Matowy lakier

Data: 2014-10-06 19:32:47
Autor: Czesław Wiśniak
Matowy lakier

Użytkownik "Mateusz Bogusz" <mabakay@o2.pl> napisał w wiadomości news:m0ujfm$ujt$1node2.news.atman.pl...
Witam,

Czasami zdarza mi się zobaczyć samochód (stare i młodsze roczniki), wymalowany całkowicie matowym lakierem (przeważnie ciemnym / czarnym). Przy dotyku jest lekko chropowaty jak papier ścierny ~ >800.

To jakaś nowa moda, odchodzimy od błyszczących lakierów czy ma to może jakieś inne zalety?

W 90 % to folia a nie lakier.
Jeśli lakier to tylko w stosunkowo nowych autach i z gornej polki bo drogi, zalet żadnych. Taka moda.

Data: 2014-10-08 12:04:11
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Matowy lakier
Dnia 2014-10-06, o godz. 19:32:47
Czesław Wiśniak <czesiu@bye.pl> napisał(a):

W 90 % to folia a nie lakier.
Jeśli lakier to tylko w stosunkowo nowych autach i z gornej polki bo
drogi, zalet żadnych. Taka moda.

Powiedz że drogi i z górnej półki mojemu kumplowi który ~12 lat temu po
dachowaniu swojego długiego Patrola (stary nie GR) po wymianie budy
zaordynował sobie czarny matowy lakier na całości. Specjalnie droższe
od zwykłego toto nie było za to każdy syf na nim się czepiał. ;-)

Zdrówko

Data: 2014-10-08 14:39:33
Autor: Czesław Wiśniak
Matowy lakier
[...]

Drogi fabryczny, miałem na myśli jako spora dopłata przy zamawianiu ekskluzywnych aut z salonu :)

Data: 2014-10-08 22:04:56
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Matowy lakier
W dniu 2014-10-08 12:04, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
[...]

Swego czasu jeden grupowicz jeździł Granadą w czarnym macie. Na zlot p.r.r.c. w Zawadach tym autem przybył. Ino grupowicze nieprzygotowani byli - nikt kredy nie miał. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Matowy lakier