Matura z języka polskiego do powtórki

Data: 2013-05-09 08:45:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Matura z języka polskiego do powtórki
Centralna Komisja Egzaminacyjna zgubiła klucz z odpowiedziami. Jest nie do odtworzenia.

W tym roku maturzystów czeka dodatkowy stres. Jak dowiaduje się ASZdziennik, 300 tys. uczniów musi do egzaminu z języka polskiego podejść jeszcze raz.

– Z przyczyn jeszcze niewyjaśnionych nie dysponujemy już kluczem z odpowiedziami z języka polskiego. Nauczyciele nie mają więc podstawy do oceny poszczególnych prac. Sprawa została zgłoszona na policję – czytamy na stronie Centralnej Komisji Egzaminacyjnej.

Co gorsza, jak się dowiadujemy, CKE nie jest w stanie odtworzyć odpowiedzi. – Nikt ich nie przeczytał. Arkusz był jeszcze zakodowany – ujawnia nasz informator.

Ministerstwo powołało już specjalny zespół, który w trybie pilnym przygotuje nowy zestaw pytań. MEN twierdzi, że powinien być gotowy we wrześniu.

http://tiny.pl/h8k1t

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-09 09:04:46
Autor: xantiros
Bogdan Idzikowski wrote:

Co gorsza, jak się dowiadujemy, CKE nie jest w stanie odtworzyć
odpowiedzi. – Nikt ich nie przeczytał. Arkusz był jeszcze zakodowany –
ujawnia nasz informator.

to jest najlepsze, a kto je w takim razie napisał - UFO ?

Data: 2013-05-09 09:10:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xantiros" <xantiros_wytnijto_@ymail.com> napisał w wiadomości news:kmfhqe$fig$1node1.news.atman.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Miałeś w linku, który wyjebałeś!

ubawiony

Data: 2013-05-09 00:24:09
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Matura z jêzyka polskiego do powtórki
W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:10:08 UTC+2 u¿ytkownik Bogdan Idzikowski napisa³:
U¿ytkownik "xantiros" <xantiros_wytnijto_@ymail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kmfhqe$fig$1node1.news.atman.pl...

Mia³e¶ w linku, który wyjeba³e¶!

Gdzie ty tam to widzisz:
http://aszdziennik.wordpress.com/2013/05/08/matura-z-jezyka-polskiego-do-powtorki-centralna-komisja-egzaminacyjna-zgubila-klucz-z-odpowiedziami/

ubawiony

Potwierdzam ale bal!
Jaja jak orbita Ziemi... ;)

Data: 2013-05-09 09:38:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Matura z jêzyka polskiego do powtórki

U¿ytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:fc3f7b2c-e9fc-4ceb-acd5-971835b43737googlegroups.com...
[...]

W stopce, kolego, w stopce: "(c) ASZdziennik 2011-2013. Wszystkie cytaty i wydarzenia zosta³y zmy¶lone"

Gratulujê autorom zdrowego poczucia humoru!

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z go³êbiem. Niewa¿ne, jak dobrze grasz, go³±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicê i bêdzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-09 11:09:52
Autor: xantiros
Matura z j�zyka polskiego do powt�rki
Bogdan Idzikowski wrote:

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:10:08 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski
napisał:
[...]

wydarzenia zostały zmyślone"

GratulujÄ™ autorom zdrowego poczucia humoru!

ubawiony

:D dałem się wkręcić :D ale nie chce mi się czytać zawsze całego arta jak jest podawany link do niego, ograniczam się przeważnie do tego co jest w poscie :D

Matura z języka polskiego do powtórki