Max. proc. na ATC-6220

Data: 2009-10-23 10:12:22
Autor: ads aSD
Max. proc. na ATC-6220
Mam stary komputer z płytą atrenda ATC-6220 (wresja BIOS na MAX dostępna w
sieci, ale nie wygooglowałem nic o max prockach max. 700). Jaki procesor
Pentium III udało wam się w niej osadzić (max MHz) i napięcie min???? Chcę
złożyć sobie tuner satelitarny ):(hihihi) i karta sat wymaga min 800MHzPIII,
ale im więcej tym lepiej :))

Data: 2009-10-25 21:05:59
Autor: Grzegorz S
Max. proc. na ATC-6220
ads aSD <glus1.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:
[...]

chyba taniej Ci będzie kupić nowszy procek wraz z płytą niż dopasowywać do tego czegoś
maks procek:)

--
gs

Max. proc. na ATC-6220