Matura a WKU

Data: 2009-05-11 13:01:00
Autor: ArturSZ
Matura a WKU
Witam
ja tak miałem, poszedłem prędzej i odpowiedziałem w trybie wojskowym - czyli bez przekleństw zrównałem z ziemią.
Tyle tylko iż było to ponad 20 lat temu i odrazu dostałem wezwanie na badania wojskowe pokrywające się terminami  z egzaminami na akademię i wsp (zdawałem wtedy na dwie uczelnie)
Idż lub wyślij papier informujący o tym do WKU, i niech się odczepią

--
ArturS
naświetlarnia drukarni PRO MEDIA Opole 442 80 11

Matura a WKU