Mayrhofen [relacja, dlugie]

Data: 2009-02-23 15:01:02
Autor: Jarek Spirydowicz
Mayrhofen [relacja, dlugie]
In article <29d254c1-13c1-40e2-a832-c74afdd4e47f@t13g2000yqc.googlegroups.com>,
 blackone <blackone@poczta.onet.pl> wrote:

Rano odwiedzamy Ahorn i ...stwierdzamy, ze jedyne co tu
fajne dla nas, to trasa zjazdowa do dolnej stacji koljeki linowej.

Nie napisałem Ci, że na Ahorn szkoda czasu??? Mea culpa... :(

--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.

Data: 2009-02-23 06:17:35
Autor: blackone
Mayrhofen [relacja, dlugie]
On 23 Feb, 15:01, Jarek Spirydowicz <jar...@kurier.szczecin.pl> wrote:
In article
<29d254c1-13c1-40e2-a832-c74afdd4e...@t13g2000yqc.googlegroups.com>,

 blackone <black...@poczta.onet.pl> wrote:
> Rano odwiedzamy Ahorn i ...stwierdzamy, ze jedyne co tu
> fajne dla nas, to trasa zjazdowa do dolnej stacji koljeki linowej.

Nie napisałem Ci, że na Ahorn szkoda czasu??? Mea culpa... :(

Dlugo na Ahorn nie bylismy - chcielismy znalezc cos uzytkowalnego w
czasie zlej widocznosci, ale oprocz tej 1 trasy, to nic sie nie
nadalo: za gesty las na wycieczki pozatrasowe, a ponadto teren obok
tras bardziej nadajacy sie dla ptakow niz narciarzy. W kazdym razie
czekolada z rumem w iglo na Ahorn byla dobra:-)
Penken okazal sie byc idealnym miejscem na zla widocznosc i duze opady
sniegu.

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-02-24 01:11:23
Autor: Chris
Mayrhofen [relacja, dlugie]
Dnia Mon, 23 Feb 2009 06:17:35 -0800 (PST), blackone napisał(a):

Penken okazal sie byc idealnym miejscem na zla widocznosc i duze opady
sniegu.

Minusem Zillertal jest właśnie często tam występująca brzydka pogoda.
Pewnym wyjściem jest sprawdzenie na kamerkach internetowych, jaka w
danym dniu pogoda panuje na poszczególnych stokach. Czasami zdarza się
tak, że na Penken jest mgła, a na szczycie Hintertuxer Gletscher jest
piękna pogoda. Ale czasem bywa i na odwrót ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-02-25 13:11:21
Autor: Jarek Spirydowicz
Mayrhofen [relacja, dlugie]
In article <gnvele$irj$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> [...]

tak, że na Penken jest mgła, a na szczycie Hintertuxer Gletscher jest
piękna pogoda. Ale czasem bywa i na odwrót ;)

A bywa i tak, że w górnej części trasy jest piękne słoneczko, a w dolnej mgła taka, że czuby nart ledwo widać :)