Matusiak i Cracovia

Data: 2011-01-23 16:13:06
Autor: UGI
Matusiak i Cracovia
PB <batoczir@gmail.com> napisał(a):
he he, tak w kontek¶cie rozmowy o Drumlaku - czemu tak się z nim
spierali, trza było podpisać za niego i spoko :) :)

Ostatnio była mowa o Peszce w kontek¶cie 'klasy' rozstania się z piłkarzami.
Tu kolejny dowód, że polskimi klubami dowodz± idioci, niewychowani idioci. --

Data: 2011-01-23 19:12:58
Autor: Tomek Kańka
Matusiak i Cracovia
UGI <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a)
PB <batoczir@gmail.com> napisał(a):
he he, tak w kontekście rozmowy o Drumlaku - czemu tak się z nim
spierali, trza było podpisać za niego i spoko :) :)

Ostatnio była mowa o Peszce w kontekście 'klasy' rozstania się z piłkarzami.
Tu kolejny dowĂłd, ĹĽe polskimi klubami dowodzÄ… idioci, niewychowani idioci.

A może tylko takich udają, żeby być skutecznymi w zarządzaniu bandą
rozpuszczonych piłkarzyków, którzy uważają się za gwiazdy.

--
Tomek

Data: 2011-01-24 10:13:06
Autor: Przemek Budzyński
Matusiak i Cracovia
W dniu 2011-01-23 20:12, Tomek Kańka pisze:

A może tylko takich udają, żeby być skutecznymi w zarządzaniu bandą
rozpuszczonych piłkarzyków, którzy uważają się za gwiazdy.

jeśli ktoś podpisuje niewłaściwie skonstruowany kontrakt z rozpuszczonym piłkarzykiem, to jest durniem, któremu nie pozwoliłbym wyprowadzić psa na spacer, a co dopiero zarządzać milionami w klubie.

A to, że ktoś jest rozpuszczonym piłkarzykiem, nie zwalnia jego pracodawcy z przestrzegania prawa i podpisanej przez siebie umowy.

Można było podpisać z Matusiakiem kontrakt na zasadzie niskiej pensji, dużych wejściówek i dużych premii za bramki i asysty?

Można było.

Podpisano takowy?
Nie. Podpisano inny, co było błędem.

Bierze się odpowiedzialność za ten błąd? Nie, usiłuje się ją przerzucić na Matusiaka.

GĂłwnozjadztwo i tyle.

Data: 2011-01-24 10:15:49
Autor: Cavallino
Matusiak i Cracovia
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihjfpm$5k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dokładnie.
I to samo dotyczy sprawy Peszki - cała wina leży po stronie zarządu Lecha, a jego nerwowe reakcje tylko to jasno dowodzą.

Data: 2011-01-24 11:46:00
Autor: Mane
Matusiak i Cracovia
W dniu 2011-01-24 10:13, Przemek Budzyński pisze:

je¶li kto¶ podpisuje niewła¶ciwie skonstruowany kontrakt z rozpuszczonym
piłkarzykiem, to jest durniem, któremu nie pozwoliłbym wyprowadzić psa
na spacer, a co dopiero zarz±dzać milionami w klubie.

A to, że kto¶ jest rozpuszczonym piłkarzykiem, nie zwalnia jego
pracodawcy z przestrzegania prawa i podpisanej przez siebie umowy.

Można było podpisać z Matusiakiem kontrakt na zasadzie niskiej pensji,
dużych wej¶ciówek i dużych premii za bramki i asysty?

Można było.

Nie można było, ani Matusiak, ani Peszko (z postu niżej) nie podpisali by takiej umowy, nie czarujmy się, maja menadżerów, którzy dobrze wiedza jak doić piłkarzy i kluby.

Data: 2011-01-24 12:19:40
Autor: Cavallino
Matusiak i Cracovia
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihjlkc$7ri$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale i Matusiak i Peszko (gdy przychodził do Lecha) to nie były supergwiazdy, które mog± stawiać warunki.
Te transfery największ± szans± były wła¶nie dla nich.
Peszko wykorzystał j± w 100%, Matusiak nie, choć na pocz±tku wydawało się, że Lenczyk go pozbiera.

Data: 2011-01-24 18:12:55
Autor: Fidelio
Matusiak i Cracovia
Ale i Matusiak i Peszko (gdy przychodził do Lecha) to nie były supergwiazdy, które mog± stawiać warunki.

Eeee tam, zawsze się znajd± jacy¶ Grecy (tak jak teraz), albo menago, który odda grajka w turecki jasyr.

Data: 2011-01-24 18:19:20
Autor: Cavallino
Matusiak i Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:ihkbup$vjp$1news.onet.pl...
Ale i Matusiak i Peszko (gdy przychodził do Lecha) to nie były supergwiazdy, które mog± stawiać warunki.

Eeee tam, zawsze się znajd± jacy¶ Grecy (tak jak teraz), albo menago, który odda grajka w turecki jasyr.

Niechby go oddał wprost z Wisły.
Ciekawe czy dzisiaj byłby w tym samym miejscu w którym jest.
BTW: Już Murawski się przekonał, że kasa to jednak nie wszystko.
I zapewne ma ¶wiadomo¶ć, że w ten sposób karierze swojej nie pomógł.
Zm±drzał po dwóch latach, lepiej póĽno niż wcale.

Data: 2011-01-25 12:52:34
Autor: Roberto
Matusiak i Cracovia
On 24 Sty, 18:19, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
U ytkownik "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> napisa w wiadomo cinews:ihkbup$vjp$1news.onet.pl...

> Eeee tam, zawsze si znajd jacy Grecy (tak jak teraz), albo menago,
> kt ry odda grajka w turecki jasyr.

Niechby go odda wprost z Wis y.
Ciekawe czy dzisiaj by by w tym samym miejscu w kt rym jest.
BTW: Ju Murawski si przekona , e kasa to jednak nie wszystko.
I zapewne ma wiadomo , e w ten spos b karierze swojej nie pom g .
Zm drza po dw ch latach, lepiej p no ni wcale.

Potem powie w wywiadze, że byłem za słaby...

Data: 2011-01-24 18:08:13
Autor: Przemek Budzyński
Matusiak i Cracovia
W dniu 2011-01-24 11:46, Mane pisze:
[...]

o Peszce się nie wypowiadam, ale pardon - po ch.....było w takim razie W OGÓLE podpisywać JAKˇKOLWIEK umowę z Matusiakiem który od kilku sezonów gra koszmarny piach?

Matusiak i Cracovia