Matryca do TV LCD

1 Data: Czerwiec 30 2009 03:14:00
Autor: Arek
Matryca do TV LCD
mam walniętą matrycę w TV Sony Brawia KDL 26U4000 .matryca to LTA260AP01
czy orientuje się ktoś czy na Wolumenie dostanę i jaki był by koszt

2 Data: Czerwiec 30 2009 11:15:11
Autor: Jacek Osiecki
Re: Matryca do TV LCD
Dnia Tue, 30 Jun 2009 03:14:00 +0200, Arek napisał(a):
mam walniętą matrycę w TV Sony Brawia KDL 26U4000 .matryca to LTA260AP01
czy orientuje się ktoś czy na Wolumenie dostanę i jaki był by koszt

Albo cena będzie zupełnie wykluczała sensowność zakupu, albo spec przyjmie
zamówienie i "sprowadzi" z czyjegoś domu :)

Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

3 Data: Czerwiec 30 2009 21:30:09
Autor: Arek
Re: Matryca do TV LCD
[...]

cześć
czegoś tu nie rozumiem ,sprzedawane są setki tys Tel LCD czy Plazm i nikt
nie sprowadza do nich matryc?
matryce są delikatne i jak syn wjedzie samochodem w ekran lub pieprznie
pilotem to co? tylko wyspecjalizowane firmy mają dostęp? ja sam bym to
wymienił nie płacąc za usługę a za samą część
może siedzi tu na grupie pracownik takiego zakładu i niech się wypowie o co
tu chodzi

Pozdrawiam

4 Data: Czerwiec 30 2009 22:15:01
Autor: Dariusz Zygmunt
Re: Matryca do TV LCD
W wtorek 30 czerwiec 2009 21:30, Arek wyraził następujacą opinię:

[...]

A jeśli ta jedna część stanowi 90% wartości TV? Bo co tam jeszcze może być
drogiego? Te trochę elektroniki? Obudowa? W dodatku obudowa prawdopodobnie
do panelu jest przyklejona a elektronika zawiera w sobie charakterystykę tej
_konkretnej_ sztuki panelu  :-)

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

--
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

5 Data: Czerwiec 30 2009 22:25:49
Autor: Gienek
Re: Matryca do TV LCD
Arek pisze:
[...]

Zajedź i sprawdź. Z tego co widzę to wypowiadający się tutaj przedstawią ci 1001 powodów dla których tej matrycy nie kupisz nie mając często pojęcia o czym piszą.

6 Data: Lipiec 01 2009 07:06:49
Autor: games
Re: Matryca do TV LCD
Arek pisze:
[...]

TAk sprzedawane sa setki tysiecy ale psuje sie kilka sztuk rocznie i sprowadzenie takiej matrycy w malych ilosciach jest poprostu nieoplacalne.

Zainteresuj sie ile kosztuje sprowadzenie kilku sztuk matryc droga lotnicza z Chin a szczeka ci opadnie i zrozumiesz dlaczego nowy TV bedzie tanszy od matrycy.

7 Data: Lipiec 01 2009 07:30:05
Autor: Gienek
Re: Matryca do TV LCD
Zainteresuj sie ile kosztuje sprowadzenie kilku sztuk matryc droga lotnicza z Chin a szczeka ci opadnie

Nie wiem jak jest z matrycami ale z elektroniką do automatyki przemysłowej jest tak, że jest cena katalogowa i nie ważne czy dany element jest na magazynie w Polsce, Austrii, czy Japonii. Cena jest taka sama. Od cen katalogowych są upusty. Jeśli jakiś towar znajduje się w magazynie w Japonii to jego cena nie zmienia się. Wydłuża się tylko okres wyczekiwania na zamówiony towar. Często nawet czeka się 9 tygodni.

8 Data: Lipiec 01 2009 08:05:24
Autor: games
Re: Matryca do TV LCD
Gienek pisze:
[...]

Tak ale musisz zamowic minimum kontener !

9 Data: Lipiec 01 2009 09:19:22
Autor: Jingiel
Re: Matryca do TV LCD

Tak ale musisz zamowic minimum kontener !

Sprzet teraz jest jednorazowy po prostu. Dawniej sie naprawialo, sztukowalo. Np. panel 10 cali kosztuje 450 zl, wiec stanowi on 90% ceny TV, nie oplaci sie go sprowadzac i wymieniac.

Jingiel

10 Data: Lipiec 01 2009 13:50:39
Autor: Gienek
Re: Matryca do TV LCD

Tak ale musisz zamowic minimum kontener !

Nawet jak zamawiam u dystrybutora jedną sztukę to płacę tyle samo bez względu na to czy dany towar jest w Polsce na magazynie, gdzieś tam w europie czy w Japonii. Jedyną różnicą jest okres oczekiwania.

11 Data: Lipiec 01 2009 17:17:46
Autor: sesam
Re: Matryca do TV LCD

Użytkownik "Gienek" <gienek@simplusnet.pl> napisał w wiadomości

[...]

No to zamów Arkowi taki panel i po kłopocie :)

12 Data: Lipiec 17 2009 23:43:53
Autor: jerzu
Re: Matryca do TV LCD
On Wed, 01 Jul 2009 08:05:24 +0200, games <games@games.home.pl> wrote:

Tak ale musisz zamowic minimum kontener !

Bzdura. Wystarczy 1 szt.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

13 Data: Lipiec 01 2009 18:06:31
Autor: VSS
Re: Matryca do TV LCD
Często nawet czeka się 9 tygodni.

to na osiołku jedzie z tej japoni ?? moje zmówienia z honkongu, chin lub
australii nie idą dłużej niż 3-4 dni robocze. towar wysłaeny w poniedziałek
kurier dostarcza w czwartek-piątek.
--
VSS
http://vss.pl

14 Data: Lipiec 02 2009 08:50:06
Autor: Gienek
Re: Matryca do TV LCD

to na osiołku jedzie z tej japoni ??

Czasami też nad tym się zastanawiam. Szlak normalnie człowieka trafia. Ciekawe czy przypadkiem ten długi okres oczekiwania nie jest winą dystrybutora.

15 Data: Lipiec 02 2009 09:07:30
Autor: Jingiel
Re: Matryca do TV LCD
Gienek pisze:

to na osiołku jedzie z tej japoni ??

Czasami też nad tym się zastanawiam. Szlak normalnie człowieka trafia. Ciekawe czy przypadkiem ten długi okres oczekiwania nie jest winą dystrybutora.

Zanim sie po japonsku dogadaja to tyle schodzi. Pewnie jedzie gosc i na migi pokazuje co chce:)))

Jingiel

16 Data: Lipiec 01 2009 22:26:14
Autor: nom
Re: Matryca do TV LCD

Użytkownik "Arek" <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał w wiadomości news:h2bot6$1pb2$1news2.ipartners.pl...
mam walniętą matrycę w TV Sony Brawia KDL 26U4000 .matryca to LTA260AP01
czy orientuje się ktoś czy na Wolumenie dostanę i jaki był by koszt

Na gwarancji padła matryca w monitorze Fujitsu Siemens, czas naprawy (sprowadzenia matrycy) w serwisie autoryzowanym 2 m-ce (słownie dwa miesiące). :D
Dla porównania w LG matryca wymieniona w ciągu 10 dni, w Benq nie bawili się w wymianę matrycy, wymiana monitora na nowy 2 tygodnie.

17 Data: Lipiec 01 2009 22:31:13
Autor: nom
Re: Matryca do TV LCD

[...]

Aha, to jest matryca produkowana przez Samsunga, zadzwon moze do serwisu.

18 Data: Lipiec 01 2009 22:35:03
Autor: nom
Re: Matryca do TV LCD

[...]

pod tym numerem: 509 68 22 08  w listopadzie 2008 roku ktos oferowal za 250zł z ryską.

Matryca do TV LCD