Matowe samochody

Data: 2010-07-13 14:06:37
Autor: Adam Szewczak
Matowe samochody

Użytkownik "GB" <grzegorz.brycki@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c3c3b58$0$17083$65785112@news.neostrada.pl...
Witam,

Kilka razy z rzędu widziałem samochody różnych marek totalnie matowe. Np. ostatnio Audi a6 nowe - mat...

O co chodzi, są takie lakiery?

GB

ja najczesciej widuje czarne matowe fordy, typu granada.
Aczkolwiek moj kolega ma Audi 100 kombi tez czarne matowe.

PZDr
Adam

Data: 2010-07-13 14:12:04
Autor: Szymon Łuczak
Matowe samochody
Adam Szewczak pisze:

[...]

Malowane wałkiem :) widziałem takiego poloneza :)

Data: 2010-07-13 14:27:11
Autor: krzysiek82
Matowe samochody
Szymon Łuczak pisze:
  > Malowane wałkiem :) widziałem takiego poloneza :)

jest to dosyć dobry sposób na odstraszenie złodzieja czy też obniżenie wartości auta :)

--
krzysiek82

Data: 2010-07-13 14:13:10
Autor: krzysiek82
Matowe samochody
Adam Szewczak pisze:
ja najczesciej widuje czarne matowe fordy, typu granada.

bo jak kogoś stać to tak sobie maluje.

Aczkolwiek moj kolega ma Audi 100 kombi tez czarne matowe.

audica więc lans musi być :d

--
krzysiek82

Data: 2010-07-13 14:27:32
Autor: .Peeter
Matowe samochody
"Adam Szewczak" wrote:
ja najczesciej widuje czarne matowe fordy, typu granada.
Aczkolwiek moj kolega ma Audi 100 kombi tez czarne matowe.

Co drugie auto stojące u mnie na osiedlu jest matowe. Chyba moda
do nas doszła i wszyscy minimum 5x w tygodniu myją swoje
samochody na myjniach automatycznych, żeby jak najszybciej
dojść do pełnego zmatowienia.

Pozdrawiam
..Peeter

Matowe samochody