[WRC][SPOT] Matrix - Reaktywacja

Data: 2011-03-15 12:06:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[WRC][SPOT] Matrix - Reaktywacja
Cześć!

Poprzedni Prezes wrocławskiej frakcji - Mirosław P. przypomniał sobie o czymś takim jak piwo. W związku z czym zbiórka frakcji nastąpi w najbliższy poniedziałek, o godzinie 19:00.
Dalsze info już wkrótce. Padł pomysł Czeskiej knajpy przy Bogusławskiego (na tyłach Teatru Polskiego).

Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90

Data: 2011-03-15 12:43:50
Autor: bratPit[pr]
[...]

z pewną taką nieśmiałością chciałem zauważyć, że prowadzenie po alkoholu jest niewskazane ;-)

brat

Data: 2011-03-15 13:23:57
Autor: Mirek Ptak
[WRC][SPOT] Matrix - Reaktywacja
Dnia 2011-03-15 12:06,  *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
Cze¶æ!

Poprzedni Prezes wroc³awskiej frakcji - Miros³aw P. przypomnia³ sobie o
czym¶ takim jak piwo. W zwi±zku z czym zbiórka frakcji nast±pi w
najbli¿szy poniedzia³ek, o godzinie 19:00.
Dalsze info ju¿ wkrótce. Pad³ pomys³ Czeskiej knajpy przy Bogus³awskiego
(na ty³ach Teatru Polskiego).

O¶wiadczam, ¿e nie jestem i nigdy nie by³em Prezesem wroc³awskiej frakcji PMS :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-03-15 07:13:07
Autor: Miros³aw Prag³owski
[SPOT] Matrix - Reaktywacja
O wiadczam, e nie jestem i nigdy nie by em Prezesem wroc awskiej
frakcji PMS :)

Niejednemu psu Burek ;)

Co do spotu to idea wysz³a od prezesa BliSkiego :)
Uzupe³niaj±c info o lokalizacji:
<cytat>
za teatrem polskim. na znanej ulicy, gdzie by³ znany gazownik
</cytat>

--
Miros³aw Prag³owski

Data: 2011-03-15 07:38:50
Autor: Przemek
Matrix - Reaktywacja
> [...]

Uzupe³niaj±c info o lokalizacji:
<cytat>
za teatrem polskim. na znanej ulicy, gdzie by³ znany gazownik
aaaa.... ten co mi 10 lat temu civica gazowal:)
mam nadzieje, ze nic nie stanie na przeszkodzie i sie pojawie
(niestety bez naklejki bo ten civic na sluzbe do nowego pana niedawno
poszedl)
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2011-03-15 22:03:05
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Matrix - Reaktywacja
W dniu 2011-03-15 15:38, Przemek pisze:
O wiadczam, e nie jestem i nigdy nie by em Prezesem wroc awskiej
frakcji PMS :)

Niejednemu psu Burek ;)

Co do spotu to idea wyszła od prezesa BliSkiego :)
Uzupełniając info o lokalizacji:
<cytat>
za teatrem polskim. na znanej ulicy, gdzie był znany gazownik
[...]

Z naklejkami to ja się pojawię. Tylko niech mi ktoś przypomni o nich, smsem, na pięć/zero/osiem/dwa/dziewięć/zero/osiem/zero/cztery.

Data: 2011-03-15 15:39:51
Autor: Mirek Ptak
[SPOT] Matrix - Reaktywacja
Dnia 2011-03-15 15:13,  *Miros³aw Prag³owski* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
O wiadczam, e nie jestem i nigdy nie by em Prezesem wroc awskiej
frakcji PMS :)

Niejednemu psu Burek ;)

Wiadomo :)
Wiele razy siê o tym przekona³em jak pisali i dzwonili do mnie ludzie chc±cy kupiæ okulary czy gogle Uvex - okazuje siê bowiem, ¿e w Gliwicach (czy okolicach) mieszka kolejny Mirek Ptak handluj±cy nimi na Allegro :)

Pozdrawiam i udanego spotu - Mirek