy jak to zwać.

Data: 2016-12-05 23:23:39
Autor: Adam
Matka do SD do pendrajwu
W dniu 2016-12-05 o 22:16, Gil pisze:

[...]

Używam w kilku miejscach z powodzeniem Adata AM3RBKBL

http://www.adata.com/en/sd/feature/116

Sprzedałem tego niewiele, poniżej 30 szt. Problemów nikt nie zgłaszał.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-12-06 03:38:28
Autor: Gil
Matka do SD do pendrajwu
In article <o24pdb$e2a$1@usenet.news.interia.pl>, a.g@poczta.onet.pl says...

> [...]

http://www.adata.com/en/sd/feature/116

Sprzedałem tego niewiele, poniżej 30 szt. Problemów nikt nie zgłaszał.

Tylko gdzie to kupić bez Allegro bo konta nie mam?

Data: 2016-12-06 05:01:08
Autor: Budzik
Matka do SD do pendrajwu
Użytkownik Gil gil@gaz.pl ...

Tylko gdzie to kupić bez Allegro bo konta nie mam?

:)
Nie musisz miec konta na allegro zeby dokonac tam zakupów.

Tak samo, jak zapewne w kazdym innym sklepie:
http://www.ceneo.pl/13007819#mh=a0a1aaaa13005adataGa1z6tPj8A-
wkEIeC_EqxCEkyhOQpTqypzEQXv5wznBNq9qaMOqN3melck6G6zFgduOtwj_CZscL1n0Sah3QU3
W_UuQC748I11gZsiEQy3rM96rse2bzaVgRislUKpWFZvKqMMsiX3qNo070Uq6z1PG4z-- -
_Li4SZ6uGz38aCw1

http://tiny.pl/gcvtk

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2016-12-07 00:17:59
Autor: Animka
Matka do SD do pendrajwu
W dniu 2016-12-06 o 03:38, Gil pisze:
[...]

Do samej karty micro sd ten adapter jest niezły. Mam jeszcze taki podobny do dongla.
http://allegro.pl/adapter-karty-pamieci-sd-na-mikro-sd-micro-i5846577920.html
Taki też mam. Jest o wiele lepszy
http://allegro.pl/czytnik-adapter-micro-sd-usb-kart-pamieci-pendrive-i6091561381.html

--
animka

Data: 2016-12-07 14:04:38
Autor: JoteR
[ot] Matka do SD do pendrajwu
"Animka" napisała: w wiadomości news:584748ba$0$15195$65785112news.neostrada.pl...

Jaki jest najlepszy uchwyt, obejma, matka karty SD do zrobienia
pendrajwa?

Do samej karty micro sd ten adapter jest niezły.

A kto mówił o microSD? Bo coś przegapiłem...

Mam jeszcze taki podobny do dongla.
http://allegro.pl/adapter-karty-pamieci-sd-na-mikro-sd-micro-i5846577920.html

Łojacierpiędolę...
Napisz jeszcze, że wtykasz to do gniazda USB. No proszę cię, napisz...

JoteR

Data: 2016-12-07 18:11:25
Autor: Animka
[ot] Matka do SD do pendrajwu
W dniu 2016-12-07 o 14:04, JoteR pisze:
[...]

Podałam link na allegro tylko Ty go wyciąłeś.
http://allegro.pl/adapter-karty-pamieci-sd-na-mikro-sd-micro-i5846577920.html

Łojacierpiędolę...
Siebie samego chamie pierdol. Podszyłeś się pod kulturalnego człowieka JoteR chamie!
Napisz jeszcze, że wtykasz to do gniazda USB. No proszę cię, napisz...

Każdy wie gdzie to się wtyka, a Ty możesz sobie wetknąć chamie nawet w dupę.

--
animka

Data: 2016-12-10 11:19:20
Autor: JoteR
[ot] Matka do SD do pendrajwu
"Animka" napisał:

Łojacierpiędolę...

Siebie samego chamie pierdol.

Czytaj uważniej. I nie przeklinaj, kobiecie nie wypada.
Chyba że...

Ty możesz sobie wetknąć chamie nawet w dupę.

....Krycha Pawłowicz? Szanowna pani tutaj? Z sałatką? ;->

JoteR

Data: 2016-12-06 14:49:11
Autor: ąćęłńóśźż
Matka do SD do pendrajwu
Proponuję Kingston MobileLite G4 (USB 3.0).
Ma gniazda na SD i na micro SD, przy czym obydwa gniazda widać jako osobne napędy (można przekopiować z microSD na SD lub w drugą stronę - nie zawsze taka funkcjonalność występuje).
Zastanów się nad kształtem - jednemu bardziej pasuje płaski i szeroki, innemu wąski i gruby, podobnie z kierunkiem wkładania karty.

-- -- -
Jaki jest najlepszy uchwyt, obejma, matka karty SD do zrobienia pendrajwa?

Data: 2016-12-12 21:45:38
Autor: Gil
Matka do SD do pendrajwu
In article <o26fkl$nf7$1@node1.news.atman.pl>, nie@dla.spamerow says...

> [...]

-- -- -
> Jaki jest najlepszy uchwyt, obejma, matka karty SD do zrobienia pendrajwa?

Dzieki. To wybrałem. Wszystkim dzieki za pomoc. Jeszcze usenet nie umarł !!!! Choć już blisko. Z tego co obserwuję najlepiej trzyma sie misc.samochody i rec.kuchnia.

Data: 2016-12-07 06:58:41
Autor: work
Matka do SD do pendrajwu
[...]

a ojciec karty SD? :-)