Mauritius

Data: 2010-12-22 10:23:34
Autor: kz
Mauritius
Czy warto brać ze sobą klamoty nurkowe na Mauritius (płn-zach. wybrzeże) ?
Proszę poradźcie czy warto nastawiać się tam na nurkowanie oraz ew. o info nt.
miejsc nurkowych i namiary na sprawdzone centra nurkowe.
pozdrawiam kz

Data: 2010-12-29 21:04:25
Autor: sowa
Mauritius
Użytkownik "kz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iesjj6$om6$1@inews.gazeta.pl...

Czy warto brać ze sobą klamoty nurkowe na Mauritius (płn-zach. wybrzeże) ?
Proszę poradźcie czy warto nastawiać się tam na nurkowanie oraz ew. o info nt.
miejsc nurkowych i namiary na sprawdzone centra nurkowe.

sie ma...
wszelkie klamoty mozesz wypozyczyc na miejscu...
kazdy wiekszy resort..
a na pn-zach masz rodaka w bazie:):  http://www.wojtekdiving.com/...
osobiscie malo nuralem - skupilismy sie na zwiedzaniu wyspy ;]
gdzies w sieci jest moja relacja (chyba na pl.rec.turystyka.tramping:)
pzdrw

Data: 2011-01-14 08:30:53
Autor: Kazimierz Zielinski
Mauritius
Dzięki.
Właśnie wróciłem i potwierdzam, że warto tam zanurkować.
Nurkowałem w Trou aux Biches. Rafa odradza się po obumarciu (El Nino ?).
Dużo ryb i duże osobniki. Niesamowite uczucie płynąć w środku ławicy
kolorowych rybek. Temp. wody na 25m 27st. Widoczność do 40m.
Bardzo przyjemnie. Polecam.
kz

--

Mauritius