Matrix...

Data: 2013-04-19 01:53:40
Autor: Arek
Matrix...
W dniu 2013-04-19 00:20, Ozon pisze:
[..]
Dzisiaj to akurat pokazują w TV i usiłuję zrozumieć sens tej
niegdysiejszej populrności... oglądam...
I dalej kupa i kicha.

Pewne rzeczy są niezrozumiałe.
Ja też nie rozumiem jak takie gówno mogło stać się takim hitem.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-04-19 12:50:31
Autor: maderos
Matrix...
W dniu 2013-04-19 01:53, Arek pisze:
[...]

Bo pewne rzeczy nie są dla pewnych ludzi, niestety. A, że już pewni ludzie nie rozumieją pewnych rzeczy to już inna sprawa jest...

mad

Data: 2013-04-25 13:08:22
Autor: Ghost
Matrix...

Użytkownik "maderos" <maderos@tkdami.net> napisał w wiadomości news:kkr7hr$srh$1news.vectranet.pl...
[...]

Zgadza sie. Matrix jest dla tepej masy. Jesli nie nalezy sie do niej, nie ma szans na wzbudzenie podobnych emocji.