Mavic Crossride

Data: 2009-03-25 21:08:20
Autor: Wlochaty
Mavic Crossride
Witam

Warto kupic takie kolka za 650zl? Jezdze XC, raczej turystycznie: Jura, Gorce no i z musu troche miasta.
Mialem spora przerwe, a kiedys ten sprzet kosztowac 2x wiecej, wiec teraz kusi ;]
Dostane jakie lepsze nowe kolka za ta kase?

Wlochaty

Data: 2009-03-25 21:41:00
Autor: Heming
Mavic Crossride
Wlochaty pisze:
[...]

Niedawno za 690zł kupiłem Mavic Crossland, czyli kolka o klase lepsze.

Data: 2009-03-25 21:45:31
Autor: Wlochaty
Mavic Crossride
Sklep ? Jakies namiary?

W.

Data: 2009-03-25 21:51:35
Autor: Heming
Mavic Crossride
Data: 2009-03-25 21:54:05
Autor: Heming
Mavic Crossride
Data: 2009-03-25 23:09:05
Autor: Brkzzz
Mavic Crossride
On 25 Mar, 21:51, Heming <nos...@nospam.pl> wrote:
Wlochaty pisze:

> Sklep ? Jakies namiary?

Prosze:http://www.twomark.pl/index.php?s=produkt&id_prod=24773&id_kat=1408&i...

Bueheh, na zdjęciu są Crossride'y właśnie ;)

Data: 2009-03-26 11:50:17
Autor: urwis
Mavic Crossride
Wlochaty pisze:
[...]

Miałem ten dylemat rok temu (wtedy czarne CR na 6 srub kosztowały 530+poczta). Jest jednak pewien element który skłonił mnie do zamówienia klasycznych kół w sklepie. SERWIS
Nie możliwości kupienia np. szprych mavic i samodzielnego naprawienia koła po jakimś wypadku powiedzmy. Jedyna opcja to autoryzowany serwis - bo tylko taki ma dostęp do części zamiennych.

Chyba że nie zamierzasz ich zepsuć :-)

Z takiego założenia wyszedł mój kolega, i od dwóch lat mu sie to udaje.
Jedyna konieczna ingerencja w te koła to smarowanie sprzęgła co 1kkm.

//urwis//

Mavic Crossride