Matura a WKU

Data: 2009-05-11 12:19:35
Autor: Tristan
Matura a WKU
Witam, maturzysta dostał wezwanie na WKU w tym samym terminie, w jakim ma maturę z
angielskiego. Zawiadamiał telefonicznie, ale powiedzieli, że jak nie
przyjdzie, to mu karę wlepią. I co teraz? Kara albo oblana matura?

--
Tristan

Data: 2009-05-11 03:59:16
Autor: VoyteG
Matura a WKU
On 11 Maj, 12:19, Tristan <niec...@spamu.pl> wrote:
Witam,
? Kara albo oblana matura?

Kara, to decyzja na którą służy odwołanie, zgodnie z KPA.
Straszą, zakładając, że maturzysta nie zna prawa, a oni dzięki temu
nie muszą pamiętać o jednym do ogolenia :-)

Data: 2009-05-11 08:50:15
Autor: witek
Matura a WKU
Tristan wrote:
Witam, maturzysta dostał wezwanie na WKU w tym samym terminie, w jakim ma maturę z
angielskiego. Zawiadamiał telefonicznie, ale powiedzieli, że jak nie
przyjdzie, to mu karę wlepią. I co teraz? Kara albo oblana matura?

Zjawic sie wczesniej nie moze?
Jak im to nie bedzie tez pasowalo, to zjawic sie nastepnym mozliwym terminie. Posluchac co maja do powiedzenia, wypusic drugim uchem i czesc.
Potem od kary sie odwolac. Wbrew pozorom pietro wyzej sa juz normalniejsi ludzie.
Jak tez z nimi boje toczylem, ze szef WKU az sie nerwowego tiku dorobil na moj widok.

Data: 2009-05-11 20:14:56
Autor: Tristan
Matura a WKU
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 maj 2009 15:50 (autor witek publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <gu9aer$571$1@inews.gazeta.pl>):

Zjawic sie wczesniej nie moze?

W klubie? Komisja jest w klubie. Telefony podane na wezwaniu są nieczynne
(,,nie ma takiego numeru''), a próba rozmowy z Urzędem Miasta kończy się
właśnie takim stwierdzeniem. --
Tristan

Data: 2009-05-11 15:27:07
Autor: witek
Matura a WKU
Tristan wrote:
[...]

Komisja jest w klubie, ale WKU nie.
Zadzwonic do WKU, wyjasnic co jest grane i zapytac kiedy ma sie zjawic na komisji.Wczesciej czy pozniej.
urzedowi miasta ani innym stworom nic do tego.

Data: 2009-05-12 13:44:57
Autor: Tristan
Matura a WKU
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 maj 2009 22:27 (autor witek publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <gua1mu$t2m$1@inews.gazeta.pl>):

Komisja jest w klubie, ale WKU nie.
Zadzwonic do WKU, wyjasnic co jest grane i zapytac kiedy ma sie zjawic
na komisji.Wczesciej czy pozniej.
urzedowi miasta ani innym stworom nic do tego.

Tylko jak namierzyć te WKU?

--
Tristan

Data: 2009-05-12 09:01:20
Autor: witek
Matura a WKU
Tristan wrote:
[...]

zadzwonic do biura numerow tepsy chocby.
cholera, nie zachowuj sie jak blondynka

Data: 2009-05-11 13:01:00
Autor: ArturSZ
Matura a WKU
Witam
ja tak miałem, poszedłem prędzej i odpowiedziałem w trybie wojskowym - czyli bez przekleństw zrównałem z ziemią.
Tyle tylko iż było to ponad 20 lat temu i odrazu dostałem wezwanie na badania wojskowe pokrywające się terminami  z egzaminami na akademię i wsp (zdawałem wtedy na dwie uczelnie)
Idż lub wyślij papier informujący o tym do WKU, i niech się odczepią

--
ArturS
naświetlarnia drukarni PRO MEDIA Opole 442 80 11

Data: 2009-05-11 20:26:20
Autor: Robert Tomasik
Matura a WKU
Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:gu8t4e$uaf$1news.interia.pl...
[...]

Powiadomić pisemnie WKU, że w dniu wezwania stawić się nie może z ważnych przyczyn osobistych - konieczność zdania matury, której terminu zmienić nie można.

Data: 2009-05-11 20:38:30
Autor: Tristan
Matura a WKU
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 maj 2009 20:26 (autor Robert Tomasik publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <gu9qog$p02$3@inews.gazeta.pl>):

Powiadomić pisemnie WKU, że w dniu wezwania stawić się nie może z ważnych
przyczyn osobistych - konieczność zdania matury, której terminu zmienić
nie można.

A na jaki adres? Na wezwaniu podali adres klubu, w którym będzie
stacjonowała komisja w danym dniu. --
Tristan

Data: 2009-05-11 12:06:52
Autor: Rafal M
Matura a WKU
On 11 Maj, 20:38, Tristan <niec...@spamu.pl> wrote:

> [...]
> nie można.

A na jaki adres? Na wezwaniu podali adres klubu, w którym będzie

Zobacz do jakiego WKU rejon w ktorym jestes zameldowany nalezy i
znajdze adres tego WKU w Panoramie Firm i im wyslij pisemo.
A po za tym, i tak Ci juz do woja nie wezma ;)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-05-11 21:11:09
Autor: Tristan
Matura a WKU
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 maj 2009 21:06 (autor Rafal M publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak:
<855c41d9-eccd-4a95-8739-53cbac9819f7@s21g2000vbb.googlegroups.com>):

Zobacz do jakiego WKU rejon w ktorym jestes zameldowany nalezy

a jak to się sprawdza?

i znajdze adres tego WKU w Panoramie Firm i im wyslij pisemo.
A po za tym, i tak Ci juz do woja nie wezma ;)

No więc właśnie. Dlatego wolałbym zainteresować się tematem wspomnianego
maturzysty. Po co mam moim, skoro mój zamknięty?

--
Tristan

Data: 2009-05-11 21:47:39
Autor: Robert Tomasik
Matura a WKU
Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:gu9s93$7pe$1news.interia.pl...
[...]

To zadzwoń do najbliższego Ci WKU i zapytaj. Jak nie pod nich będziesz podlegał, to i tak będą wiedzieć, pod które WKU. Albo podaj miejscowość, w której mieszkasz, to ktoś Ci tu sprawdzi.

Data: 2009-05-11 23:18:57
Autor: poreba
Matura a WKU
Dnia Mon, 11 May 2009 21:47:39 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

Zobacz do jakiego WKU rejon w ktorym jestes zameldowany nalezy
a jak to się sprawdza?
To zadzwoń do najbliższego Ci WKU i zapytaj.

A tak BTW coś się zmieniło w tym względzie i komisja poborowa ma teraz coś
więcej wspólnego z WKU niż z wojewodą?
Ja (też identycznie, wezwanie na KP w dniu matury) załatwiłem pismem ze
szkoły, że mam maturę i stawić się nie mogę. Dawno to było ;-)

--
pozdro
poreba

Data: 2009-05-11 23:30:56
Autor: Robert Tomasik
Matura a WKU
Użytkownik "poreba" <dmicfg@polboks.pl> napisał w wiadomości news:grmjiwwkuhf2$.nlee4d4o1qde.dlg40tude.net...
[...]

WKU organizuje te komisje, więc pismo wysłane na adres WKU do komuisji zostanie doręczone. Pomysł z zaświadczeniem ze szkoły o egzaminie maturalnym dołączonym do pisma uważam za bardzo dobry.

Data: 2009-05-13 02:45:15
Autor: poreba
Matura a WKU
Dnia Mon, 11 May 2009 23:30:56 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

[...]
Wprawdzie OP pisał "maturzysta dostał wezwanie na WKU", ja na podstawie
swoich doświadczeń, nieco na wyrost założyłem, że mowa o komisji
lekarskiej, potocznie poborową zwaną, chociaż to inne ciało. Ale i  lekarską, i poborową (sprawdziłem: art. 26 ust. 2 i art. 36 ust. 1
u.o.p.o.o) powołuje wojewoda. To tak nieco OT.

--
pozdro
poreba

Data: 2009-05-13 08:45:10
Autor: Arek Margraf
Matura a WKU

[...]

Jak tego nie wiesz, to idz lepiej na tą komiesję WKU a nie na maturę - i tak nie zdasz, a w wojsku poznasz kolegów na podobnym poziomie intelektualnym.

A.

Matura a WKU