Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę

Data: 2013-04-20 21:39:04
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-20 21:21, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę

  Matka domniemanych zamachowców wyraziła zdziwienie, że mimo tak ścisłego nadzoru amerykańskie służby nie wiedziały, iż Tamerlan

wraz z bratem planował przeprowadzenie zamachów. - Kontrolowali jego każdy krok, a teraz mówią, że to był akt terrorystyczny?

Jestem pewna swoich synów. (...) Ktoś ich musiał wrobić - zaznaczyła

To mi przypomina sprawę Brunoma K. nakręcano przez polskie służby.

Data: 2013-04-20 14:10:11
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 21:39:04 UTC+2 użytkownik Gonzalez napisał:
> [...]

Jestem pewna swoich synów. (...) Ktoś ich musiał wrobić - zaznaczyła

Wiadomo. Ta sama szkola operacyjna. ;)

Matka domniemanych zamachowców z Bostonu nie wierzy w ich winę