Mazda 323F i inne

Data: 2009-10-25 18:26:34
Autor: luis
Mazda 323F i inne

Stąd koncepcja Mazdy 323F (2000 cm, 101 KM, diesel) po 2000r. Japończyk, trwały, podobno umiarkowane ceny obsługi. Mylimy się?
Zastanawia nas tylko, dlaczego są głównie sprowadzane, nie były w Polsce sprzedawane?

Witam
Od dwóch lat posadam taką Mazdę z 2003. Co do trwałości jeżeli chodzi o mechanikę jest OK, ceny części podobne jak do innych marek, dosyć drogo wychodzi wymiana rozrządu (ze względu na brak sensownych zamienników), wymieniałem po 180 kkm razem z pompą wody kosztował 1700 pln. Największym problemem tego modelu jest korozja, zwłaszcza w egzemplarzach po 2001 roku, rdzewieją tylne nadkola i podwozie (w ubiegłym roku zmuszony byłem robić kompleksową konserwację).
Co do obecności Mazdy w Polsce, to oficjalne przedstawicielstwo istnieje od ubiegłego roku.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej polecam www.forum.mazdaspeed.pl
Pozdr
luis __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4540 (20091025) __________

Mazda 323F i inne