Matowe samochody

Data: 2010-07-13 12:48:58
Autor: Agent
Matowe samochody

Użytkownik "GB" <grzegorz.brycki@op.pl> napisał w wiadomości news:4c3c3b58$0$17083$65785112news.neostrada.pl...
Witam,

Kilka razy z rzędu widziałem samochody różnych marek totalnie matowe. Np. ostatnio Audi a6 nowe - mat...

O co chodzi, są takie lakiery?

Przy okazji, ile średnio bierze lakiernik za polerowanie całego auta?

Data: 2010-07-13 12:53:51
Autor: Gabriel 'wilk'
Matowe samochody
Użytkownik Agent napisał:

[...]

Na mat czy blysk? :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-13 13:58:29
Autor: Szymon Łuczak
Matowe samochody
Gabriel 'wilk' pisze:
Użytkownik Agent napisał:

[...]

Proszę serio o cenę polerowania na mat :):)

Matowe samochody