M±ż Marty Kaczyńskiej i gangsterzy!

Data: 2011-03-02 08:37:20
Autor: Grzegorz Z.
M±ż Marty Kaczyńskiej i gangsterzy!
- Klient warszawski. Chce od "Matuchy".

- To nie wiem... on się teraz z tym Dubienieckim kręci.

- Z jakim Dubienieckim?

- Z tym od Kaczora, adwokatem.

Kto wie, może w oryginale było "od Kurdupla" hehehe

Data: 2011-03-02 08:54:32
Autor: Przemysław Warzywny
M±ż Marty Kaczyńskiej i gangsterzy!

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomo¶ci news:1ckyqlp64sqj0$.144xn2whkuk8l.dlg40tude.net...
[...]

:-))

Przemek

--

.."Gen. Błasikowi bardzo zależało, aby akurat lot do Smoleńska przebiegał wzorowo.
Mógł się czuć zobowi±zany wobec prezydenta Kaczyńskiego.

M±ż Marty Kaczyńskiej i gangsterzy!