Mayrhofen [relacja, dlugie]

Data: 2009-02-23 15:28:24
Autor: TOMI
Mayrhofen [relacja, dlugie]

Uzytkownik "blackone" <blackone@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:29d254c1-13c1-40e2-a832-c74afdd4e47ft13g2000yqc.googlegroups.com...
Witam:-)
Dzis w nocy wrocilismy z urlopu w Mayrhofen Zillertal w Austrii.

Czy mozesz cos napisac o kosztach pobytu: ile kosztuje karnet, wyzywienie, kwatera itp. tak ogolnikowo byle ceny byly.
Przymierzam sie wyperswadowac kolegom wyjazd na Slowacje kosztem Austrii.
Walory turystyczno narciarskie Austrii znam, gorzej z aktualnymi cenami.

Pozdrawiam

TOMI

Data: 2009-02-24 00:32:21
Autor: blackone
Mayrhofen [relacja, dlugie]
On 23 Feb, 15:28, "TOMI" <we...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "blackone" <black...@poczta.onet.pl> napisal w wiadomoscinews:29d254c1-13c1-40e2-a832-c74afdd4e47ft13g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]

Walory turystyczno narciarskie Austrii znam, gorzej z aktualnymi cenami.

Karnet:
209 EUR - 7 dni osoba dorosla

Nocleg:
32Euro/noc/osoba w pokoju 2-os. pensjonat w centrum, tuz przy stacji
kolejki i przystanku skibusow we wszystkich mozliwych kierunkach.
http://www.landhausmatthias.com/en_start.htm
To jest cena ze sniadaniem - duzym:-)

jedzenie:
picie, obiad na stoku + obiad wieczorem w restauracji w Mayrhofen =
okolo 100 Euro/dzien za 2 osoby.
Do jakiej restauracji by nie pojsc, wszedzie takie same jedzenie:
pepper steak, wiener snitzel, spagetti i pizza.

pozdrawiam
Gosia

Data: 2009-02-25 13:16:21
Autor: Jarek Spirydowicz
Mayrhofen [relacja, dlugie]
In article <d86d1dfb-9c97-4b48-8e65-fb6d71bf5c58@41g2000yqf.googlegroups.com>,
 blackone <blackone@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Do jakiej restauracji by nie pojsc, wszedzie takie same jedzenie:
pepper steak, wiener snitzel, spagetti i pizza.

Jeśli zaś kogoś interesuje wersja niskobudżetowa, to noclegi w apartamentach z własną kuchnią w cenie poniżej 20 euro za dobę od osoby znajdzie bez większego kłopotu. Aha - karnet na 7 dni dla dziecka do 12 lat kosztuje 99 euro. Dla nastolatków też są spore zniżki.
No i oczywiście można sobie wybrać tańszy region. Mój sąsiad zdecydował się na ofertę z www.snowtrex.pl, za 7 noclegów plus pięciodniowy karnet płacił niecałe 900 zł od osoby. Warunki chwalił.

--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.

Data: 2009-02-25 05:09:51
Autor: blackone
Mayrhofen [relacja, dlugie]
On 25 Feb, 13:16, Jarek Spirydowicz <jar...@kurier.szczecin.pl> wrote:

Jeśli zaś kogoś interesuje wersja niskobudżetowa, to noclegi w
apartamentach z własną kuchnią w cenie poniżej 20 euro za dobę od osoby
znajdzie bez większego kłopotu.

Owszem, ale znacznie dalej od wyciagow i centrum Mayrhofen, i na pewno
nie w pokoju 2-osobowym, tylko mieszkaniu dla kilku/kilkunastu osob.
Na szczescie miejscowosci do wyboru tam nie brakuje - kazdy cos dla
siebie znajdzie:-)
Ceny noclegow spadaja wraz z powiekszajaca sie odlegloscia od wyciagow/
centrum oraz oczywiscie sa znacznie nizsze w okresach, gdy szansa
jezdzenia po dobrym sniegu jest znacznie mniejsza: czyli
koniec&poczatek sezonu.

pozdrawiam
Gosia

Data: 2009-02-25 14:30:11
Autor: Jarek Spirydowicz
Mayrhofen [relacja, dlugie]
In article <44b6c580-5eba-46ae-87d1-874792ac58d4@a39g2000yqc.googlegroups.com>,
> [...]

Owszem, ale znacznie dalej od wyciagow i centrum Mayrhofen, i na pewno
nie w pokoju 2-osobowym, tylko mieszkaniu dla kilku/kilkunastu osob.

http://pl.zillertalinfo.eu/oferta_specjalna/41/122/329/index.html
Tak na szybko. Fakt, poniżej 20 euro to nie jest - po odjęciu ceny karnetu wychodzi trochę powyżej 21. Ale ta dolna stacja kolejki o rzut beretem... ;)

Na szczescie miejscowosci do wyboru tam nie brakuje - kazdy cos dla
siebie znajdzie:-)

Otóż to :)

[...]

Jest jeszcze okres poświątecznosylwestrowy, a przed głównym sezonem. Też w większości przypadków ceny niższe.

Data: 2009-02-25 05:38:00
Autor: blackone
Mayrhofen [relacja, dlugie]
On 25 Feb, 14:30, Jarek Spirydowicz <jar...@kurier.szczecin.pl> wrote:

[...]

taaaak, nie dosc, ze bez sniadania, to jeszcze w terminie gdzie na
normalny snieg trudno liczyc - to jest w terminie: 18.04 do
25.04.2009. A do lodowca Hintertux daleko ze Schwendau, hehe;-)

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-02-26 12:02:45
Autor: Kuba Radlinski
Mayrhofen [relacja, dlugie]
> to jeszcze w terminie gdzie na
normalny snieg trudno liczyc - to jest w terminie: 18.04 do
25.04.2009. A do lodowca Hintertux daleko ze Schwendau, hehe;-)

Jeden z lepszych terminów do zjeżdżania gdzieś wyżej w Alpach....

Kuba

Data: 2009-02-26 03:14:41
Autor: blackone
Mayrhofen [relacja, dlugie]
On 26 Feb, 12:02, Kuba Radlinski <kuba.radlin...@gmail.com> wrote:
> [...]

> 25.04.2009. A do lodowca Hintertux daleko ze Schwendau, hehe;-)

Jeden z lepszych terminów do zjeżdżania gdzieś wyżej w Alpach.....

Jak dla mnie bardzo dobry termin do skiturowania/jezdzenia po
wiosennym sniegu w sloneczku i pod blekitnym niebem;-)
Tylko, ze najblizsze okolice Schwendau-Hippach (gory: Horberg i
Penken) to nie jest "wyzej w Alpach".

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-02-26 15:11:21
Autor: Jarek Spirydowicz
Mayrhofen [relacja, dlugie]
In article <69821c6a-dd82-4918-a2f3-8b57b5ffe385@v19g2000yqn.googlegroups.com>,
> [...]

taaaak, nie dosc, ze bez sniadania, to jeszcze w terminie gdzie na
normalny snieg trudno liczyc - to jest w terminie: 18.04 do
Bo wcześniejsze zajęte. A pokoje ze śniadaniem to są dla bogatych rozpieszczonych Norwegów ;)

A do lodowca Hintertux daleko ze Schwendau, hehe;-)

No, spod dworca w Mayrhofen to dużo bliżej. Będzie ze 3 kilometry płaskiego (znaczy - jeszcze nie serpentynami pod górę) z jakichś 20 :D

Data: 2009-02-26 06:23:41
Autor: blackone
Mayrhofen [relacja, dlugie]
On 26 Feb, 15:11, Jarek Spirydowicz <jar...@kurier.szczecin.pl> wrote:

> taaaak, nie dosc, ze bez sniadania, to jeszcze w terminie gdzie na
> normalny snieg trudno liczyc - to jest w terminie: 18.04 do
> 25.04.2009.

Bo wcześniejsze zajęte.

....i wiecej kosztowalo;-)

A pokoje ze śniadaniem to są dla bogatych
rozpieszczonych Norwegów ;)

Hihi, raczej dla GLODNYCH:-DDD

> A do lodowca Hintertux daleko ze Schwendau, hehe;-)

No, spod dworca w Mayrhofen to dużo bliżej. Będzie ze 3 kilometry
płaskiego (znaczy - jeszcze nie serpentynami pod górę) z jakichś 20 :D

Jak ktos chce codziennie jezdzic na Tuxie, to nie wybiera dobrowolnie
miejsca zamieszkania oddalonego o 50minut jazdy skibusem.
Mysmy nie zakladali jazdy codziennie na Hintertux, tylko na Penken: 10
minut z buta od gondoli do dworca badz 2-3 minuty skibusem. widze
znaczaca roznice w odleglosci do wyciagow;-)

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-03-02 14:47:38
Autor: Jarek Spirydowicz
Mayrhofen [relacja, dlugie]
In article <86e9b071-2e11-44bf-b5ac-b1c60817ebe5@13g2000yql.googlegroups.com>,
 blackone <blackone@poczta.onet.pl> wrote:

> Bo wcześniejsze zajęte.

...i wiecej kosztowalo;-)

Możliwe :)

> A pokoje ze śniadaniem to są dla bogatych
> rozpieszczonych Norwegów ;)

Hihi, raczej dla GLODNYCH:-DDD

No nie wiem. Gdy sam szukałem, to wyszło, że wyjazd w opcji "pokój ze śniadaniem" będzie zdecydowanie najdroższy. Taniej wyjdzie wersja z dwoma posiłkami (oczywiście nie w pięciogwiazdkowym hotelu :)), najtaniej z własnym wyżywieniem.
Oczywiście zdaję sobie sprawę z różnicy pomiędzy wiezieniem zapasów na tydzień w bagażniku a targaniem ich w plecaku :D

> [...]

minut z buta od gondoli do dworca badz 2-3 minuty skibusem. widze
znaczaca roznice w odleglosci do wyciagow;-)

Ja też widzę - przejście z buta 100 m do gondoli to nawet w butach narciarskich i ze sprzętem całej rodziny na plecach zajmuje mi znacząco mniej niż 10 minut :D