Matówka do RB67 z klinem - kupię

Data: 2011-06-08 18:56:43
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Matówka do RB67 z klinem - kupię
Jak w temacie. Jako że jestem ślepy jak ptak dodo poszukuję typu "E", z klinem - na eBayu i allegro próżno szukać. Nie musi być nówka. Nie musi być oryginał Mamiya, może być zamiennik - byle dobrej jakości. Info na priv proszę :)
--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).

Data: 2011-06-08 23:50:27
Autor: JA
On 2011-06-08 18:56:43 +0200, Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl> said:

[...]

Nie panikuj. Na Allegro to może faktycznie próżno szukać. Ale na jebaju jak nie ma teraz, to będzie za chwilę.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2011-06-08 16:37:55
Autor: Zygmunt Dariusz
On Jun 8, 5:50 pm, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:
On 2011-06-08 18:56:43 +0200, Andrzej Zbierzchowski <a...@vp.pl> said:

> [...]

jak nie ma teraz, to będzie za chwilę.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.

Mam nowe i uzywane.
Ile byc chcial dac za ktoras z nich, z przesylka z USA?

Ziggy Photo - Professional photographer
http://www.ziggyphotoonline.com/

Matówka do RB67 z klinem - kupię