Matka zastepcza ?

Data: 2010-04-28 12:01:07
Autor: :he®sk:
Matka zastepcza ?

"Lech chcial by Jaroslaw zostal prezydentem" itp bzdety.

Na jedym z portali jakas wyksztalcona (?) kobiecina z PiS
tlumaczy, ze 1-wsza dama moze byc np. Marta Kaczynska albo
uwaga,uwaga,uwaga!... np. Szymborska! To nie lepiej by byla
np. Madzia Sroda albo ojciec Tadeusz Rydzyk ? Ja pierdziele!

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 12:13:41
Autor: Neko
Matka zastepcza ?
U¿ytkownik ":he®sk:" <:WC15?bigbrednie@interia.pl> napisa³

Ja pierdziele!

Ale jak rozpoczniesz to otworz okno! :)

Data: 2010-04-28 13:23:17
Autor: :he®sk:
Matka zastepcza ?
On Wed, 28 Apr 2010 12:13:41 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Ale jak rozpoczniesz to otworz okno! :)

 niezle co?  1-wsza dama - ojciec Tadeusz Rydzyk ;o))))

Data: 2010-04-28 07:35:37
Autor: Tomy
Matka zastepcza ?

":heŽsk:" <:WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:ef6gt5pb0nvbjl09kto0v7ebvqc4fha4ls4ax.com...

niezle co?
1-wsza dama

Słyszałem w RMF FM, że Bronek kocmołuch obiecał żonie,
że jak zostanie prezydentem, to podpisze ustawę zakazującą
całkowitego polowania na wieloryby. Jestem za, a nawet
nie przeciw.

Data: 2010-04-28 15:01:18
Autor: :he®sk:
Matka zastepcza ?
On Wed, 28 Apr 2010 07:35:37 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

> [...]

że jak zostanie prezydentem, to podpisze ustawę zakazującą
całkowitego polowania na wieloryby. Jestem za, a nawet

 a u was bija murzynow.

 jak sadzisz, 1-wsza dama bedzie o.rydzyk czy inny purpurat?
 wiesz, prezes podobno jest nieco innej orienatacji wiec moze
 ktorys z chlopczykolubnych bylby jego 1-wsza dama ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 08:07:17
Autor: Tomy
Matka zastepcza ?

":heŽsk:" <:WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:fbcgt5lbtkemvl0c1o373f1eka29okrbbs4ax.com...
> [...]

że jak zostanie prezydentem, to podpisze ustawę zakazującą
całkowitego polowania na wieloryby. Jestem za, a nawet

Nie, u nas nie ma murzynów, ale PeOwcó pod sam dekiel.

jak sadzisz, 1-wsza dama bedzie o.rydzyk czy inny purpurat?

Chcesz się henek wydać za maż ?

wiesz, prezes podobno jest nieco innej orienatacji wiec moze
ktorys z chlopczykolubnych bylby jego 1-wsza dama ?

Byłeś z nim w kinie, czy ci Grzegorz Z. powiedział pod prysznicem ?

Data: 2010-04-28 15:33:16
Autor: :he®sk:
Matka zastepcza ?
On Wed, 28 Apr 2010 08:07:17 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

Nie, u nas nie ma murzynów, ale PeOwcó pod sam dekiel.

 nie mam wplywu na to co masz w glowce

> jak sadzisz, 1-wsza dama bedzie o.rydzyk czy inny purpurat?
Chcesz siê henek

 masz jakies imie TCHORZU ?

wydaæ za ma¿ ?

  jak sadzisz, 1-wsza dama bedzie o.rydzyk czy inny purpurat?

>wiesz, prezes podobno jest nieco innej orienatacji wiec moze
> ktorys z chlopczykolubnych bylby jego 1-wsza dama ?

By³e¶ z nim w kinie,

 jak sadzisz, 1-wsza dama bedzie o.rydzyk czy inny purpurat?

czy ci Grzegorz Z. powiedzia³ pod prysznicem ?

Data: 2010-04-28 08:44:55
Autor: Tomy
Matka zastepcza ?

":heŽsk:" <:WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:eldgt5dokfakij33vi45lean9um7u5b65p4ax.com...
On Wed, 28 Apr 2010 08:07:17 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

Nie, u nas nie ma murzynów, ale PeOwcó pod sam dekiel.

nie mam wplywu na to co masz w glowce

To nie zadawaj głupich pytań, henek.

> jak sadzisz, 1-wsza dama bedzie o.rydzyk czy inny purpurat?
Chcesz siÄ™ henek

masz jakies imie TCHORZU ?

MAM henek, ale nie możesz tego jakoś przyswoić.

wydać za maż ?

 jak sadzisz, 1-wsza dama bedzie o.rydzyk czy inny purpurat?

Chcesz się henek wydać za mąż ?

>wiesz, prezes podobno jest nieco innej orienatacji wiec moze
> ktorys z chlopczykolubnych bylby jego 1-wsza dama ?

Byłeś z nim w kinie,

jak sadzisz, 1-wsza dama bedzie o.rydzyk czy inny purpurat?

Sądzę, że masz prawo być pedałem, twój wybór, twoja pupa.

czy ci Grzegorz Z. powiedział pod prysznicem ?

jak sadzisz, 1-wsza dama bedzie o.rydzyk czy inny purpurat?

Cienki jesteÅ› henek, ale fajnie siÄ™ pienisz

Matka zastepcza ?