Mazad 6 - rozkodowanie radia [Wawa]

Data: 2011-01-11 21:12:01
Autor: Michał
Mazad 6 - rozkodowanie radia [Wawa]
Witam,

Moja Mazda 6 miała wymiane trochę elektroniki. Nie dało się tego zrobić bez odpięcia aku.

Skutkiem tego ma zakodowane radio i komputer pokładowy.

Auto sprowadzone, wszystko wskazuje, że nie ma kodu w dokumentach jakie dostałem.

Szukam jakieś magia w Warszawie lub okolicach który by mi to rozkodował i nie policzył tyle co w ASO.

Pozdrawia dla P.M.S

Data: 2011-01-12 07:39:05
Autor: Myjk
Mazad 6 - rozkodowanie radia [Wawa]
2011-01-11 21:12:01 Michał

Szukam jakieś magia w Warszawie lub okolicach który by mi to
rozkodował i nie policzył tyle co w ASO.

Najpierw przetestuj domowe sposoby
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=725369#p725369

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-01-12 03:44:04
Autor: wieslaw27
On 12 Sty, 08:39, "Myjk" <myj...@nospam.op.pl> wrote:
> Szukam jakieś magia w Warszawie lub okolicach który by mi to

Niedziela bazar Wolumen przyczepa kempingowa. Pozdrawiam Wiesław

Data: 2011-01-13 12:27:22
Autor: Michał
Mazad 6 - rozkodowanie radia [Wawa]

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:igjlqp$e12$1news.onet.pl...
2011-01-11 21:12:01 Michał

Szukam jakieś magia w Warszawie lub okolicach który by mi to
rozkodował i nie policzył tyle co w ASO.

Najpierw przetestuj domowe sposoby
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=725369#p725369

Domowy spsób dobry sposób!!!!

Muczios gracjas Mister Myjk!