Maty na balkon

Data: 2010-08-08 22:50:15
Autor: Negatyw
Maty na balkon
Witam
Myślę o zabudowie balustrady balkonu/tarasu matą.
Na allegro jest tego sporo:
http://allegro.pl/listing.php/showcat?id=47487&change_view=1&order=p

Oczywiście ceny w marketach (po pobieżnej analizie) wyższe.

Wyodrębniłem następujący materiał budulcowy takich mat:
- wilkinowa
- trzcinowa
- brzozowa
- bambusowa

Zależy mi na trwałości oraz na jak największej gęstości (chodzi rzecz jasna o intymność).

Proszę PRAKTYKÓW o porady.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-08-08 22:54:01
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Sun, 8 Aug 2010 22:50:15 +0200, Negatyw napisał(a):

Myślę o zabudowie balustrady balkonu/tarasu matą.

A to wtedy w ogóle będzie jeszcze taras/balkon, czy buda jakaś, czy barak?
Nie lepiej obsadzić czymś gęstym i zielonym, mniej lub bardziej trwałym,
może pnącym albo iglastym, co zachowa otwarty na przestrzeń charakter
tarasu i jednocześnie go osłoni?

Data: 2010-08-08 23:04:40
Autor: Jan Werbiński
Maty na balkon
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1gdd23ara9mkd$.l6kxt1crwzni$.dlg40tude.net...
[...]

Np palmy kokosowe

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-08 23:17:14
Autor: Negatyw
Maty na balkon

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1gdd23ara9mkd$.l6kxt1crwzni$.dlg@40tude.net...

A to wtedy w ogóle będzie jeszcze taras/balkon

Jutro zapodam fotkę sytuacyjną i będzie łatwiej skojarzyć :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-08-09 00:01:12
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Sun, 8 Aug 2010 23:17:14 +0200, Negatyw napisał(a):

[...]

Pozdrawiam

Poproszę, bo ja jadąc np po zakupy zawsze mijam taki jeden dom, gdzie
piękny taras obudowano jakimiś plecionkami z wikliny czy juty - łojeżu.
Wygląda to teraz na zagrodę dla kóz Robinsona Cruzoe albo szopę...

Data: 2010-08-09 00:12:41
Autor: Panslavista
Maty na balkon
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:vdo30y5vodav.1a2vfgvfplrp8.dlg40tude.net...
[...]

Z rogoży - będzie jeszcze bardziej mojżeszowo.

Data: 2010-08-11 23:42:37
Autor: Negatyw
Maty na balkon

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:vdo30y5vodav.1a2vfgvfplrp8.dlg@40tude.net...

Poproszę, bo ja jadąc np po zakupy zawsze mijam taki jeden dom, gdzie
piękny taras

DOM. Ja natomiast mieszkam w bloku z dużym balkono-tarasem. I mam głęboko w dupie jak kto to będzie widział. Liczy się polepszenie klimatu intymności dla mieszkańców.
Decyzję co do wyboru już podjąłem - maty wilkinowe.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)gmail.com
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-08-09 08:41:08
Autor: Boombastic
Maty na balkon

[...]

Tak, tak, zabudowa o wysokości 1 m od razu zrobi z niego budę czy barak. Jak zwykle masz jakieś dziwne przemyślenia zupełnie nie na temat.

A wracając do wątku to ja osobiście byłem bardzo sceptyczny co do stosowania takich mat, ale jakieś 2 miesiące temu żona postawiła na swoim i kupiła wilkinę. Jej wysokość akurat idealnie wpasowała się w stalową konstrukcję osłonową balkonu poniżej poręczy, więc nie wygląda to głupio, a końcowy efekt zaskoczył mnie pozytywnie. Nie zaciemniło, a daje troche intymności.

Data: 2010-08-09 15:16:27
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Mon, 9 Aug 2010 08:41:08 +0200, Boombastic napisał(a):

Tak, tak, zabudowa o wysokości 1 m od razu zrobi z niego budę czy barak.

Na pewno zagrodę dla kóz.

Data: 2010-08-09 16:20:23
Autor: Panslavista
Maty na balkon

"Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> wrote in message news:4c600d0e$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I kapłona, aby z dołu nie było widać braku.

Data: 2010-08-09 21:11:53
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Mon, 9 Aug 2010 16:12:15 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

[...]

Dla kur robi się wolierę - nawet domowe kury mogą wzlatać :-)

Data: 2010-08-09 19:15:59
Autor: Boombastic
Maty na balkon

[...]

Ale tylko w okolicach Milanówka i Pruszkowa.

Data: 2010-08-09 21:15:55
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Mon, 9 Aug 2010 19:15:59 +0200, Boombastic napisał(a):

[...]

U nas też widuję. Napatrzyłam się tej pseudowiejskiej "estetyki" na
balkonach i tarasach miejskich i podmiejskich, aż zęby bolą.

Data: 2010-08-09 21:41:21
Autor: Boombastic
Maty na balkon
U nas też widuję. Napatrzyłam się tej pseudowiejskiej "estetyki" na
balkonach i tarasach miejskich i podmiejskich, aż zęby bolą.

Nie zrozumiałaś aluzji. Kim ty jesteś by wydawać takie kategoryczne opinie? I kogo obchodzi twoja opinia?

Data: 2010-08-09 21:48:38
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Mon, 9 Aug 2010 21:41:21 +0200, Boombastic napisał(a):

[...]

To nie jest MOJA opinia. Znasz przysłowie "pasuje jak kwiatek do kożucha"?

Data: 2010-08-09 21:52:31
Autor: Boombastic
Maty na balkon
To nie jest MOJA opinia. Znasz przysłowie "pasuje jak kwiatek do kożucha"?

A czyja? Jeśli posiłkujesz się opiniami innych to powinnaś podać źródło i autora opinii.

Data: 2010-08-09 21:59:02
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Mon, 9 Aug 2010 21:52:31 +0200, Boombastic napisał(a):

To nie jest MOJA opinia. Znasz przysłowie "pasuje jak kwiatek do kożucha"?

A czyja? Jeśli posiłkujesz się opiniami innych to powinnaś podać źródło i autora opinii.

Źródło nazywa się "Dobry gust", a autorem opinii jest Estetyka.
Mówią zgodnie, że jeśli plecionki, to w estetyce rustykalnej i takimże
otoczeniu.

Data: 2010-08-09 22:07:08
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Mon, 9 Aug 2010 21:59:02 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

....a plecionki na miejskich tarasach i balkonach wzięły się stąd (i
upowszechniły), że do miast ściągnięto w wiadomych czasach tysiące ludzi ze
wsi, obiecujac im mieszkania i lepsze życie, a teraz te wiejskie korzenie
wyją nostalgicznie w potomkach tych ludzi, którzy to potomkowie dziś już
uważają się za absolutnie "czystych genetycznie mieszczan, generując nową
"estetykę" miejskowiejską, czyli żadną, łączącą w sobie akcenty wiejskie z
miejskimi pasujące jak wół do karety i jak kwiatek do kożucha. Tak więc
stąd właśnie mamy malwy (same w sobie wszak urocze) pod balkonami, ale i
potworkowate plecionki na tychże balkonach tudzież inne "cudowności" A jest
to już tak powszechne, że zatraciło w oczach mieszkańców miast (bo nie
powiem, że mieszczan) znamiona kiczu i dysharmonii.

Data: 2010-08-09 22:11:15
Autor: Boombastic
Maty na balkon
[...]

Nie dość że wstydzisz się własnego zdania to jeszcze wstydzisz się swojego pochodzenia. Jesteś żałosna.

Data: 2010-08-09 22:08:28
Autor: Boombastic
Maty na balkon

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:10zlofyiezu7f$.ttfu1c5bd3sg$.dlg40tude.net...
[...]

Acha, nie masz pojęcia i klepiesz swoją opinię której się wstydzisz zasłaniając się jakimś tam dobrym gustem którego nikt na oczy nie widział.

Data: 2010-08-09 22:09:34
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Mon, 9 Aug 2010 22:08:28 +0200, Boombastic napisał(a):

[...]

Dobry gust się ma albo nie ma. Kto go nie ma, to i nie zobaczy.

Data: 2010-08-09 22:16:52
Autor: AW
Maty na balkon
W dniu 2010-08-09 22:09, Ikselka pisze:

Acha, nie masz pojęcia i klepiesz swoją opinię której się wstydzisz
zasłaniając się jakimś tam dobrym gustem którego nikt na oczy nie widział.

Dobry gust się ma albo nie ma. Kto go nie ma, to i nie zobaczy.

A jak on wygląda? Ten dobry gust.

--
AW

Data: 2010-08-09 22:20:38
Autor: Jan Werbiński
Maty na balkon
Użytkownik "AW" <spam_away@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i3pnnj$2u4$2news.onet.pl...
[...]

Balkon z plecionką, a na nim dłubiąca w nosie baba z wielką dupą. Nikt z sąsiadów nie ma pojęcia, że jest to trzęsąca usenetem ONA.

Data: 2010-08-09 22:24:35
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Mon, 9 Aug 2010 22:20:38 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

[...]

Jesteś prezesem Miejskiego Lobby Plecionek Balkonowych?

Data: 2010-08-09 22:33:56
Autor: AW
Maty na balkon
W dniu 2010-08-09 22:24, Ikselka pisze:
[...]

Nie, nooo... XL-ka, myślałem że stać cie na więcej. Taki *lekki* docinek? Spodziewałem się czegoś o większym *ciężarze* gatunkowym ;-)

--
AW

Data: 2010-08-09 22:25:38
Autor: AW
Maty na balkon
W dniu 2010-08-09 22:20, Jan Werbiński pisze:

A jak on wygląda? Ten dobry gust.

Balkon z plecionką, a na nim dłubiąca w nosie
baba z wielką dupą. Nikt z sąsiadów nie ma
pojęcia, że jest to trzęsąca usenetem ONA.

Bez przesady, trząść to ona może co najwyżej zadem.

AW

Data: 2010-08-09 15:17:10
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Mon, 09 Aug 2010 09:25:31 +0200, Theli napisał(a):

Dokładnie - mieszkałam w miejscu, gdzie takie wiklinowe maty max 1m wysokości miała pewnie z połowa balkonów

Bezguście - wiklina plus miejska zabudowa... Kicz.

Data: 2010-08-09 20:07:10
Autor: AW
Maty na balkon
W dniu 2010-08-09 15:17, Ikselka pisze:
Dnia Mon, 09 Aug 2010 09:25:31 +0200, Theli napisał(a):

Dokładnie - mieszkałam w miejscu, gdzie takie wiklinowe maty max 1m
wysokości miała pewnie z połowa balkonów

Bezguście - wiklina plus miejska zabudowa... Kicz.

A ty jak zwykle pieprzysz bez sensu, wiejska wyrocznio.
Lepiej weź się za fitness.

--
AW

Data: 2010-08-09 20:19:40
Autor: Jan Werbiński
Maty na balkon
Użytkownik "AW" <spam_away@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i3pg4c$c40$1news.onet.pl...
[...]

Po co sobie ma kobita chatę zdemolować robiąc np skłony?

Data: 2010-08-09 20:24:25
Autor: AW
Maty na balkon
napisał(a):

[...]

Ciii, zaraz odezwie się Pansravista i przypuści na ciebie internetowy atak ;-)

AW

Data: 2010-08-09 20:49:18
Autor: Jan Werbiński
Maty na balkon
napisał(a):

[...]

Teraz pora tuczenia.
Najpewniej bekając żre salceson albo chłepce skisłą zupę.

Data: 2010-08-09 21:17:48
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Mon, 09 Aug 2010 20:07:10 +0200, AW napisał(a):

[...]

Widzę, że Mieszczańskie Lobby Wiklinowych Plecionek Balkonowych się ruszyło
:-)
O mój fitness się nie martw.

Data: 2010-08-09 21:26:43
Autor: AW
Maty na balkon
W dniu 2010-08-09 21:17, Ikselka pisze:
[...]

Nie odróżniasz plecionki od maty wiejska wyrocznio?

O mój fitness się nie martw.

No tak, co byś nie robiła nie ma efektu. Pewno dlatego, że tyłek za długo przed monitorem sadzasz.

--
AW

Data: 2010-08-09 21:41:20
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Mon, 09 Aug 2010 21:26:43 +0200, AW napisał(a):

[...]

A co, plecionka zbyt swojsko Ci zabrzmiała?
;-PPP

O mój fitness się nie martw.

No tak, co byś nie robiła nie ma efektu. Pewno dlatego, że tyłek za długo przed monitorem sadzasz.

Nie muszę uważać na linię, ćwoku - ważę tyle, ile powinnam i ani deka
mniej, ani więcej. Mam czas, powód i sposobność siedzieć ile chcę :-)

Data: 2010-08-09 22:15:13
Autor: AW
Maty na balkon
W dniu 2010-08-09 21:41, Ikselka pisze:

[...]

Jaasne. Tyle ile powinnaś hły, hły, hły... lepiej przyznaj się, że ci się balkonik połamał pączusiu.

--
AW

Data: 2010-08-10 10:43:02
Autor: na102
Maty na balkon

Użytkownik "AW" <spam_away@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i3pnkg$2u4$1news.onet.pl...
[...]

Pomijając sprawę tematu i gustów, to jesteś chamem a braku kultury nic tutaj nie tłumaczy, wiec wiesz gdzie u mnie zaczną lądować twe posty  ;)

Data: 2010-08-10 12:30:39
Autor: AW
Maty na balkon
W dniu 2010-08-10 10:43, na102 pisze:
[...]

Pomijając wiele spraw, to nie rozśmieszaj mnie.
EOT

--
AW

Data: 2010-08-10 14:55:22
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Tue, 10 Aug 2010 12:30:39 +0200, AW napisał(a):

[...]

Rozśmieszyć chama. Dobry tytuł na farsę.

Data: 2010-08-10 18:56:52
Autor: Jan Werbiński
Maty na balkon
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1bhq8xlo3zamo.17jansykq3iao.dlg40tude.net...
[...]

Ile ważysz? Ile to jest odpowiednio?

Data: 2010-08-11 10:30:17
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Tue, 10 Aug 2010 18:56:52 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

(...)
Rozśmieszyć chama. Dobry tytuł na farsę.

Ile ważysz? Ile to jest odpowiednio?

62kg/164cm. Waga lekko poniżej tej idealnej - powinnam ważyć przynajmniej
64 kg. Rozśmieszyłeś się już dostatecznie, ...?

Data: 2010-08-11 10:57:54
Autor: Jan Werbiński
Maty na balkon
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:eqbew0p6al2g$.f0rpdgcpti85$.dlg40tude.net...
[...]

Tak myślałem, że jesteś pączusiem.

To ile powinnaś ważyć, a to co czytasz w kolorowych czasopismach kobiecych wspierających psychicznie kobiety otyłe, to dwie zupełnie różne sprawy.

Data: 2010-08-11 11:37:54
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Wed, 11 Aug 2010 10:57:54 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

[...]

O, może wesprzesz mnie tytuałmi owych czasopism - żona czyta?

Data: 2010-08-09 15:17:54
Autor: Ikselka
Maty na balkon
Dnia Mon, 09 Aug 2010 09:25:31 +0200, Theli napisał(a):

I gdzie ona widziała wiklinowe baraki?

Wiklinowe czy z innych patyków - w Chinach i Wietnamie.

Maty na balkon