Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę

Data: 2013-04-20 12:21:45
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę
Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę

37 minut temu Matka braci Carnajewów jest przekonana o ich niewinno¶ci. W rozmowie z rosyjsk± telewizj± Russia Today oznajmiła, że jej starszy syn Tamerlan od kilku lat był pod ¶cisłym nadzorem FBI i z młodszym Dżocharem musiał być "wrobiony" w sprawę zamachów w Bostonie.  26-letni Tamerlan zgin±ł w strzelaninie z policj± wczoraj rano, a 19-letni Dżochar został ujęty podczas trwaj±cej dobę obławie w podbostońskim Watertown w nocy z pi±tku na sobotę.
 - Starszy syn pięć lat temu zainteresował się religi±, ale nigdy nie mówił, że zamierza wst±pić na drogę dżihadu. FBI obserwowało go przez trzy do pięciu lat, (...) wiedzieli, co mój syn robi, jakie strony odwiedza w internecie - powiedziała Zubejdat Carnajewa, która wywiadu udzieliła przez telefon z Machaczkały, stolicy Dagestanu.
Matka domniemanych zamachowców wyraziła zdziwienie, że mimo tak ¶cisłego nadzoru amerykańskie służby nie wiedziały, iż Tamerlan wraz z bratem planował przeprowadzenie zamachów. - Kontrolowali jego każdy krok, a teraz mówi±, że to był akt terrorystyczny? Jestem pewna swoich synów. (...) Kto¶ ich musiał wrobić - zaznaczyła
 Powiedziała też, że ludzie z FBI dzwonili do niej. - Mówili, że (Tamerlan) jest ekstremist± i się go boj±, bo on był typem przywódcy (...) i dużo mówił o islamie. (...) Wła¶nie dlatego my¶lę, że (obaj) zostali wrobieni - podkre¶liła.
 Carnajewa jest przekonana, że synowie nic przed ni± nie ukrywali. Jak mówi, dzwonili do niej co drugi dzień i opowiadali jej wszystko.
 Przekonany o niewinno¶ci synów jest też ojciec domniemanych zamachowców Anzor Carnajew. - Jestem pewien swoich dzieci. (...) Nie wiem, co się stało i kto to zrobił - powiedział rosyjskiej telewizji.

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/matka-domniemanych-zamachowcow-z-bostonu-nie-wierz,1,5472401,wiadomosc.html

Data: 2013-04-20 21:28:50
Autor: Marek Czaplicki
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 20 kwietnia 2013 21:21:

Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę

A kto jej każe wierzyć? Na razie jest podejrzany. I jak powiedział klasyk: "uczciwi nie maj± się czego bać".

Data: 2013-04-20 14:09:14
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 21:28:50 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

A kto jej każe wierzyć? Na razie jest podejrzany. I jak powiedział klasyk: "uczciwi nie maj± się czego bać"...

....poza Polsk±...

Data: 2013-04-20 21:41:46
Autor: Gonzalez
[...]

Ładny mi podejrzany, zabity.

Data: 2013-04-20 14:14:41
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 21:41:46 UTC+2 użytkownik Gonzalez napisał:

> [...]

> 2013 21:21:

> A kto jej każe wierzyć? Na razie jest podejrzany. I jak powiedział klasyk:

bali sie ze ich wrobia -moznaby tak interpretowac to co wyrabiali pozniej....

Data: 2013-04-21 09:16:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kkuqa6$o8i$2node2.news.atman.pl...
[...]

Tylko według tego samego klasyka "uczciwych nie ma, s± tylko Ľle przesłuchani"!

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-21 05:15:19
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 09:16:38 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]

> "uczciwi nie maj± się czego bać".

Tylko według tego samego klasyka "uczciwych nie ma, s± tylko Ľle przesłuchani"!

I jeszcze jedna maksyma z tego klucza:

"mozna pozostac uczciwym pod jednym warunkiem: ze uczciwie przyzna sie do zarzucanych czynow"

Data: 2013-04-20 21:39:04
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-20 21:21, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

================

To mi przypomina sprawę Brunoma K. nakręcano przez polskie służby.

Data: 2013-04-20 14:10:11
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 21:39:04 UTC+2 użytkownik Gonzalez napisał:
> [...]

Jestem pewna swoich synów. (...) Kto¶ ich musiał wrobić - zaznaczyła

Wiadomo. Ta sama szkola operacyjna. ;)

Data: 2013-04-20 23:14:36
Autor: pluton_
Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę
Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę

A w Smolensk wierzy ?

Nullification

Data: 2013-04-20 14:13:20
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 23:14:36 UTC+2 użytkownik pluton_ napisał:
> Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę
 A w Smolensk wierzy ?

Albo sie wierzy w Smolensk albo w Maskwu...

Data: 2013-04-21 19:27:09
Autor: pluton_
Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę
> Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę

A w Smolensk wierzy ?

Albo sie wierzy w Smolensk albo w Maskwu...

Albo ma sie to w dupie.

Nullification

Data: 2013-04-21 10:59:43
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 19:27:09 UTC+2 użytkownik pluton_ napisał:

> A w Smolensk wierzy ?

Albo sie wierzy w Smolensk albo w Maskwu... Albo ma sie to w dupie.

Obojetnosc jest przyzwoleniem. Na nastepny Smolensk.

Data: 2013-04-26 19:04:03
Autor: pluton_
Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę

> A w Smolensk wierzy ?

Albo sie wierzy w Smolensk albo w Maskwu...

> [...]

Popieram. Czy w drimlajnera wchodzi 400 osob ?

Nullification

Data: 2013-04-27 13:51:20
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu pi±tek, 26 kwietnia 2013 19:04:03 UTC+2 użytkownik pluton_ napisał:

> Albo sie wierzy w Smolensk albo w Maskwu...

> Albo ma sie to w dupie

> Obojetnosc jest przyzwoleniem.

> Na nastepny Smolensk.

Popieram. Czy w drimlajnera wchodzi 400 osob ?

Wiekszosc bezwzgledna sie zmiesci a nasze beda serwisowac w Etiopii...

Data: 2013-04-28 02:24:37
Autor: pluton_
> [...]

Popieram. Czy w drimlajnera wchodzi 400 osob ?

Wiekszosc bezwzgledna sie zmiesci a nasze beda serwisowac w Etiopii...

No to pakujemy ile sie zmiesci, dokladamy pijanego dorna i wio.

Nullification

Data: 2013-04-29 12:49:13
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 02:24:37 UTC+2 użytkownik pluton_ napisał:

> Popieram. Czy w drimlajnera wchodzi 400 osob ?

> Wiekszosc bezwzgledna sie zmiesci a nasze beda serwisowac w Etiopii... No to pakujemy ile sie zmiesci, dokladamy pijanego dorna i wio.

Dorn odpada: humanitaryzm wzgledem Saby.
Bedzie jakis czarter do Brukseli na inauguracje po wyborach?

Data: 2013-04-21 07:59:38
Autor: Trybun
Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę
W dniu 2013-04-20 21:21, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę

Nikt nie wierzy.. Kto w dzisiejszych czasach jeszcze w czymkolwiek wierzy władzom USA..

Data: 2013-04-27 07:03:41
Autor: pluton_
Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę
Nikt nie wierzy.. Kto w dzisiejszych czasach jeszcze w czymkolwiek
wierzy władzom USA..

Sa rozne zboczenia: jedni wierza we wladze usa, inni wierza w edkagerka.

Nullification

Data: 2013-04-28 08:54:20
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-27 07:03, pluton_ pisze:
Nikt nie wierzy.. Kto w dzisiejszych czasach jeszcze w czymkolwiek
wierzy władzom USA..
Sa rozne zboczenia: jedni wierza we wladze usa, inni wierza w edkagerka.

Jasne, za przykład można wzi±ć ciebie.

Data: 2013-04-21 14:36:13
Autor: A. Filip
Matka domniemanych zamachowcĂłw z Bostonu nie wierzy w ich winÄ™
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Matka domniemanych zamachowcĂłw z Bostonu nie wierzy w ich winÄ™

37 minut temu Matka braci Carnajewów jest przekonana o ich niewinności. W rozmowie z
rosyjską telewizją Russia Today oznajmiła, że jej starszy syn Tamerlan
od kilku lat był pod ścisłym nadzorem FBI i z młodszym Dżocharem
musiał być "wrobiony" w sprawę zamachów w Bostonie. [...]
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/matka-domniemanych-zamachowcow-z-bostonu-nie-wierz,1,5472401,wiadomosc.html

Jakby matka twierdziĹ‚a  i to od razu ĹĽe wierzy w ich winÄ™ to by mieli
juĹĽ kompletnie przesrane w kwestii "domniemania _winy_".

--
A. Filip
Człowiek codziennie doprowadza swoje włosy do porządku.

Data: 2013-04-21 05:41:26
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 14:36:13 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> od kilku lat był pod ¶cisłym nadzorem FBI i z młodszym Dżocharem

> musiał być "wrobiony" w sprawę zamachów w Bostonie. [...]

Jakby matka twierdziła  i to od razu że wierzy w ich winę to by mieli

już kompletnie przesrane w kwestii "domniemania _winy_".

Jakby matka tak twierdzila to znaczyloby ze ludzkosc juz zupelnie sie zeszmacila...

Data: 2013-04-21 14:45:13
Autor: A. Filip
> [...]

juĹĽ kompletnie przesrane w kwestii "domniemania _winy_".

Jakby matka tak twierdzila to znaczyloby ze ludzkosc juz zupelnie sie

Matek są miliardy więc się nie zapędzaj za bardzo w kopanie dołków.

--
A. Filip
Wino pije się z przyjaciółmi, wiersze czyta się przed znawcami.

Data: 2013-04-21 06:01:52
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 14:45:13 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

> Jakby matka tak twierdzila to znaczyloby ze ludzkosc juz zupelnie sie

> zeszmacila...

Matek s± miliardy więc się nie zapędzaj za bardzo w kopanie dołków.

Sowietom wystarczyl jeden Pawlik Morozow by dac wzor politpoprawnosci calej socjalistycznej mlodziezy:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawlik_Morozow

Data: 2013-04-21 15:40:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:ernfxkoitfd4l0.huge.strangled.net...
[...]

Smoleńsk bis?

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę